Қосындыны санға бөлу (слайд)
Қосындыны санға бөлу (слайд)
Математика 3 сынып
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Қосындыны санға бөлу тәсілін меңгерту, есептерді әртүрлі тәсілмен шығара білуге үйрету;
Дамытушылығы: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелігі: өзін - өзі басқаруға, ұжымдылыққа, белсенділікке тәрбиелеу. Жауапкершілікті сезіне білуге үйрету.
Түрі: жаңа сабақ.
Әдісі: басқара отырып түсіндіру, көрсету, ойын.
Көрнекіліктері: құстар суреті, топшамалар, сызба.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық.
Шеңберді біз құрайық,
Алақанды ашайық.
Күннің нұрын алайық,
Досымызға шашайық.
1. Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді. Бұл - көбейтудің қандай қасиеті?
2. Көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады. Бұл – көбейтудің қандай қасиеті?
3. Қосындыны санға көбейту үшін әр қосылғышты сол санға көбейтіп, сонда шыққан көбейтінділердің мәнін қосуға болады. Бұл - көбейтудің қосуға қатысты қандай
қасиеті?
(4+5)*2= 4*2+5*2=
4*5=5*4=
(4+5) *2= 9*2=
Балалар суреттен нелерді көріп тұрсыңдар?
Торғай тапсырмасы:№1.
1 тәсіл: (6+4): 2=
2 тәсіл: 6: 2+4: 2=
Бастауыш сынып мұғалімі: Бекжанова Б. С.
Қосындыны санға бөлу (слайд). жүктеу
Математика 3 сынып
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Қосындыны санға бөлу тәсілін меңгерту, есептерді әртүрлі тәсілмен шығара білуге үйрету;
Дамытушылығы: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелігі: өзін - өзі басқаруға, ұжымдылыққа, белсенділікке тәрбиелеу. Жауапкершілікті сезіне білуге үйрету.
Түрі: жаңа сабақ.
Әдісі: басқара отырып түсіндіру, көрсету, ойын.
Көрнекіліктері: құстар суреті, топшамалар, сызба.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық.
Шеңберді біз құрайық,
Алақанды ашайық.
Күннің нұрын алайық,
Досымызға шашайық.
1. Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді. Бұл - көбейтудің қандай қасиеті?
2. Көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады. Бұл – көбейтудің қандай қасиеті?
3. Қосындыны санға көбейту үшін әр қосылғышты сол санға көбейтіп, сонда шыққан көбейтінділердің мәнін қосуға болады. Бұл - көбейтудің қосуға қатысты қандай
қасиеті?
(4+5)*2= 4*2+5*2=
4*5=5*4=
(4+5) *2= 9*2=
Балалар суреттен нелерді көріп тұрсыңдар?
Торғай тапсырмасы:№1.
1 тәсіл: (6+4): 2=
2 тәсіл: 6: 2+4: 2=
Бастауыш сынып мұғалімі: Бекжанова Б. С.
Қосындыны санға бөлу (слайд). жүктеу
Жаңалықтар
Қосындыны санға бөлу.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Көбейтудің қасиеттерін есепті шығару барысында қолдану жолдарын пысықтау.
Санды көбейтіндіге бөлу
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйір болады, Досың солар табылатын қасыңнан!
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті - көбейткіштердің орындарын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді.
Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы
Қарағанды қаласы, «№92 гимназия» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Акмагамбетова Акшегуль Мажитовна
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті )
Қосындыны санға көбейту тәсілдерін пысықтауға арналған есептерді әр түрлі тәсілмен шығаруға жаттықтыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.