Көбейтуді және бөлуді тексеру
Математика 3 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Көбейтуді және бөлуді тексеру
Сабақтың мақсаты: Амалдардың керілігі негізінде көбейту мен бөлу амалдарын тексеру білігін қалыптастыру.
Іс - тәжірибеде есептеу техникасын дамыту. Орындалған амал нәтижесін тексеруге төселдіру.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, мақал - мәтелдер
Сабақтың мақсаты: І. Ұйымдастыру
ІІ. Оқушыларды мақал - мәтелдер арқылы топқа бөлу
1) Жақсының аты өлмейді,
Ғалымның хаты өлмейді.
2) Еңбектің наны тәтті,
Жалқаудың жаны тәтті.
3) Бір түйір дәнде
Бір тамшы тер бар.
ІІІ Үй тапсырмасын тексеру
ІV. Сұрақ - жауап арқылы оқушыларды жаңа сабаққа бағыттау
1) Оқушылар біздің ел, туған жер қалай аталады?
2) Біздің ұлтымыз қандай?
3) Біз қай тілде сөйлейміз?
4) Біздің елімізде мемлекеттік тіл қай тіл?
5) Қазақстан Республикасының астанасы қай қала?
6) Елбасымыз кім?
7) Қазақстан Республикасында неше облыс бар?
8) Біз қай облыста тұрамыз?
1. Картадан Батыс Қазақстан облысын көрсету. Орталығы Орал қаласы. Батыс Қазақстан облысының өңірлері мал шаруашылығымен айналысқан.
2. Тақтадан 4 - ті көбейту кестесін қайталау
4∙1=4
4∙2= 4+4
4∙3= 4+4+4
4∙10=4+4+4+4+4+4+4+4+4+4
А) 4 - ті көбейту кестесі
Б) 4 - ке көбейту кестесі
Б) Қорытынды
4∙6=6∙4 «тең болады»
4∙9=9∙4
3. Сұрақ
- Мұнайлы өлке, әлемге ең алдымен қара алтынмен танымал мекен?
- Атырау облысын көрсету
Сабақтың тақырыбы: Көбейтуді және бөлуді тексеру
Сабақтың мақсаты: Амалдардың керілігі негізінде көбейту мен бөлу амалдарын тексеру білігін қалыптастыру.
Іс - тәжірибеде есептеу техникасын дамыту. Орындалған амал нәтижесін тексеруге төселдіру.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, мақал - мәтелдер
Сабақтың мақсаты: І. Ұйымдастыру
ІІ. Оқушыларды мақал - мәтелдер арқылы топқа бөлу
1) Жақсының аты өлмейді,
Ғалымның хаты өлмейді.
2) Еңбектің наны тәтті,
Жалқаудың жаны тәтті.
3) Бір түйір дәнде
Бір тамшы тер бар.
ІІІ Үй тапсырмасын тексеру
ІV. Сұрақ - жауап арқылы оқушыларды жаңа сабаққа бағыттау
1) Оқушылар біздің ел, туған жер қалай аталады?
2) Біздің ұлтымыз қандай?
3) Біз қай тілде сөйлейміз?
4) Біздің елімізде мемлекеттік тіл қай тіл?
5) Қазақстан Республикасының астанасы қай қала?
6) Елбасымыз кім?
7) Қазақстан Республикасында неше облыс бар?
8) Біз қай облыста тұрамыз?
1. Картадан Батыс Қазақстан облысын көрсету. Орталығы Орал қаласы. Батыс Қазақстан облысының өңірлері мал шаруашылығымен айналысқан.
2. Тақтадан 4 - ті көбейту кестесін қайталау
4∙1=4
4∙2= 4+4
4∙3= 4+4+4
4∙10=4+4+4+4+4+4+4+4+4+4
А) 4 - ті көбейту кестесі
Б) 4 - ке көбейту кестесі
Б) Қорытынды
4∙6=6∙4 «тең болады»
4∙9=9∙4
3. Сұрақ
- Мұнайлы өлке, әлемге ең алдымен қара алтынмен танымал мекен?
- Атырау облысын көрсету
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Көбейту
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 2. 1. 2. 1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Бастауыш сынып сабақтар топтамасы
Қарағанды облысы, Шет ауданы, Нұраталды ауылы, Нұраталды орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Асанова Куляш Булкенкызы
«Туған жерім – Қазақстан»
«Мемлекеттік тілде оқытатын Заречный орта мектебі» КММ Мектепалды даярлық тобы Тәрбиеші: Естекова Ж.С
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.