Сиқырлы орманға саяхат
Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: Сиқырлы орманға саяхат
Мақсаты:
Білімділігі: Балалардың 1 - ден 5 - ке дейінгі сандар және қарапайым санау түсініктерін қалыптастыру, "қанша?", "нешінші?" сұрақтарына дұрыс жауап беруге үйрету; геометриялық пішіндерді танып, ажырата білуін жетілдіру; тәулік мезгілдерін ажырата білуге үйрету.
Дамытушылығы: Логикалық ойын арқылы балалардың қиялын, ой - өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту. Кеңістіктік және көлемдік түсініктерді бекіту.
Тәрбиелілігі: Балаларды тапсырмалардың шартын сақтап орындауға, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері:
1. Шаттық шеңбері.
2. Сұрақ жауап.
3. «Шатасып кеткен сандарды дұрыс орналастыр»
4. «Суретті ағаштың жан жағына орналастыр "
5. Сергіту сәті «Топ - топ»
6. "Мезгілді ажырат " ойыны
7. Логикалық ойын «Кім тез табады?»
8. «Қарама - қарсы сөздер» ойыны
9. Қорытындылау.
Қостілдік компонент: сан - число, қанша – сколько, нешінші – который по счету.
Қажетті көрнекі құралдар: ғажайып тақта, слайд, сандар, үлестірмелі материал.
Шаттық шеңбері:
Үлкенге де Сіз,
Кішіге де Сіз,
Апайларға құрметпен
Бас иеміз біз.
Үш тілде амандасады.
Сәлеметсіздер ме! Здравствуйте!
Good morning!
- Балалар, бүгін аптаның нешінші күні?
- Бүгін аптаның төртінші күні.
- Төртінші күнді қалай айтамыз?
- Бейсенбі.
- Ертең нешінші күн?
- Ертең бесінші күн - жұма
- Кеше қай күн болды?
- Кеше сәрсенбі болды.
- Балалар бүгінгі күнімізді жақсы көңіл күймен бастайық.
- Балалар, сендер сиқырлы орманда болғыларың келеді ме?
- Иә.
- Олай болса, мына сиқырлы таяқшаның көмегімен біз қазір орманда пайда боламыз. Кәнеки, көздеріңді жұмыңдар, ал мен сиқырлаймын (сиқырлайды).
Қызығушылық таныта бастайды, көздерін жұмады.
- Көздеріңді ашыңдар, балалар! Қараңдар, қыс мезгілінде орман қандай әдемі! Күмістей жалтыраған қар жамылған! Айнала аппақ!
Көздерін ашады, экранға назар аударады.
- Мәссаған, балалар, қараңдаршы. Мына ағаштың түбінде біреу отырған сияқты, байқадыңдар ма?
Ағаштың түбінде отырған қызды байқайды.
- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендерге "Екі аяз" ертегісінен келдім. Маған сендердің көмектерің керек болып тұр.
Қызбен амандасады.
- Аяз мына сандықтың ішіндегі тапсырмаларды орындасаң, үйіңе жіберемін дейді. Маған көмектесесіңдер ме?
- Әрине, көмектесеміз.
- Сиқырлы сандық ашылсын, ашылсын.
Міне ішінен пішіндер шашылды.
Балалар бұл қандай пішін?
- Шаршы.
Шаршы неге ұқсайды?
- Терезеге, отырғышқа ұқсайды
Шаршыда бірінші тапсырма жазылған екен. Мұқият тыңдайық.
Балалар тапсырмаларды орындауға кіріседі.
«Шатасып кеткен сандарды дұрыс орналастыр» делінген.
- Ал енді, балалар, бәріміз зейінімізді тақтадағы мына сандарға аударайықшы, сандар ретімен қойылған ба?
- Жоқ.
- Ендеше оларды рет - ретімен дұрыс орналастыру қажет. Кәне, тақтаға кім шығады? Ал қалған балалар сендер алдарыңдағы сандарды орналастырыңдар. Кәне балалар ойын ойнап жіберейік. Бес баланы ортаға шақырамын.
Сандарды рет - ретімен қойып шығады, оларды үш тілде тура және кері санайды.
Атырау қаласы
№9 «Әлия» балабақшасы
Бірінші санатты тәрбиеші
Шаймарданова Нәсіп Иманғалиқызы
Сиқырлы орманға саяхат жүктеу
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: Сиқырлы орманға саяхат
Мақсаты:
Білімділігі: Балалардың 1 - ден 5 - ке дейінгі сандар және қарапайым санау түсініктерін қалыптастыру, "қанша?", "нешінші?" сұрақтарына дұрыс жауап беруге үйрету; геометриялық пішіндерді танып, ажырата білуін жетілдіру; тәулік мезгілдерін ажырата білуге үйрету.
Дамытушылығы: Логикалық ойын арқылы балалардың қиялын, ой - өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту. Кеңістіктік және көлемдік түсініктерді бекіту.
Тәрбиелілігі: Балаларды тапсырмалардың шартын сақтап орындауға, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері:
1. Шаттық шеңбері.
2. Сұрақ жауап.
3. «Шатасып кеткен сандарды дұрыс орналастыр»
4. «Суретті ағаштың жан жағына орналастыр "
5. Сергіту сәті «Топ - топ»
6. "Мезгілді ажырат " ойыны
7. Логикалық ойын «Кім тез табады?»
8. «Қарама - қарсы сөздер» ойыны
9. Қорытындылау.
Қостілдік компонент: сан - число, қанша – сколько, нешінші – который по счету.
Қажетті көрнекі құралдар: ғажайып тақта, слайд, сандар, үлестірмелі материал.
Шаттық шеңбері:
Үлкенге де Сіз,
Кішіге де Сіз,
Апайларға құрметпен
Бас иеміз біз.
Үш тілде амандасады.
Сәлеметсіздер ме! Здравствуйте!
Good morning!
- Балалар, бүгін аптаның нешінші күні?
- Бүгін аптаның төртінші күні.
- Төртінші күнді қалай айтамыз?
- Бейсенбі.
- Ертең нешінші күн?
- Ертең бесінші күн - жұма
- Кеше қай күн болды?
- Кеше сәрсенбі болды.
- Балалар бүгінгі күнімізді жақсы көңіл күймен бастайық.
- Балалар, сендер сиқырлы орманда болғыларың келеді ме?
- Иә.
- Олай болса, мына сиқырлы таяқшаның көмегімен біз қазір орманда пайда боламыз. Кәнеки, көздеріңді жұмыңдар, ал мен сиқырлаймын (сиқырлайды).
Қызығушылық таныта бастайды, көздерін жұмады.
- Көздеріңді ашыңдар, балалар! Қараңдар, қыс мезгілінде орман қандай әдемі! Күмістей жалтыраған қар жамылған! Айнала аппақ!
Көздерін ашады, экранға назар аударады.
- Мәссаған, балалар, қараңдаршы. Мына ағаштың түбінде біреу отырған сияқты, байқадыңдар ма?
Ағаштың түбінде отырған қызды байқайды.
- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендерге "Екі аяз" ертегісінен келдім. Маған сендердің көмектерің керек болып тұр.
Қызбен амандасады.
- Аяз мына сандықтың ішіндегі тапсырмаларды орындасаң, үйіңе жіберемін дейді. Маған көмектесесіңдер ме?
- Әрине, көмектесеміз.
- Сиқырлы сандық ашылсын, ашылсын.
Міне ішінен пішіндер шашылды.
Балалар бұл қандай пішін?
- Шаршы.
Шаршы неге ұқсайды?
- Терезеге, отырғышқа ұқсайды
Шаршыда бірінші тапсырма жазылған екен. Мұқият тыңдайық.
Балалар тапсырмаларды орындауға кіріседі.
«Шатасып кеткен сандарды дұрыс орналастыр» делінген.
- Ал енді, балалар, бәріміз зейінімізді тақтадағы мына сандарға аударайықшы, сандар ретімен қойылған ба?
- Жоқ.
- Ендеше оларды рет - ретімен дұрыс орналастыру қажет. Кәне, тақтаға кім шығады? Ал қалған балалар сендер алдарыңдағы сандарды орналастырыңдар. Кәне балалар ойын ойнап жіберейік. Бес баланы ортаға шақырамын.
Сандарды рет - ретімен қойып шығады, оларды үш тілде тура және кері санайды.
Атырау қаласы
№9 «Әлия» балабақшасы
Бірінші санатты тәрбиеші
Шаймарданова Нәсіп Иманғалиқызы
Сиқырлы орманға саяхат жүктеу
Жаңалықтар
11, 12, 13 сандарының құрамымен таныстыру
Мақсаты: 0 - ден 10 - ға дейінгі сандарды тура және кері санау дағдыларын дамыту. 11, 12, 13 – сандарының ондықтармен бірліктерден тұратынын түсіндіру. Өткенді қайталап, білімдерін тия нақтылау, сауаттылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы
Балалардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандардың таңбалануын үйрету. Тиянақты жауап беруді талап ету.
1 - ден 10 - ға дейінгі сандар
Балаларды түрлі есеп шығара білуге үйрету, ойын арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Танымдық, шығармашылық, белсенділіктерін арттыру.
Сиқырлы пішіндер әлеміне саяхат
Барлық өткен геометриялық пішіндер, түстер туралы қайталау. Оларды бір - бірінен ажырата білуге, салыстыра білуге, айналасындағы заттар арасынан геометриялық пішіндерді таба білуге үйрету. Зейін қоюға, ыждағаттылыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Геометриялық пішіндер
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, «Асанәлі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны тәрбиешісі Усенгалиева Акбота Елемесовна
Математика әлеміне саяхат
Білім саласы: Таным Бөлім: Матеметика Математика әлеміне саяхат
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.