Аңдар қысқа қалай дайындалады?
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Аңдар қысқа қалай дайындалады?
Мақсатын: Балаларды жабайы жануарлар, олардың қоршаған ортадағы өзгерістерге бейімдеу қабілеті туралы түсінігін нығайту және кеңейту, табиғаттағы маусымдық өзгерістер мен жануарлардың мінез - құлқы арасындағы қарапайым байланыстарды анықтау қабілетін дамыту жүннің түсін ауыстыру, қысқы ұйқыға кетуі, қысқа қор жинауы. Жануарларға мейірімді болуға үйрету.
Әдіс - тәсілдері:
1 Амандасу
2 Шаттық шеңбері
3 Ойын
4 Орманға саяхат ( пойыз мінуі)
5 Ғажайып сәт ( Орманшының орманға кіргізбеуі)
6. Жаңа тақырып (Жануарлармен таныстыру)
7. Орманшының тапсырмасы (ойын)
8. Дидактикалық ойын «Өз үйін тап»
9. Қорытынды.
Көрнекілер мен құралдар: Слайд жабайы аңдардың суреттері, орман көрінісі, жұмсақ ойыншықтар
Барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Саламатсыздар ма, оқушылар.
Шаттық шеңбері
Қуанамын менде,
Қуанасың сенде,
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан күнге.
Балалар алақандарын бір - біріне тигізіп табиғатағы жылулыұтарын силайды.
Бүгінгі күн терезеден тұр қарап
Сондай жақсы көңіл күймен басталады бұл сабақ.
Қызығушылығын ояту.
Балалар жабай жануарлар мен үй жануарларын айыру ойыны.
- Қандай ойындар ойнадық?
- Бұл аңдарды қайдан көрдіңіздер?
- Бұлар қайда мекендейді?
- Бұлар қандай жануарлар? Үй жануарларынан айырмашылығы неде?
- Олай болса, бүгінгі сабағымыз ««Аңдар қысқа қалай дайындалады?»» деп аталады?
Ендесе орманға саяхат жасайық қане бәріміз, пойызға мініп саяхат жайық.
Орманға келген кезде пойыздан түсіп орманға қарай жүреді. Сол кезде орманның алдынан Орманшы шығады.
Орманшы: Қайда келдіңдер? Сендер кімсіңдер?
Тәрбиеші: Біз ормандағы жабайы жануарларды көргіміз, білгіміз келеді. Балалар көргісі келеді кіргізіңізші.
Орманшы: Ендеше балалар сіздерге тапсырмам бар. оны орындамасаңдар орманға кіргізбеймін
Тәрбиеші: Балалар орманшының тапсырмасын орындаймыз ба?
Балалар: ия
Орманшының тапсырмасы: Суретегі жануарлар туралы тақпақтар айтып беріңдер.
Ақ қоян ау, ақ қоян,
Үркек қоян, сақ қоян.
Қаша берсең қалыңға,
Қорқағым деп ат қоям.
Мен айлакер түлкімін,
Алдау менің өнерім.
Таба алмаймын бір тыным,
Күнде, түнде желемін.
Тәтті көрсе бас салар,
Айнымайды баладан.
Үп - үлкен боп жасқанар,
Кіп - кішкентай арадан.
Орманшы: Жарайсыңдар балалар.
Балалар орманға кіреді.
Алдынан жабайы жануар қасқыр тұрады.
Тәрбиеші: Балалар мынау қасқыр. Балалар ол неге ұқсайды? Бірақ ол итке қарағанда үлкен, аяқтары ұзын. Өйткені ол өзінің азығын жүгіріп жүріп аулайды. Қасқыр қыста құстармен, дала жануарларымен қоректенеді. Ол апанда тұрады, балаларын бөлтірік деп айтады.
- Ары қарай жүрейік:
Тәрбиеші: Ал балалар алдымыздан кездесті?
Бұл аңның аты Аю деп аталады. Ол үлкен, ақылды, иіс сезгіш жыртқыш аң, бірақ ол өз бетінше ешкімге тиіспей, ол жаз бойы жеміс – жидектер мен өсімдіктерді жеп, денесіне май жинап, қыс басталғанда қартын астында түлкен апанда ұйықтайды.. Әсіресе аюлар балды жақсы көреді.
Аюдың баласын қондық деп атайды.
- Ары қарай жүрейік:
Тәрбиеші: Мынау түлкі. Балалар қараңдаршы, қандай әдемі болады. Түлкінің мұрны иісті жақсы сезеді. Ол қар астындағы тышқандарды, құстарды аулап қоректенеді. Терісінің реңі қызғылт сары, құирығы ұзын болып келеді. Түлкі тамаша аңшы. Ол қу әрі айлакер болып келеді. Түлкінің баласын: Мыршай немесе түлкішек депте айтады.
- Ары қарай жүрейік:
Тәрбиеші: Ал балалар мынау өздерің білетін қоян. Ол өте қорқақ болып келеді. Қоян тез жұгіреді. Ол жерді қазып ін жасайды. Олар қоныстарын жиі ауыстырады. Қондарды асыруға да болады. Олар ағаштың қабықтары мен кепкен шөптермен қоректенеді. Олар сәбіздерді жақсы көреді. Қоянның баласын көжек деп айтады.
Тәрбиеші: балалар шаршадыңдар ма? Тоңдыңдар ма? ендеше байымызды сергітіп алайық.
( Сергітіу жаттығуы, орысша қазақша).
Тәрбиеші: Ал балалар міне орманды аралап болдық енді орманнан шығайық.
Сол кезде орманның шығар алдынан Орманшы тұрады.
Кишкенебаева Динара Асқаровна
Атырау қаласы, Бірлік ауылы,
№33 «Көркемай» балабақшасының тәрбиешісі
Аңдар қысқа қалай дайындалады? жүктеу
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Аңдар қысқа қалай дайындалады?
Мақсатын: Балаларды жабайы жануарлар, олардың қоршаған ортадағы өзгерістерге бейімдеу қабілеті туралы түсінігін нығайту және кеңейту, табиғаттағы маусымдық өзгерістер мен жануарлардың мінез - құлқы арасындағы қарапайым байланыстарды анықтау қабілетін дамыту жүннің түсін ауыстыру, қысқы ұйқыға кетуі, қысқа қор жинауы. Жануарларға мейірімді болуға үйрету.
Әдіс - тәсілдері:
1 Амандасу
2 Шаттық шеңбері
3 Ойын
4 Орманға саяхат ( пойыз мінуі)
5 Ғажайып сәт ( Орманшының орманға кіргізбеуі)
6. Жаңа тақырып (Жануарлармен таныстыру)
7. Орманшының тапсырмасы (ойын)
8. Дидактикалық ойын «Өз үйін тап»
9. Қорытынды.
Көрнекілер мен құралдар: Слайд жабайы аңдардың суреттері, орман көрінісі, жұмсақ ойыншықтар
Барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Саламатсыздар ма, оқушылар.
Шаттық шеңбері
Қуанамын менде,
Қуанасың сенде,
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан күнге.
Балалар алақандарын бір - біріне тигізіп табиғатағы жылулыұтарын силайды.
Бүгінгі күн терезеден тұр қарап
Сондай жақсы көңіл күймен басталады бұл сабақ.
Қызығушылығын ояту.
Балалар жабай жануарлар мен үй жануарларын айыру ойыны.
- Қандай ойындар ойнадық?
- Бұл аңдарды қайдан көрдіңіздер?
- Бұлар қайда мекендейді?
- Бұлар қандай жануарлар? Үй жануарларынан айырмашылығы неде?
- Олай болса, бүгінгі сабағымыз ««Аңдар қысқа қалай дайындалады?»» деп аталады?
Ендесе орманға саяхат жасайық қане бәріміз, пойызға мініп саяхат жайық.
Орманға келген кезде пойыздан түсіп орманға қарай жүреді. Сол кезде орманның алдынан Орманшы шығады.
Орманшы: Қайда келдіңдер? Сендер кімсіңдер?
Тәрбиеші: Біз ормандағы жабайы жануарларды көргіміз, білгіміз келеді. Балалар көргісі келеді кіргізіңізші.
Орманшы: Ендеше балалар сіздерге тапсырмам бар. оны орындамасаңдар орманға кіргізбеймін
Тәрбиеші: Балалар орманшының тапсырмасын орындаймыз ба?
Балалар: ия
Орманшының тапсырмасы: Суретегі жануарлар туралы тақпақтар айтып беріңдер.
Ақ қоян ау, ақ қоян,
Үркек қоян, сақ қоян.
Қаша берсең қалыңға,
Қорқағым деп ат қоям.
Мен айлакер түлкімін,
Алдау менің өнерім.
Таба алмаймын бір тыным,
Күнде, түнде желемін.
Тәтті көрсе бас салар,
Айнымайды баладан.
Үп - үлкен боп жасқанар,
Кіп - кішкентай арадан.
Орманшы: Жарайсыңдар балалар.
Балалар орманға кіреді.
Алдынан жабайы жануар қасқыр тұрады.
Тәрбиеші: Балалар мынау қасқыр. Балалар ол неге ұқсайды? Бірақ ол итке қарағанда үлкен, аяқтары ұзын. Өйткені ол өзінің азығын жүгіріп жүріп аулайды. Қасқыр қыста құстармен, дала жануарларымен қоректенеді. Ол апанда тұрады, балаларын бөлтірік деп айтады.
- Ары қарай жүрейік:
Тәрбиеші: Ал балалар алдымыздан кездесті?
Бұл аңның аты Аю деп аталады. Ол үлкен, ақылды, иіс сезгіш жыртқыш аң, бірақ ол өз бетінше ешкімге тиіспей, ол жаз бойы жеміс – жидектер мен өсімдіктерді жеп, денесіне май жинап, қыс басталғанда қартын астында түлкен апанда ұйықтайды.. Әсіресе аюлар балды жақсы көреді.
Аюдың баласын қондық деп атайды.
- Ары қарай жүрейік:
Тәрбиеші: Мынау түлкі. Балалар қараңдаршы, қандай әдемі болады. Түлкінің мұрны иісті жақсы сезеді. Ол қар астындағы тышқандарды, құстарды аулап қоректенеді. Терісінің реңі қызғылт сары, құирығы ұзын болып келеді. Түлкі тамаша аңшы. Ол қу әрі айлакер болып келеді. Түлкінің баласын: Мыршай немесе түлкішек депте айтады.
- Ары қарай жүрейік:
Тәрбиеші: Ал балалар мынау өздерің білетін қоян. Ол өте қорқақ болып келеді. Қоян тез жұгіреді. Ол жерді қазып ін жасайды. Олар қоныстарын жиі ауыстырады. Қондарды асыруға да болады. Олар ағаштың қабықтары мен кепкен шөптермен қоректенеді. Олар сәбіздерді жақсы көреді. Қоянның баласын көжек деп айтады.
Тәрбиеші: балалар шаршадыңдар ма? Тоңдыңдар ма? ендеше байымызды сергітіп алайық.
( Сергітіу жаттығуы, орысша қазақша).
Тәрбиеші: Ал балалар міне орманды аралап болдық енді орманнан шығайық.
Сол кезде орманның шығар алдынан Орманшы тұрады.
Кишкенебаева Динара Асқаровна
Атырау қаласы, Бірлік ауылы,
№33 «Көркемай» балабақшасының тәрбиешісі
Аңдар қысқа қалай дайындалады? жүктеу
Жаңалықтар
Орманға саяхат (сызба арқылы әңгіме құрастыру).
Ормандағы жабайы аңдардың қысқы тіршілігі, оларың қысқы табиғатқа бейімделуі, жабайы құстар, орман ағаштары тақырыбы бойынша балалардың білімдерін кеңейту.
Жабайы аңдар
Балалардың жабайы аңдар туралы түсініктерін тереңдету. Олардың түрлерін бір-бірінен ажыратуға, дене мүшелерін дұрыс атай білуге үйрету.
Жабайы жануарлардың қысқы тіршілігі
Жабайы жануарлардың сыртқы түрімен тіршілік қалпы туралы түсініктерін кеңейту. Жанды табиғатқа қызығушылықтарын, бастамаларын, жауапкершіліктерін қалыптастыру. Көзбен қабылдау, фонематикалық есту қабілетін, есте сақтау қабілетін, зейінін дамыту.
Жабайы аңдар «Тапқыр қоян»
Жабайы жануарлардың мекені, қоректенуі және олардың жабайы деп аталуы туралы түсінік беру. Балаларға ертегінің жоспар бойынша мазмұнын айтуды үйрету арқылы зейіндерін дамыту.
Жануарлар қысқа қалай дайындалады
Ақтөбе қаласы, №13 "Бөбек" мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісі Омарова Раушангүл Жұбандыққызы
Жабайы аңдардың күзгі тіршілігі
Жануарлар тіршілігінде болатын күзгі өзгерістерді түсінуге жағдай жасау; табиғатты қорғауға, оған ұқыпты қарауға тәрбиелеу; жанды табиғат пен жансыз табиғаттың байланысын ұғындыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.