Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жиырма тиын

06 сәуір 2014, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Жиырма тиын
М: 1) мәтіннің мазмұнының негізгі идеясын ашуға жағдай жасау, өмірімен байланыстыру.
2) Үлкенді құрметтеп, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу.
3) Сөздік қорларын молайту, жылдам оқуға машықтандыру.
Көрнекілігі: Ойын, кесте, сызба, ақша.
Әдісі: Ойын, топтастыру, мағынаны тану, Вен диаграмма.
Түрі: Іскерлік пен дағдыны меңгерту

Жүрісі:
І. Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушылар жиналып тұрады.
Психологиялық дайындық: бір - біріне сәттілік тілейді. Бүгінгі сабағымызды өзгеше өткіземіз. Қазір бәрің ұнаған түстерін алып, сол түсті партаға отырамыз.
Халық банк – Жасыл
Альянс банк – көк
Темір банк – қызыл
Нұрбанк - сары
Банк жұмыстары туралы әңгімелеу.
*кредит беру ------------ *айырбастау
*ақша алу --------------- *ақша беру, т. б.
Ал осы жұмыстарымен қай банк алда екенін «Бәйге» ойынын ойнау арқылы білеміз. Жауап берген банк эмблемасын қоямыз.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
«Бәйге» ойыны
1) 10 - Қияр нені қиялдайды?
20 - Қияр не істеді?
30 - Уақыт жеткенде қияр қандай күйге ұшырады?
40 - Қияр бұл не?
2) 40 - Қиярдың сөзін тауып оқы.
30 - Бірінші, екінші шумағын жатқа айт
20 - Үшінші, төртінші шумақты жатқа айт.
10 - 5, 6, 7 - шумақты жатқа айт
3) 20 - мысал ұнады ма?
30 - қалтарыс дегенді қалай түсінесің?
10 - мысалдың соңғы шумағы: мақал, мәтел, нақыл сөз бе?
40 - Абайдың нақыл сөзін айт.
Даңғойлық адам бойындағы қандай қасиет? Осындай жаман қасиетке қарама - қарсы қандай қасиет бар?
Әр оқушы өз бойына тек қана жақсы қасиет пен әдетті сіңіруіміз керек.

ІІІ. Топтық жұмыс:
І топ. Халық банк.
Санды ретімен қойып шық. (Шешуі: жиырма)
М Ы Ж И Р А
6 5 3 1 2 4
ІІ - топ. Альянс банк.
А - әріптерін алып таста. (Шешуі: тиын)
Таиаыана.
ІІІ - топ. Темір банк
С – әріптерін алып таста. (Шешуі: Жәнібек)
Жсәснсісбсескс
ІҮ - топ. Нұрбанк
Әр екінші әріпті сызып таста. (Шешуі: Көрбозин)
Каәорыбаонзтижн
Тапқан сөздерді ретімен іліп, дәптерге жазу.

Автор өмірінен үзінді.
Жәнібек Кәрбозин
1933 жылы Алматы облысы, Жамбыл ауданында дүниеге келді.
1954 жылы Киров атында филология факультетін бітірді.
1954 жылы Бұл оқуды бітірді.
Республикалық газет - журналдарда әдеби қызметкер б/п.
1954 - Алғаш өлеңдер жинағы шықты.
1977 - жылы Алматыда мектепте мұғалім болып істеді.

ІҮ. Жаңа сабақ.
Мағынаны тану:
Мәтінді бөлікке бөліп, араласып кеткен оқиғаларды, әр бөлікке бөлінген мәтіндерді топта талдайды. Жалғасын тауып, ретімен орналастыру. Мәтінге ат қою. Оқулықты алып, өзіміз бір оқып алу, сөздік жұмыс жүргізу.
І бөлім: Алтай кенже бала
ІІ бөлім: Қанатпен кездесу.
ІІІ бөлім: Тиын іздеу
ІҮ бөлім: Қайырымдылық.
Тиын көрсету. (Кеңес Одағы кезіндегі жиырма тиын)
1993жылы 15 - қарашасында еліміз өзіміздің төл ақшамыз дүниеге келді. Бұрын сом, тиын десек, қазір өзіміздің төл теңгеге ауыстық.
Ақша туралы топтау

Сызбамен жұмыс:
Ел аты ---------------ақша
Қазақстан ----------доллар теңге
АҚШ------------------рубль доллар
Ресей---------------- теңге рубль
Франция ------------динар франк
Алжир ---------------марка динар
Германи------------ франк марка
Сауд Арабия------- юань риал
Қытай ----------------риал юань

VI. Ой – толғау:
Блумның таксономиясы:
1. Жетекші сұрақтар: Не болды? Ары қарай не болды?
2. Түсіндіріп талдау сұрақтары: Қай жері қызықты болды?
3. Жинақтау сұрақтары: Оқиға неге бұлай аяқталды, басқаша аяқталғанда не болар еді?
4. Бағалау сұрақтары: Кімнің ісі ұнады?
5. Кейіпкерлерді ата: (Алтай, Қанат, Асан, Апасы)
VII. Жарнама: (сергіту сәті)
Әр топ өздерін жарнамалайды.
VII. Топтық жұмыс:
I топ. Алтай Асан
Мейрімді бала өз басын ойлайды
Қамқорлы дос кетіп қалады
Көмектесті
II топ. Тақырыпқа байланысты мақалды табу.
III топ.
Ақша

Теңге - 1993ж. 15 - қарашада шықты
Тауарға төленеді
Қызметкерге төленеді
банкте сақталады
еңбек етіп табасың

IV топ. Мәтіннен қандай тәрбие алдық?
Жақсы.............
Жаман.............
Банк қызметкерімен танысу
Басшылар:
Көрініс: Апасы, Алтай, Қанат, автор:
Менеджерлер:
1) Оқиға қандай мезгілде болған?
2) Қазір нан қанша тұрады?
3) Алтай қандай бала?
4) Осындай жағдайға тап болсаң, қайтер едің?

Қорыту:
Ұйқасқа өлең құра:
Мәтінді оқыдық
Ақша түрін таныдық
Қайырымды, қамқор болуды үйрендік
Бағалау:
Қай банк жақсы деп бағаланды?
1000тг. - 5
500тг. - 4
200тг. - 3
Үйге: Оқу түсінігін айту. Алтайға мінездеме беру.
8 107
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Есепті әр түрлі тәсілмен шығару
Есепті әр түрлі тәсілмен шығару
Атырау қаласы, И. Тайманов атындағы №27 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Отаршиева К. А.
Жинақтау
Жинақтау
№112 орта мектебінің мұғалімі: Рашидова Аманкул
Септіктерді қайталау "Банк"
Септіктерді қайталау "Банк"
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Дәшін селосы. Ы. Алтынсарин атындағы қазақ орта мектебі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ажмеденова Гаухар Тасқалиқызы
Ондық бөлшектерді қосуға есептер шығар
Ондық бөлшектерді қосуға есептер шығар
ШҚО, Катонқарағай ауданы, Катон ауылы "Ленин атындағы орта мектебі" КММ матемаика пәнінің мұғалімі Жанузакова Аяулым Жанатовна
Банк дегеніміз не?
Банк дегеніміз не?
Физика және экономика пәнінің мұғалімі Жунисова Нурзила Муратовна 5 сынып. Пәні: Қаржы сауаттылығы және экономика негіздері
Айнымалысы бар өрнек. Өрнектің сандық мәні
Айнымалысы бар өрнек. Өрнектің сандық мәні
БҚО, Теректі ауданы, Приречный ЖОББМ информатика пәні мұғалімі Айшуаков Мерлан Адилович
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×