Hello
Естияр топтарында ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің сабақ жоспары
Білім беру саласы: қарым - қатынас
Бөлімі: Ағылшын тілі
Тақырыбы: «Hello»
Мақсаты: Қарым - қатына дағдыларымен білімін қалыптастыру.
Міндеттері: жаңа: «Hello» лексикалық бірліктерін беру. Тыңдау, сөйлеу, сәлемдесу, және өзін - өзі таныстыру дағдыларын дамыту. Шет тіліне деген қызығушылыққа тәрбиелеу.
Құрал - жабдықтар: түрлі - түсті карандаштар, карточкалар, қайшы, желім.
Оқу іс - әрекетінің белсенді лексикасы: Hello, I am ___, song, mum, dad, Foxy
Билингвальді компонент: Hello - сәлеметсізбе, I am - мен, mum - апа, Dad - әке.
Мотивациялық қозғаушылық
Педагогтің іс - әрекеті.
Педагог балалармен амандасады: Hello children.
Қарандаршы бүгін күн қандай тамаша, бұл ерекше күн. Біз ағылшын тілі еліне саяхатқа аттанамыз. Бірімізге - біріміз күлімсірей қарап, сәтті сапар тілейік. Sit down, please.
Ұйымдастырушылық ізденістік
Ағылшын тілі қазіргі заманның адамына өте қажет. Ағылшын тілін не үшін білу керек деп ойлайсындар. Foxy есімді түлкішек, оның жанұясы, Батыр, Дана, Дима, және Ира, деген балалар бізге ағылшынтілін үйренуге көмектеседі.
1 - тапсырма
Педагог балаларға тыңдауды ұсынады.
Түлкі ана - Hello. I am Mum.
Түлкі әке - Hello. I am Dad.
Түлкішек - Hello. I am Foxy.
Hello I am сөзін айтып, жаттығуды ұсынады.
2 - тапсырма
Балаларға Sing the song әнін тыңдауды ұсынады.
I say hello, hello, hello, hello.
I say hello, hello, hello, hello.
Сергіту сәті.
Foxy шапалақтайды.
Clap, clap, clap
Foxy аяғын топылдатады.
Stamp, stamp, stamp
Foxy секіреді.
Hop, hop, hop,
Foxy жүреді.
Step, step, step.
Саусақ жаттығуы:
- Қолымыз медуза екен деп елестетіп көрейік. Педагог медузаның су бетіне көтерілуі үшін жасайтын қимылдарына ұқсас бірқалыпты қимылдар жасайды. Балалар саусақтары - қармалауыштарын қозғауын және үстел үстіндегі қарындашты алуын ұсынады. Алдымен барлық саусақтары қармалауыштарымен, одан кейін төрт саусақ қармалауыштарымен. Бұл жаттығу өте пайдалы
Білім беру саласы: қарым - қатынас
Бөлімі: Ағылшын тілі
Тақырыбы: «Hello»
Мақсаты: Қарым - қатына дағдыларымен білімін қалыптастыру.
Міндеттері: жаңа: «Hello» лексикалық бірліктерін беру. Тыңдау, сөйлеу, сәлемдесу, және өзін - өзі таныстыру дағдыларын дамыту. Шет тіліне деген қызығушылыққа тәрбиелеу.
Құрал - жабдықтар: түрлі - түсті карандаштар, карточкалар, қайшы, желім.
Оқу іс - әрекетінің белсенді лексикасы: Hello, I am ___, song, mum, dad, Foxy
Билингвальді компонент: Hello - сәлеметсізбе, I am - мен, mum - апа, Dad - әке.
Мотивациялық қозғаушылық
Педагогтің іс - әрекеті.
Педагог балалармен амандасады: Hello children.
Қарандаршы бүгін күн қандай тамаша, бұл ерекше күн. Біз ағылшын тілі еліне саяхатқа аттанамыз. Бірімізге - біріміз күлімсірей қарап, сәтті сапар тілейік. Sit down, please.
Ұйымдастырушылық ізденістік
Ағылшын тілі қазіргі заманның адамына өте қажет. Ағылшын тілін не үшін білу керек деп ойлайсындар. Foxy есімді түлкішек, оның жанұясы, Батыр, Дана, Дима, және Ира, деген балалар бізге ағылшынтілін үйренуге көмектеседі.
1 - тапсырма
Педагог балаларға тыңдауды ұсынады.
Түлкі ана - Hello. I am Mum.
Түлкі әке - Hello. I am Dad.
Түлкішек - Hello. I am Foxy.
Hello I am сөзін айтып, жаттығуды ұсынады.
2 - тапсырма
Балаларға Sing the song әнін тыңдауды ұсынады.
I say hello, hello, hello, hello.
I say hello, hello, hello, hello.
Сергіту сәті.
Foxy шапалақтайды.
Clap, clap, clap
Foxy аяғын топылдатады.
Stamp, stamp, stamp
Foxy секіреді.
Hop, hop, hop,
Foxy жүреді.
Step, step, step.
Саусақ жаттығуы:
- Қолымыз медуза екен деп елестетіп көрейік. Педагог медузаның су бетіне көтерілуі үшін жасайтын қимылдарына ұқсас бірқалыпты қимылдар жасайды. Балалар саусақтары - қармалауыштарын қозғауын және үстел үстіндегі қарындашты алуын ұсынады. Алдымен барлық саусақтары қармалауыштарымен, одан кейін төрт саусақ қармалауыштарымен. Бұл жаттығу өте пайдалы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Furniture – Жиһаз
Мақсаты: балаларды жаңа «Toys. Letter D» лексикасымен таныстыру. Жаңа Dd әріпін және осы әріптен басталатын dragon сөзін үйрету. Жаңа car, doll, robot, ball, girl, boy лексикалық бірліктерін беру. Сұраулы «How manу?» сөзіне жауап беруді меңгеру.
Body parts. I have
Сөйлеу және монолог құру дағдыларын қалыптастыру. Өз дене мүшесіне сүйіспеншілікті қалыптастыру.
How old are you?
"How oldare you?", “I am …” лексикалық бірліктерін беру. Тыңдау, сөйлеу, сәлемдесу және өзін - өзі таныстыр дағдыларын дамыту. Шет тіліне қызғушылыққа тәрбиелеу.
Happy birthday
Happy birthday тақырыбындағы жаңа лексикамен, жаңа 6, 7 цифрларымен таныстыру.
Numbers 1-5. How many?
Мақсаты: • Балаларды жаңа Numbers 1 - 5 лексикасымен және How many? сұрағымен таныстыру. • Жаңа: one, two, three, four, five лексикалық бірліктерін үйрену. How many? Сұрағын түсінуді, ағылшын тілінде санауды үйрету
Domestic Animals. Үй жануарлары
Өскемен қаласы, «№100 Балабақша - бөбекжайы» КМҚК Ағылшын тілі пәні мұғалімі: Темірхан Ақгүл
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.