Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


1 2 3 4 5 сандардын құрамы

20 қаңтар 2016, Сәрсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Білім беру саласы: атынас
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті:
Тақырыбы: «1 2 3 4 5 сандардын құрамы»
Мақсаты: Балаларды есептеуге дайындау үшін өзінен кіші екі саннан тұратын сандар құрамымен танысу 5 - ке дейін есептік және реттік санауды бекіту; 2 - 5 сандармен және цифрымен таныстыру, заттың аз тобына қосу немесе көп заттың бір затты алу «Қанша болды?», «Қанша қалды?» деген жауап беру арқылы екі тәсілмен теңсіздікті аңыктай білуге үйрету.

Міндеттері:
Білімділік: 5 көлемінде сандық есептеу, заттарды санауға, санды ретімен және қорытынды санын атауға « Барлығы неше?» деген сұраққа жауап беруге үйрету.

Дамытушылық: 5 көлемінде реттік санау және реттік санды атап «Қайсы?», «Нешінші?» деген сұрақтарға жауап беру дағдысын дамыту, танымдық ойындар ойнату арқылы ойлау қабілеттерін жетілдіру, есептеу дағдылары арқылы білімдерін қалыптастыру
Тәрбиелік: Білімге деген құштарлығын арттыру арқылы еңбекке баулу, еңбексүйгішілікке, зейіншілікке, тапқырлыққа тәрбиелеу
Түрі: Ашық сабақ.
Сөздік жұмыс: Не жоқ?», «Не өзгерді?», «Қанша болды?», «Қанша қалды?», «Барлығы неше?», « Қайсы?», «Нешінші?»

Көрнекіліктер: Деньеш схема, суреттер, үлестірмелі карточкалар, таңбалар, цифрлар үйшік
Әдіс – тәсілдері:
шаттық шенбер, сұрақ жауап, көрсету, түсіндіру, дамытушы ойындар, санамақ, сергіту жаттығулар, тақпақтар айту.
1. Шаттық шеңбер
Барлық балалар шеңберге тұрып, бір - бірімізді татулыққа, достыққа, мейрімділікке шақыра отырып, келген қонақтармен сәлемдесейік.
Шаттық шенбер.
Күннің көзі ашылып.
Көкке шуақ шашылып,
Құтты қонақ келіпті.
Төрімізге еніпті,
Амандасу үлкенге.
Тәрбиенің басы ғой,
Ал қанекей бәріміз.
Сәлем дейік үлкенге,
Сәлеметсіздер ме?

Бүгінгі күндерін сәтті өтсін,
Ережелермен таныстыру.
Бір – бірімізге бөгет жасамау.
- Қазір жылдың қай мезгелі?
- Қандай ай?
- Бүгін аптаның қай күні?
- Балалар бір аптада біз неше күн сабаққа келеміз?
- Неше күн демаламыз?
Балалар сендер қаншаға дейін санай білесіңдер?
- Балалар мен сендерге сандар туралы ертегі айтып берейін.
Ертегі арқылы өткен сабақтарды қайталау
12345 сандарының ұғымымен таныстыру.

«Логикалық сұрақ»
а) Табақта үш алма
қолымда екі алма
біреуін әжеме берейін,
біреуін атама беремін
екеуін беремін әкем пен шешеме
нешеу қалады?

1 саны туралы білімдерін тиянақтау.

ә) қоянның неше құлағы бар? (2)
екі санның құрамын ажырату.
2 саны ол бірдің көршісі, 1 санынан кейін тұрады 2 саны жұп сан, екі бірліктен тұрады.
1+1=2
Екі саны жайлы қандай тақпақ білесіңдер?
Үш саны ол екінің көршісі яғни 2 санынан кейін тұрады.
«Ойыншықтарға назар» (3) үш санның құрамын ажырату.
Плакатқа қарап, затты санау, сәйкес санмен көрсету.(4) төрт санның құрамын ажырату
Сюрпризный момент: Хат тасушы хат әкеледі. Сан патшалығы бізден көмек сұрайды. Тапсырма орындау.
1. Тапсырма
Ойын «Көршісін тап»
Ойынның шарты бойынша балалар сандардың көршісін табады
2. Тапсырма
Ойын «Қатар санды тап»
3. Тапсырма: Бұл тапсырмаларда суреттегі заттарды салыстыру жүргізіледі. Қай жерде заттар артық, кем, сонша «>», «<», «=», салыстыру таңбалары енгізіледі.

Алгоритм схемасымен есеп

4. Тапсырма:
Санмен және цифрды салыстыру, цифрды көреміз және жазамыз, ал санды естиміз және айтамыз.

Сергіту сәті өткізу.
Қимылмен орындау.
5 - тапсырма
Саның құрамын анықтау

6 - тапсырма:
Дидактикалық ойын: Символдар бойынша. Әр ұяшықтағы заттарды санаймыз. Түсі мен пішінін, көлемін, заттың қандай геометриялық пішінге ұқсас екенін аңықтау. Ойша топқа бөлу, неше топ болды, қандай топтар шыққанын атау. Жемістер көп пе, әлде көкөністер көп пе?
7. карточка №1. Есепті шығар.
8 тапсырма карточка №2

9 тапсырма «Қай сан жоқ»

Қорытынды:
Сабақты қорытындылау:
Кубизм әдісі бойынша сабақты қорыту.
23 742
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
2, 3, 4, 5 сандарының құрамы.
2, 3, 4, 5 сандарының құрамы.
Балаларды есептеуге дайындау үшін өзінен кіші екі саннан тұратын сандар құрамымен таныстыру. Кіші екі санға жіктеумен ғана емес, санды кіші екі саннан алумен де таныстыру.
1-ден - 20-ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы.
1-ден - 20-ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы.
20 - ға дейінгі сандар қатарымен таныстыру, 20 көлемінде реттік санауға үйрету /тура және кері тәртіппен/.
Сопақша
Сопақша
Тіктөртбұрышпен және дөңгелекпен салыстыра отырып сипап сезу қимылы мен көру арқылы сопақшамен таныстыру. 5-ке дейін реттік санау және реттік санды атап «Қайсысы?», «Нешінші?» деген сұрақтарға жауап беру дағдысын дамыту.
Реттік санаумен танысу
Реттік санаумен танысу
Реттік санаумен танысу. Жоғарыда оң жақ бұрышы, төменгі оң жақ бұрышы, жоғарғы сол жақ бұрышы, төменгі сол жақ бұрышы, ортасы. 5 саны көлемінде реттік санау, сандық және реттік санауды айыра білу (есептік және реттік санау), «қанша?», «нешінші?»
7 санының құрамын меңгерту
7 санының құрамын меңгерту
Атырау қаласы, Д.Байбосынов атындағы №13 ұлттық мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғаімімі Базабаева Мөлдір
Есептік және реттік сан есім
Есептік және реттік сан есім
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Ы. Алтынсарин орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Агисбаева Жансулу Бигалиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×