Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Математика
Сабақтың тақырыбы: Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу
дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Тақырыпқа байланысты кестелер.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі..
Жаңа сабақ.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
№1. 62 - нің 546 - ға көбейтіндісінің мәнін тап:
Бірінші көбейткіш неше таңбалы сан? Екінші көбейткіш ше? Үш таңбалы санға көбейткен тиімді ме, әлде екі таңбалы санға көбейткен тиімді ме? Көбейтуді тиімді
тәсілмен орында.
62×546=546×62=33852 (көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдану)
№2. а) 62 х 546 = 33852 екендігі бірінші жаттығудан белгілі.
Көбейтуді бөлу арқылы тексер.
Екі таңбалы санға бөлуді білесің. Енді үш таңбалы санға бөлуді үйрен.
ә) Мысалдың шығару жолын талда және түсініп ал:
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546 жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу
дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Тақырыпқа байланысты кестелер.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі..
Жаңа сабақ.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
№1. 62 - нің 546 - ға көбейтіндісінің мәнін тап:
Бірінші көбейткіш неше таңбалы сан? Екінші көбейткіш ше? Үш таңбалы санға көбейткен тиімді ме, әлде екі таңбалы санға көбейткен тиімді ме? Көбейтуді тиімді
тәсілмен орында.
62×546=546×62=33852 (көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдану)
№2. а) 62 х 546 = 33852 екендігі бірінші жаттығудан белгілі.
Көбейтуді бөлу арқылы тексер.
Екі таңбалы санға бөлуді білесің. Енді үш таңбалы санға бөлуді үйрен.
ә) Мысалдың шығару жолын талда және түсініп ал:
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546 жүктеу
Жаңалықтар
Қосындыны санға бөлу.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тура теңдіктер қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу
Оқушыларға қарапайым теңдеулер мен оларды шешу жолдарын үйрету. Теңдеулерді шешу тәсілдерін көрсету. Ауызша көбейту және бөлу тәсілі жайлы білімдерін пысықтау.
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Көбейтудің қасиеттерін есепті шығару барысында қолдану жолдарын пысықтау.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.