Көліктер
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Құрастыру
Тақырыбы: Көліктер
Мақсаты: Балаларды көліктің түрлерімен таныстыру.
1. Білімділігі: Жүк көлігі жіне оның маңызы туралы ұғым қалыптастыру.
2. Дамытушылығы: Көліктердің жеке бөліктерімен таныстыру.
3. Тәрбиелілігі: Әр көліктің пайдасын айта отырып, еңбекқорлыққа баулу.
Әдіс - тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап, тақтамен жұмыс.
Көрнекі құралдар: Көліктер: машина, автобус, жүк машинасы, ұшақ, кеме.
көлік - транспорт, ұшақ - сомолет, кеме - корабль.
Мотивациялық – қозғаушы
Психологиялық сәт:
Армысың алтын күн!
Армысың асыл жер!
Армысың жан досым!
Жылуыма жылу қос!
Міне менің қолым!
- Балалар осы алған жылуымызбен, күш - қуатымызбен оқу қызметіні бастаймыз.
Таңдандыру сәті:
(бейне таспадан машиналардың гүрілдеген дауыстары естіледі)
- Балалар бұл ненің дауысы?
- Дұрыс айтасыңдар бұл машинаның дауысы бұл машинамен келген кім екен бәріміз есік жаққа қарайықшы.
- Балалар, бізге қонаққа қонжық келіп тұр. Ол бізден көмек сұрап келіпті.
- Кәне қонжықпен амандасайық.
Тәрбиеші қонжықтың дауысын салып сөйлейді:
Балалар маған машинаның түрлері және олардың пайдасы туралы айтып беріңдерші?
Сурет бойынша әңгімелесу:
- Балалар бәріміз тақтаға қарап, суретте қандай көлік түрлері бар екенін анықтайық.
1 - сурет:
Машина, автобус, жүк машинасы, туралы әңгімелесу.
- Балалар, суреттегі көліктердің аттарын атайықшы?
- Оларды бір сөзбен қалай атауға болады?
2 - сурет:
Жеңіл машина және жүк машиналары туралы әңгімелесу.
- Балалар мына екі машина туралы не айтуға болады?
- Екеуінің қайсысы жүк машинасы?
- Екеуінің қандай айырмашылықтары бар?
Көліктер жүктеу
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Құрастыру
Тақырыбы: Көліктер
Мақсаты: Балаларды көліктің түрлерімен таныстыру.
1. Білімділігі: Жүк көлігі жіне оның маңызы туралы ұғым қалыптастыру.
2. Дамытушылығы: Көліктердің жеке бөліктерімен таныстыру.
3. Тәрбиелілігі: Әр көліктің пайдасын айта отырып, еңбекқорлыққа баулу.
Әдіс - тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап, тақтамен жұмыс.
Көрнекі құралдар: Көліктер: машина, автобус, жүк машинасы, ұшақ, кеме.
көлік - транспорт, ұшақ - сомолет, кеме - корабль.
Мотивациялық – қозғаушы
Психологиялық сәт:
Армысың алтын күн!
Армысың асыл жер!
Армысың жан досым!
Жылуыма жылу қос!
Міне менің қолым!
- Балалар осы алған жылуымызбен, күш - қуатымызбен оқу қызметіні бастаймыз.
Таңдандыру сәті:
(бейне таспадан машиналардың гүрілдеген дауыстары естіледі)
- Балалар бұл ненің дауысы?
- Дұрыс айтасыңдар бұл машинаның дауысы бұл машинамен келген кім екен бәріміз есік жаққа қарайықшы.
- Балалар, бізге қонаққа қонжық келіп тұр. Ол бізден көмек сұрап келіпті.
- Кәне қонжықпен амандасайық.
Тәрбиеші қонжықтың дауысын салып сөйлейді:
Балалар маған машинаның түрлері және олардың пайдасы туралы айтып беріңдерші?
Сурет бойынша әңгімелесу:
- Балалар бәріміз тақтаға қарап, суретте қандай көлік түрлері бар екенін анықтайық.
1 - сурет:
Машина, автобус, жүк машинасы, туралы әңгімелесу.
- Балалар, суреттегі көліктердің аттарын атайықшы?
- Оларды бір сөзбен қалай атауға болады?
2 - сурет:
Жеңіл машина және жүк машиналары туралы әңгімелесу.
- Балалар мына екі машина туралы не айтуға болады?
- Екеуінің қайсысы жүк машинасы?
- Екеуінің қандай айырмашылықтары бар?
Көліктер жүктеу
Жаңалықтар
Көлік түрлері
Көлік түрлерімен таныстыру, ҰОҚ - де үйренген көлік түрлерін атай алады, сұрақты түсінеді, өзінің немен және кіммен баратынын айта алады.
Жабайы аңдар
Балалардың жабайы аңдар туралы түсініктерін тереңдету. Олардың түрлерін бір-бірінен ажыратуға, дене мүшелерін дұрыс атай білуге үйрету.
Transport (Көліктер)
Балаларды көлік түрлерімен таныстыру. Көліктер түрлерін атап, оларды сипаттауға үйрету.
Менің сүйікті мысығым
Атырау обылысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы, «Жасұлан» балалар бақшасы тәрбиеші Телманова Әсия
Көлік түрлері
Қарағанды қаласының № 42 «Тілек» балабақша тәрбиеші –педагогы Сакенова Калкен Сериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.