Ұшақ
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет салу.
Тақырыбы: «Ұшақ»
Мақсаты: Ұшақтың суретін сала білуге және бөліктерін дұрыс орналастырып бейнелеуге үйрету. Көліктер туралы түсініктерін бекіту, ұсынылған тапсырмаларды дұрыс орындауға, сөйлем құрастырып, өзіне қойылған сұраққа жауап беруге үйрету.
Көрнекілігі: Ұшақ суреті, слайд, үлгі жұмыс, түрлі - түсті карандаштар, түрлі – түсті қағаздар, ермексаз, ақ парақ. интерактивті тақта, үн таспа.
Әдіс – тәсілдері: әңгімелеу, ой қозғау, көңіл – күйді көтеру, сурет бойынша әңгіме, саяхат ойша, ойын.
Қостілділік: ұшақ – самолет,
Мотивациялық - қозғаушы:
Тәрбиеші: балалар, бүгінгі күнімізге сәттілік тілеп, бір - бірімізге жақсы көңіл – күй сыйлайықшы. (бір - біріне жылы лебіздерін білдіріп, апайлармен амандасады.)
Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты!
Қайырлы таң, балалар!
Қайырлы таң, апайлар!
Осы кезде үнтаспадан ұшақтың дыбысы естіліп, топқа Дымбілмес келіп кіреді.
- Сәлеметсіздер ме, балалар! Мен сендерге алыстан қонаққа келе жатырмын.
(балалар Дымбілмеспен амандасады).
Тәрбиеші: - Қош келдің, Дымбілмес.
- Сен қандай көлікпен келдің, алыстан?
Дымбілмес: - білмеймін бір темір құспен ұшып келдім, ішінде менен басқада адамдар мініп алыпты.
Тәрбиеші: - Дымбілмес, ол темір құс емес.
- Балалар, айтыңдаршы сендер жаңа дауысын естідіңдер ғой, не екенін білесіңдер ме?
Балалар ұшақ екендігін айтады.
Дымбілмес:
- Ол не ұшақ деген? Балалар маған айтып беріңдерші.
Балалар: - ол адамдар отыратын көлік, әуеде ұшып адамдарды баратын жеріне жеткізеді. Ұшақты ұшқыш жүргізеді.
Дымбілмес: - Рахмет, балалар! Алдағы уақытта ол туралы біліп жүретін боламын.
Тәрбиеші: - Дімбілмес, онда сен бүгін бізбен бірге бол. Балалар, бүгін біз сол ұшақты толықтай білу үшін, тақтаға назар аударайық.
Интерактивті тақтаға назар аударып, ұшақ түрлері және Ұшқыштар туралы әңгімелеу. Ұшқыштар ұшақпен ұшады. Аспанды қорғайды. Ұшқыштар өте ақылды және мықты. Олар ұшақты басқару үшін білімді болуы керек, сол үшін олар көп оқу керектігі туралы түсіндіріледі.
Жұмбақ:
Құстан аумайды,
Көкте зулайды. (ұшақ)
Сергіту сәті:
Қане, қанат жазайық,
Ұшақ боп ұшайық.
Ұшып - ұшып алайық.
Орнымызға қонайық.
Әдемі етіп сурет салайық. (балалармен бірге Дымбілместе өлең жолдары арқылы жаттығулар жасайды).
Тәрбиеші: - балалар, енді менің қолымдағы пішіндерді таңдау арқылы өз орындарына отырып, тапсырманы орындайық. (балалар пішіндерді таңдап, үш топқа бөлініп, үш түрлі әрекет арқылы ұшақты бейнелейді).
1. Үшбұрышты таңдаған балалар: ұшақты суретін
2. Төртбұрышты таңдаған балалар:
3. Дөңгелекті таңдаған балалар:
- Дымбілмес сенде балалармен қосылып сурет сал. (Дымбілместе балалармен бірге отырады).
- Ал, балалар «Не қайда жүреді?» ойын ойнайық. (суретті парақша арқылы жолға белгісіне жолда жүретін көліктерді белгілесе, суға белгісіне судағы көліктерді белгілесе, әуеге белгісіне әуе көліктерін белгілейді).
Дымбілмеспен бірге «Ұшты – ұшты» ойынын ойнайды.
Аяқталған жұмыстарын талдау, мадақтау, бағалай отырып, үздік жұмыстардан көрмеге ұйымдастырылады.
Дымбілмес балалар жұмысына риза болып, балалармен қоштасып кетеді.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Ұшақ әуе көлігі екенін білуі керек.
Нені игереді: Өз жұмыстарын тиянақты орындай алады.
Нені біледі: Ұшақты ұшқыш басқаратынын, олар аспанды қорғайтынын біледі
Бөлімі: Сурет салу.
Тақырыбы: «Ұшақ»
Мақсаты: Ұшақтың суретін сала білуге және бөліктерін дұрыс орналастырып бейнелеуге үйрету. Көліктер туралы түсініктерін бекіту, ұсынылған тапсырмаларды дұрыс орындауға, сөйлем құрастырып, өзіне қойылған сұраққа жауап беруге үйрету.
Көрнекілігі: Ұшақ суреті, слайд, үлгі жұмыс, түрлі - түсті карандаштар, түрлі – түсті қағаздар, ермексаз, ақ парақ. интерактивті тақта, үн таспа.
Әдіс – тәсілдері: әңгімелеу, ой қозғау, көңіл – күйді көтеру, сурет бойынша әңгіме, саяхат ойша, ойын.
Қостілділік: ұшақ – самолет,
Мотивациялық - қозғаушы:
Тәрбиеші: балалар, бүгінгі күнімізге сәттілік тілеп, бір - бірімізге жақсы көңіл – күй сыйлайықшы. (бір - біріне жылы лебіздерін білдіріп, апайлармен амандасады.)
Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты!
Қайырлы таң, балалар!
Қайырлы таң, апайлар!
Осы кезде үнтаспадан ұшақтың дыбысы естіліп, топқа Дымбілмес келіп кіреді.
- Сәлеметсіздер ме, балалар! Мен сендерге алыстан қонаққа келе жатырмын.
(балалар Дымбілмеспен амандасады).
Тәрбиеші: - Қош келдің, Дымбілмес.
- Сен қандай көлікпен келдің, алыстан?
Дымбілмес: - білмеймін бір темір құспен ұшып келдім, ішінде менен басқада адамдар мініп алыпты.
Тәрбиеші: - Дымбілмес, ол темір құс емес.
- Балалар, айтыңдаршы сендер жаңа дауысын естідіңдер ғой, не екенін білесіңдер ме?
Балалар ұшақ екендігін айтады.
Дымбілмес:
- Ол не ұшақ деген? Балалар маған айтып беріңдерші.
Балалар: - ол адамдар отыратын көлік, әуеде ұшып адамдарды баратын жеріне жеткізеді. Ұшақты ұшқыш жүргізеді.
Дымбілмес: - Рахмет, балалар! Алдағы уақытта ол туралы біліп жүретін боламын.
Тәрбиеші: - Дімбілмес, онда сен бүгін бізбен бірге бол. Балалар, бүгін біз сол ұшақты толықтай білу үшін, тақтаға назар аударайық.
Интерактивті тақтаға назар аударып, ұшақ түрлері және Ұшқыштар туралы әңгімелеу. Ұшқыштар ұшақпен ұшады. Аспанды қорғайды. Ұшқыштар өте ақылды және мықты. Олар ұшақты басқару үшін білімді болуы керек, сол үшін олар көп оқу керектігі туралы түсіндіріледі.
Жұмбақ:
Құстан аумайды,
Көкте зулайды. (ұшақ)
Сергіту сәті:
Қане, қанат жазайық,
Ұшақ боп ұшайық.
Ұшып - ұшып алайық.
Орнымызға қонайық.
Әдемі етіп сурет салайық. (балалармен бірге Дымбілместе өлең жолдары арқылы жаттығулар жасайды).
Тәрбиеші: - балалар, енді менің қолымдағы пішіндерді таңдау арқылы өз орындарына отырып, тапсырманы орындайық. (балалар пішіндерді таңдап, үш топқа бөлініп, үш түрлі әрекет арқылы ұшақты бейнелейді).
1. Үшбұрышты таңдаған балалар: ұшақты суретін
2. Төртбұрышты таңдаған балалар:
3. Дөңгелекті таңдаған балалар:
- Дымбілмес сенде балалармен қосылып сурет сал. (Дымбілместе балалармен бірге отырады).
- Ал, балалар «Не қайда жүреді?» ойын ойнайық. (суретті парақша арқылы жолға белгісіне жолда жүретін көліктерді белгілесе, суға белгісіне судағы көліктерді белгілесе, әуеге белгісіне әуе көліктерін белгілейді).
Дымбілмеспен бірге «Ұшты – ұшты» ойынын ойнайды.
Аяқталған жұмыстарын талдау, мадақтау, бағалай отырып, үздік жұмыстардан көрмеге ұйымдастырылады.
Дымбілмес балалар жұмысына риза болып, балалармен қоштасып кетеді.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Ұшақ әуе көлігі екенін білуі керек.
Нені игереді: Өз жұмыстарын тиянақты орындай алады.
Нені біледі: Ұшақты ұшқыш басқаратынын, олар аспанды қорғайтынын біледі
Жаңалықтар
Қардағы іздер
Қағазға бояумен ұқыпты жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Жануарлардың іздерін қарға түсіріп жаттығу. Табиғаттың әсемдігін сезіне білуге тәрбиелеу. Шығармашылыққа деген қызығушылықтарын ояту.
Көліктер
Балаларды көліктің түрлерімен таныстыру. Жүк көлігі жіне оның маңызы туралы ұғым қалыптастыру.
Көңілді шарлар
Балаларға шарларды таныстыру. Шарларды атап, түстерін ажырата білуге үйрету. Шарды кілегеймен ақ қағазға жапсыруды үйрету.
Transport (Көліктер)
Балаларды көлік түрлерімен таныстыру. Көліктер түрлерін атап, оларды сипаттауға үйрету.
Ұшақ
Қарағанды қаласының № 42 «Тілек» балабақша тәрбиеші –педагогы Сакенова Калкен Сериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.