1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы.
Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандардың таңбалануын үйрету. Тиянақты жауап беруді талап ету. Балаларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Қызмет кезендері/
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Дәлелдеу - ояту
Ұйымдастыру – іздену
1) 1 - 10 санату. ( тура және кері)
2) Математикалық диктант:
4+3=
5+4=
3+6=
10 - 4=
8 - 4=
9 - 5=
Балалар берілген есептерді шығарды.
- Өткен сабақта қандай санмен таныстық?
Жаңа тақырыпты ашу үшін «Бауырсақ» ертегісіне саяхат жасап, сол жерде кездесетін жануарлардың тапсырмаларын орындату. ( Интерактивті тақтаны пайдлану)
1. 1) Жолдардағы сандарды салыстыру.
1 - ден 20 - ға дейін тура және кері санау.
Мына сандардың алдында қандай сандар тұрады?
2 4 6 8 10 12 14 16 18 20
2. 2) Қалқанқұлақтың қатесін тап:
8+2=9 3+3=9
6 - 2= 4 4+2=7
5+3=7 6 - 5=2
Сергіту сәті
1. Санамақ айту
Бір дегенім – білім, Білімсіз жоқ — күнің. Екі деген – елім, Далам, тауым, көгім. Үш дегенім – үміт, Үміт аптар жігіт. Төрт дегенім – төзім, Төзе білем өзім. Бес дегенім – – бесік, Шықтық содан өсіп, Алты деген – ақыл, Тыңдағаның мақұл. Жеті деген – жалау, Жүректегі алау. Сегіз деген – сөзің, Серт беретін кезің. Тоғыз деген – тоқтау, Елдің жоғын жоқтау. Он дегенім – Отан, Қорға оны, ботам!
Ақмола облысы,
Целиноград ауданы,
Қоянды орта мектебі
Шидерхан Таня
1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы. жүктеу
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы.
Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандардың таңбалануын үйрету. Тиянақты жауап беруді талап ету. Балаларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Қызмет кезендері/
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Дәлелдеу - ояту
Ұйымдастыру – іздену
1) 1 - 10 санату. ( тура және кері)
2) Математикалық диктант:
4+3=
5+4=
3+6=
10 - 4=
8 - 4=
9 - 5=
Балалар берілген есептерді шығарды.
- Өткен сабақта қандай санмен таныстық?
Жаңа тақырыпты ашу үшін «Бауырсақ» ертегісіне саяхат жасап, сол жерде кездесетін жануарлардың тапсырмаларын орындату. ( Интерактивті тақтаны пайдлану)
1. 1) Жолдардағы сандарды салыстыру.
1 - ден 20 - ға дейін тура және кері санау.
Мына сандардың алдында қандай сандар тұрады?
2 4 6 8 10 12 14 16 18 20
2. 2) Қалқанқұлақтың қатесін тап:
8+2=9 3+3=9
6 - 2= 4 4+2=7
5+3=7 6 - 5=2
Сергіту сәті
1. Санамақ айту
Бір дегенім – білім, Білімсіз жоқ — күнің. Екі деген – елім, Далам, тауым, көгім. Үш дегенім – үміт, Үміт аптар жігіт. Төрт дегенім – төзім, Төзе білем өзім. Бес дегенім – – бесік, Шықтық содан өсіп, Алты деген – ақыл, Тыңдағаның мақұл. Жеті деген – жалау, Жүректегі алау. Сегіз деген – сөзің, Серт беретін кезің. Тоғыз деген – тоқтау, Елдің жоғын жоқтау. Он дегенім – Отан, Қорға оны, ботам!
Ақмола облысы,
Целиноград ауданы,
Қоянды орта мектебі
Шидерхан Таня
1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы. жүктеу
1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Жаңалықтар
11, 12, 13 сандарының құрамымен таныстыру
Мақсаты: 0 - ден 10 - ға дейінгі сандарды тура және кері санау дағдыларын дамыту. 11, 12, 13 – сандарының ондықтармен бірліктерден тұратынын түсіндіру. Өткенді қайталап, білімдерін тия нақтылау, сауаттылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
21 - ден 100 - ге дейінгі сандар
100 - ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.
1-ден - 20-ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы.
20 - ға дейінгі сандар қатарымен таныстыру, 20 көлемінде реттік санауға үйрету /тура және кері тәртіппен/.
4 саны мен цифры
Санау барысында натурал сандардың реттік нөмірі анықталатындығын түсінеді, он көлеміндегі тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
Жаңартылған бағдарлама бойынша математикадан тапсырмалар жинағы
сандарды тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы реттік нөмірін анықтау 1 - тапсырма. Сандарды өсу және кему ретімен жазу.
1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы
1-ден 20-ға дейінгі сандар қатарымен таныстыру. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар қатарына берілген тапсырмаларды анықтау. 1 - 20 көлемінде реттік санауға үйрету. Тура және кері санау.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.