Айнымалысы бар өрнек. Өрнектің сандық мәні
Сабақтың мақсаты:
а) айнымалысы бар өрнектің сандық мәнін таба білу; берілген формула бойынша есеп шығара білу:
ә) белсенділік, еңбекқорлық, ізденімпаздық т.б.
б) пәнге қызығушылық, ойлау қабілетін дамыту.
Сабақтың әдісі: ұжымдық
Сабақтың түрі: ойын сабақ, бекіту сабағы
Сабақтың көрнекілігі: Карточкалар, кестелер, деңгейлік тапсырмалар, ақшалы есептер.
2.Үй жұмысын тексеру.
3.Сабақтың негізгі бөлімі
Банк - қаржы мекемесі екенін бәріміз де білеміз. Онда барлық халық, барлық мекемелер, кәсіпорындар қаражаттарын жинайды. Оқушыларды 2 топқа бөліп, әр топқа банк атауын береміз. І-топ –Халықбанк, ІІ-топ - Ұлттықбанк. Осы 2 топтың жақсы оқитын оқушылар арасынан банк президентін сайлаймыз. Қалған оқушылар – салымшылар.
Әр банктің тапсырмалары 500-дік, 1 мыңдық, 2 мыңдық, 5 мыңдық бейнеленген ақшалы карточкаларға жазылады. 500-дік бейнеленген ақшада өткен тараудың басты-басты тақырыптарынан қайталау есептері жазылған, 1 мыңдық бейнеленген ақшада оқушының міндетті деңгейіне байланысты, яғни жеңіл тапсырмалар беріледі, 2 мыңдық бейнесінде сәл күрделі тапсырмалар, ал 5 мыңдық бейнесінде 5 сұрақтан тұратын тест жұмысы беріледі. Әр мыңдық тапсырмалар турлардан тұрады. Барлығы 4 тур: 1 тур – «Кім жүйрік», 2 тур – «Есеп-қисап», 3 тур – «Басқатырғыш», 4 тур – «Ұшқыр ойлар» деп аталады. 2 топтағы әр оқушы өз беттерімен өз міндетті деңгейіне байланысты өзі шығарған есеп теңгелерді өз банкісіне салып отырады. Әр турдың есептерінің жауаптары көрермендерде, есептеп болғаннан кейін көрермендерге тапсырасыңдар. Көрермендер сіздердің есептеріңіздің дұрысын немесе бұрысын анықтайды. Дұрыс болса тапсырмалы ақша сол банкке түседі, бұрыс болса тапсырмалы ақша жанып кетеді. Соңында банк президенттері өздерінің банктеріндегі ақшаны есептен қорытынды жасайды. Кемшіліктерге түзету жүргізеді. Қай банк қаржысының өсім %-ті көп, сол банк жеңіске жетеді.
- Түсінікті ме!
а) айнымалысы бар өрнектің сандық мәнін таба білу; берілген формула бойынша есеп шығара білу:
ә) белсенділік, еңбекқорлық, ізденімпаздық т.б.
б) пәнге қызығушылық, ойлау қабілетін дамыту.
Сабақтың әдісі: ұжымдық
Сабақтың түрі: ойын сабақ, бекіту сабағы
Сабақтың көрнекілігі: Карточкалар, кестелер, деңгейлік тапсырмалар, ақшалы есептер.
2.Үй жұмысын тексеру.
3.Сабақтың негізгі бөлімі
Банк - қаржы мекемесі екенін бәріміз де білеміз. Онда барлық халық, барлық мекемелер, кәсіпорындар қаражаттарын жинайды. Оқушыларды 2 топқа бөліп, әр топқа банк атауын береміз. І-топ –Халықбанк, ІІ-топ - Ұлттықбанк. Осы 2 топтың жақсы оқитын оқушылар арасынан банк президентін сайлаймыз. Қалған оқушылар – салымшылар.
Әр банктің тапсырмалары 500-дік, 1 мыңдық, 2 мыңдық, 5 мыңдық бейнеленген ақшалы карточкаларға жазылады. 500-дік бейнеленген ақшада өткен тараудың басты-басты тақырыптарынан қайталау есептері жазылған, 1 мыңдық бейнеленген ақшада оқушының міндетті деңгейіне байланысты, яғни жеңіл тапсырмалар беріледі, 2 мыңдық бейнесінде сәл күрделі тапсырмалар, ал 5 мыңдық бейнесінде 5 сұрақтан тұратын тест жұмысы беріледі. Әр мыңдық тапсырмалар турлардан тұрады. Барлығы 4 тур: 1 тур – «Кім жүйрік», 2 тур – «Есеп-қисап», 3 тур – «Басқатырғыш», 4 тур – «Ұшқыр ойлар» деп аталады. 2 топтағы әр оқушы өз беттерімен өз міндетті деңгейіне байланысты өзі шығарған есеп теңгелерді өз банкісіне салып отырады. Әр турдың есептерінің жауаптары көрермендерде, есептеп болғаннан кейін көрермендерге тапсырасыңдар. Көрермендер сіздердің есептеріңіздің дұрысын немесе бұрысын анықтайды. Дұрыс болса тапсырмалы ақша сол банкке түседі, бұрыс болса тапсырмалы ақша жанып кетеді. Соңында банк президенттері өздерінің банктеріндегі ақшаны есептен қорытынды жасайды. Кемшіліктерге түзету жүргізеді. Қай банк қаржысының өсім %-ті көп, сол банк жеңіске жетеді.
- Түсінікті ме!
Сабақтың толық нұсқасын жүктеп алу
[0 b] (жүктелді: 432)
Жаңалықтар
Математикадан есептер шығару
5 - сыныпқа математика пәнінен I тоқсанға ашық тест тапсырмалары
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу ережесімен таныстыру және есептер шығаруда қолдана отырып, сан аралығымен жаза білу.
Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.
Көп таңбалы сандардың құрылымы және жаңа санау бірлігі – мыңдық туралы түсініктерін қалыптастыру; көп таңбалы сандарды оқи алуға үйрету.
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерге есептер шығару
Оқушылардың қарапайым сызықтық теңсіздіктерді шығара білу білімдерін және айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу жолдары мен мәтінді есептерді теңсіздік құру арқылы шығара білу білімдерін
Алгебралық өрнектерді қайталау
Алматы облысы, Ақсу ауданы, Қызылағаш ауылы, І. Жансүгіров атындағы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Жауынбаева Назира Тоқтасыновна
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы, №24 орта мектебінің математика пәні мұғалімі Баймағанбетова Жанар Өтегенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.