Қосындыны санға көбейту
Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау, тиянақтау.
Дамытушылық: Ой - өрісін, сана - сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Әр істі саналы түрде орындауға, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас.
Сабақтың әдіс - тәсілі: Іздену, сұрақ - жауап.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
- Оқушыларды топқа бөлу. (санау арқылы)
- "Адасқан әріптер" арқылы топ атауын құру.
- Психология тренинг
2. Үй тапсырмасын тексеру:
- "Кім жылдам?" ойыны арқылы ережені сұрау.
- Карточкамен жұмыс
3. Жаңа сабақ
Әр топқа үлестірмелі парақша беру арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру.
1 - топ: (10+80)*5=10*5+80*5=50+400=450
2 - топ: (24+6)*2=24*2+6*2=48+12=60
3 - топ: (100+80)*5=100*5+80*5=500+400=900
4 - топ: (400+60)*2=400*2+60*2=800+120=920
- Әр топ тапсырманы орындау арқылы қосындыны санға көбейтудің ережесін шығару.
Ереже: Қосындыны санға көбейту үшін әр қосылғышты осы санға көбейтіп, нәтижелерін қосуға, немесе қосындының мәнін тауып, осы санға көбейтуге болады
Ой қозғау.
(математикалық жұмбақ)
1) Табақта 5 алма, қолымда 3 алма.
Барлығын қосқанда, болады неше алма?
2) 4 бала өлең айтты, 6 бала би биледі.
Сонда барлығы неше бала өнер көрсетті?
3) 10 асықтың 3 - ін досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі өз қолыңда қалады?
4) 2 ешкінің мүйізі,
Кәне кімдер табада?
Сонда қанша болады?
5) Аулада 5 үйрек, қорада 3 үйрек. 1 үйрек жоғалды, 1 үйрек тығылды.
Қалғаны неше үйрек?
Оқулықпен жұмыс:
Сергіту сәті
Есептедік, шаршадық, Отырайық, тұрайық,
Орнымыздан тұрайық. Соқтығысып қалмайық.
Қимылдатып аяқты, Сәл демалып алған соң
Шапалақты ұрайық. Жазуды қайта жалғайық
№6, (162 бет)
Математикалық диктинт:
5 x 2 =
6 x 3 =
4: 2 =
14: 7 =
6 x 6 =
8 x 3 =
15: 3 =
45: 5 =
27: 3 =
6 x 4 =
8 x 5 =
24: 6 =
4. Қорытынды:
Математикалық тест.
1. (5+2) * 7 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 40
ә) 39
б) 49
2. (40 + 20) * 8 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 840
ә) 480
б) 300
3. 48: 8 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 3
ә) 7
б) 6
4. 120 – 20 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 100
ә) 80
б) 90
5. 180 * 0 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 180
ә) 0
б) 1
Дұрыс жауабы:
1. б) 49
2. ә) 480
3. б) 6
4. а) 100
5. ә) 0
5. Рефлексия
- Ұнады.
- Ұнамады, менің ұсыныстарым.
- Өзіме қойған баға.
6. Үйге тапсырма:
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау, тиянақтау.
Дамытушылық: Ой - өрісін, сана - сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Әр істі саналы түрде орындауға, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас.
Сабақтың әдіс - тәсілі: Іздену, сұрақ - жауап.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
- Оқушыларды топқа бөлу. (санау арқылы)
- "Адасқан әріптер" арқылы топ атауын құру.
- Психология тренинг
2. Үй тапсырмасын тексеру:
- "Кім жылдам?" ойыны арқылы ережені сұрау.
- Карточкамен жұмыс
3. Жаңа сабақ
Әр топқа үлестірмелі парақша беру арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру.
1 - топ: (10+80)*5=10*5+80*5=50+400=450
2 - топ: (24+6)*2=24*2+6*2=48+12=60
3 - топ: (100+80)*5=100*5+80*5=500+400=900
4 - топ: (400+60)*2=400*2+60*2=800+120=920
- Әр топ тапсырманы орындау арқылы қосындыны санға көбейтудің ережесін шығару.
Ереже: Қосындыны санға көбейту үшін әр қосылғышты осы санға көбейтіп, нәтижелерін қосуға, немесе қосындының мәнін тауып, осы санға көбейтуге болады
Ой қозғау.
(математикалық жұмбақ)
1) Табақта 5 алма, қолымда 3 алма.
Барлығын қосқанда, болады неше алма?
2) 4 бала өлең айтты, 6 бала би биледі.
Сонда барлығы неше бала өнер көрсетті?
3) 10 асықтың 3 - ін досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі өз қолыңда қалады?
4) 2 ешкінің мүйізі,
Кәне кімдер табада?
Сонда қанша болады?
5) Аулада 5 үйрек, қорада 3 үйрек. 1 үйрек жоғалды, 1 үйрек тығылды.
Қалғаны неше үйрек?
Оқулықпен жұмыс:
Сергіту сәті
Есептедік, шаршадық, Отырайық, тұрайық,
Орнымыздан тұрайық. Соқтығысып қалмайық.
Қимылдатып аяқты, Сәл демалып алған соң
Шапалақты ұрайық. Жазуды қайта жалғайық
№6, (162 бет)
Математикалық диктинт:
5 x 2 =
6 x 3 =
4: 2 =
14: 7 =
6 x 6 =
8 x 3 =
15: 3 =
45: 5 =
27: 3 =
6 x 4 =
8 x 5 =
24: 6 =
4. Қорытынды:
Математикалық тест.
1. (5+2) * 7 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 40
ә) 39
б) 49
2. (40 + 20) * 8 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 840
ә) 480
б) 300
3. 48: 8 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 3
ә) 7
б) 6
4. 120 – 20 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 100
ә) 80
б) 90
5. 180 * 0 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 180
ә) 0
б) 1
Дұрыс жауабы:
1. б) 49
2. ә) 480
3. б) 6
4. а) 100
5. ә) 0
5. Рефлексия
- Ұнады.
- Ұнамады, менің ұсыныстарым.
- Өзіме қойған баға.
6. Үйге тапсырма:
Жаңалықтар
Қосындыны санға бөлу.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Көбейтудің қасиеттерін есепті шығару барысында қолдану жолдарын пысықтау.
Қосындыны санға бөлу (слайд)
Қосындыны санға бөлу тәсілін меңгерту, есептерді әртүрлі тәсілмен шығара білуге үйрету; Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту;
Қосындыны санға бөлу
Оқушылардың білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау, тиянақтау. Ой - өрісін, сана – сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін қалыптастыру. Функционалдық сауаттылығын арттыру
Қосындыны санға бөлу
Қосындыны санға бөлу туралы білімдерін пысықтау. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Қосындыны санға көбейту
Астана қаласы, №53 мектеп - лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Аманова Т. С
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.