Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Атырау қаласы, Томарлы селосы,
Қ. Смағұлов атындағы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Каримова Ақөрік Сафиоллақызы
Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың тік төртбұрыш туралы алған білімдерін еске түсіру, тік төртбұрыш пен шаршының периметрін және ауданын әр түрлі тәсілмен табуды түсіндіру.
1. Білімділік: Оқушыларға тік төртбұрыш пен шаршының қасиеттеріне сүйене отырып олардың периметрі мен ауданын табудың тәсілдерімен таныстыра отырып, есептер шығаруға жаттықтыру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың есептеу дағдыларын, логикалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін, математикалық тілін дамыта отырып, өз беттерімен жұмыс жасай білуге үйрету.
3. Тәрбиелік: Адамгершілікке, достыққа, бір - біріне көмектесуге, ізгілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: проектор, үлестірмелер, геометриялық фигуралардың макеттері, т. б.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, оқулықпен жұмыс, көрнекілік, жұппен жұмыс, топпен, өз беттерімен жұмыс, ойын т. б.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: Оқушы назарын сабаққа аудару.
2. Психологиялық дайындық:
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
- Міне жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.
Ал бүгінгі жұмысымыздың ұраны:
«Білгенімізді қайталаймыз,
Білмегенімізді үйренеміз!»
2. Үй жұмысын тексеру: 92 - бет №7
3. Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.
1 - топ «Үшбұрыштар»
2 - топ «Шаршылар»
3 - топ «Төртбұрыштар»
ә) әр топ өздеріне тиген геометриялық фигураларын сипаттайды.(постер қорғайды)
4. Миға шабуыл 1 - слайд
1. Ауызша есептеуге жаттықтыру.
1 - топ Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер? Периметр деген не? Периметрді қалай табамыз?
2 - топ Көпбұрыштардың дөңгелектерден айырмашылығы неде? Аудан деген не? Ауданды қалай табамыз? Фигураның ауданы қандай өлшем бірлігімен өлшенеді?
3 - топ Геометриялық фигураларды өлшеу үшін қандай бірліктер қажет? Қандай геометриялық фигуралардың периметрін табуға болмайды?
5. Оқулықпен, дәптермен, тақтамен жұмыс:
№ 1 а) Ауызша талдау.
ә) Тік төртбұрыштардың қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу. Олардың аудандары мен периметрлерін табу.
б) Өзіндік жұмыс (өлшеу, сызу, ауданын, периметрін табу)
6. «Қарша борату»Топаралық сайыс:
Толық нұсқасын жүктеу
Қ. Смағұлов атындағы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Каримова Ақөрік Сафиоллақызы
Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың тік төртбұрыш туралы алған білімдерін еске түсіру, тік төртбұрыш пен шаршының периметрін және ауданын әр түрлі тәсілмен табуды түсіндіру.
1. Білімділік: Оқушыларға тік төртбұрыш пен шаршының қасиеттеріне сүйене отырып олардың периметрі мен ауданын табудың тәсілдерімен таныстыра отырып, есептер шығаруға жаттықтыру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың есептеу дағдыларын, логикалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін, математикалық тілін дамыта отырып, өз беттерімен жұмыс жасай білуге үйрету.
3. Тәрбиелік: Адамгершілікке, достыққа, бір - біріне көмектесуге, ізгілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: проектор, үлестірмелер, геометриялық фигуралардың макеттері, т. б.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, оқулықпен жұмыс, көрнекілік, жұппен жұмыс, топпен, өз беттерімен жұмыс, ойын т. б.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: Оқушы назарын сабаққа аудару.
2. Психологиялық дайындық:
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
- Міне жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.
Ал бүгінгі жұмысымыздың ұраны:
«Білгенімізді қайталаймыз,
Білмегенімізді үйренеміз!»
2. Үй жұмысын тексеру: 92 - бет №7
3. Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.
1 - топ «Үшбұрыштар»
2 - топ «Шаршылар»
3 - топ «Төртбұрыштар»
ә) әр топ өздеріне тиген геометриялық фигураларын сипаттайды.(постер қорғайды)
4. Миға шабуыл 1 - слайд
1. Ауызша есептеуге жаттықтыру.
1 - топ Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер? Периметр деген не? Периметрді қалай табамыз?
2 - топ Көпбұрыштардың дөңгелектерден айырмашылығы неде? Аудан деген не? Ауданды қалай табамыз? Фигураның ауданы қандай өлшем бірлігімен өлшенеді?
3 - топ Геометриялық фигураларды өлшеу үшін қандай бірліктер қажет? Қандай геометриялық фигуралардың периметрін табуға болмайды?
5. Оқулықпен, дәптермен, тақтамен жұмыс:
№ 1 а) Ауызша талдау.
ә) Тік төртбұрыштардың қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу. Олардың аудандары мен периметрлерін табу.
б) Өзіндік жұмыс (өлшеу, сызу, ауданын, периметрін табу)
6. «Қарша борату»Топаралық сайыс:
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы.
Оқушыны тік төртбұрыштың (шаршының) периметі мен ауданын табу бойынша пысықтау.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың ауданы жайында түсінік қалыптастыру және оның мәнді белгілерін тағайындау; есепті әр түрлі тәсілмен шығару, үш амалдан тұратын өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті, тік төртбұрыш пен шаршының ауданын табу және олардың
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі
Оқушылардың тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғаларын өлшейді және оның ұзындықтарының қосындысын табады, периметрін табу жолымен таныстыру, екі амалмен шығарылатын есептерді құру, шешу, бекіту.
Тік төртбұрыштың, шаршының периметрі
Сабақтың мақсат - міндеттері: А) білімділік: Оқушыларға тіктөртбұрыштың (шаршының) периметрін есептеу тәсілдерін түсіндіріп, тапсырмаларды орындау.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданын есептеу
Сабақтың мақсаты: Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданының формуласын пайдалана отырып ауданды таба білуге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.