Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Халық қорғаны (ел аузынан)

03 қаңтар 2015, Сенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Халық қорғаны (ел аузынан)
Сабақтың мақсаты: Қазақ халқының батырларымен таныстыру. Оқушыларға бағыт - бағдар бере отырып, өздіктерінен жұмыс істеуге, шығармашылық жұмыста шапшаңдық танытуға, өздігінен қорытынды шығаруға машықтандыру таным белсенділіктерін дамыту. Балаларды ержүрек батыр, батыл, елін сүйетін, елін қорғайтын азамат болуға тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа сабақ
Әдісі - тәсілдер: Интерактивті тақта, сын тұрғысынан ойлау, топтастыру, ой қозғау, бес жолды өлең құрастыру, сұрақ - жауап, талдау, іздену.
Көрнекілігі: қазақ батырларының суреттері, сабаққа қатысты сызба нұсқалар, бейнежазба

Ұйымдастыру бөлімі:
Барлығы:
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.

Ой қозғау: Сурет (бес қару) бойынша жұмыс.
– Бұл суреттерді көріп, не ойлайсыңдар?
– Кімдер қолданды?
– Қай кезде қолданды?
– Кімдерге қарсы қолданды?
– Не үшін қолданды?
- Қандай батырларды білеміз?
- Дұрыс айтасыңдар балалар. Бейнежазбаны тамашалайық: Бүгінгі сабағымыз осы тараудың бірінші тақырыбы: «Халық қорғаны»

Оқулықпен жұмыс: Мәтінді үш бөлікке бөліп оқыту, түсіндіру.
Сөздік жұмыс:
Шұбырынды - қорғансыз, панасыз есеңгіреген халық.
Жасақ - әскер.
Ақылгөй - ақылды, ақыл беруші.
Жарақ - құрал, қару.
Жарым - бірлі – жарым, аздаған.
Пырақ - жүйрік ат, тұлпар.
Сұрақ - жауап алысу: - Кім туралы болды?
– Кімдер шапқыншылық жасады?
– Олардың ойы?
- Бас көтерген кім болды?
- Ол не істеді?
– Бұқар жырау батырды неге теңеді?
Топтастыру стратегиясы:

Сергіту сәті:
Топтық тапсырма:
I. Өзіңді жас батырмын деп ойла. (не істер едің)
II. Батырға хат жазу
III. Батырлар туралы мақал - мәтел.
Бес жолды өлең құрастыру

Қорыту: - Балалар қазір біз кино фильм, мультфильмдер көреміз ба?
– Ұлы отан соғысы батырларынан кімдерді білеміз?
– Кеше арамыздан кеткен атамыз кім?
Үйге тапсырма: мәтінді оқып, эссе жазып келу.
Бағалау: Бүгінгі сабағымыз батырлар, соғыс жайлы болды. Енді соғыс болмасын, бейбітшілік болсын деп сабаққа жақсы қатысқан балаларға бейбітшілік құсының суретін таратамын.
8 066
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Санды бірнеше есе арттыру және кеміту
Санды бірнеше есе арттыру және кеміту
Санды бірнеше есе арттыру және кеміту туралы түсінік беру, білімін жүйелеу; есеп шығару, есептеу дағдысын қалыптастыру; салыстырып, талдай білуге баулу.
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыш туралы алған білімдерін еске түсіру, тік төртбұрыш пен шаршының периметрін және ауданын әр түрлі тәсілмен табуды түсіндіру.
Қасым Аманжолов «Көктем»
Қасым Аманжолов «Көктем»
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, №132 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Альмусина Жанар Сайлауовна
Міржақып Дулатов "Наурыз"
Міржақып Дулатов "Наурыз"
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы Бейнеу селосы, Абай орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нурмухаммедова Карлыга
Боран
Боран
Астана қаласы, №53 мектеп - лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Аманова Т. С
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×