Бастауыш сынып сабақтар топтамасы
Топтамадағы сабақтар тізімі:
1.Қош бол, құтты -Әліппем (тәрбие сағаты)
2. Бәрін білгім келеді (интеллектуалды ойын)
3. Бөлуді тексеру
Математика
Тақырыбы: Бөлуді тексеру
Мақсаты: Білімділік. Бөлуді тексеру, бөлуге кері амал көбейту екендігі жайлы
Түсінік беру; бөлу және көбейту кестесін тиімді пайдалана білуге және жылдам есептеуге қалыптастыру; өз бетімен ізденуге үйрету.
Дамытушылығы. Оқушылардың ойлау қабілеттерін, тез есептеу, логикалық ойлауларын дамыту.
Тәрбиелік. Жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: кесте, слайд
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, іздену, өзіндік.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа дайындау, психологиялық дайындық. Оқушыларды шеңберге тұрғызып, тілек айтып, бүгінгі күнге сәттілік тілеу.
ІІ. Үй жұмысын тексеру: №8
ІІІ. Білімін пысықтау: ауызша жұмыс
1)
16: 4=4 ------------- 4*4=16 ------------- 20: 4=5 ------------- 4*5=20
24: 4=6 ------------- 4*6=24 ------------- 28: 7=4 ------------- 4*7=28
32: 4=8 ------------- 4*8=32 ------------- 36: 4=9 ------------- 4*9=36
2. Ойын «Қар лақтырысу». Бөлудің компоненттерін қайталау.
IV. Жаңа материалды түсіндіру. Бөлуді тексеру бөлуге кері амал көбейту екендігі жайлы түсінік беру, бөлу мен көбейту кестесін тиімді пайдалана білуге және жылдам есептеуге үйрету.
№1 Схеманы пайдаланып, бөлуді көбейту арқылы тексеруге болатынын түсіндіру:
1.Қош бол, құтты -Әліппем (тәрбие сағаты)
2. Бәрін білгім келеді (интеллектуалды ойын)
3. Бөлуді тексеру
Математика
Тақырыбы: Бөлуді тексеру
Мақсаты: Білімділік. Бөлуді тексеру, бөлуге кері амал көбейту екендігі жайлы
Түсінік беру; бөлу және көбейту кестесін тиімді пайдалана білуге және жылдам есептеуге қалыптастыру; өз бетімен ізденуге үйрету.
Дамытушылығы. Оқушылардың ойлау қабілеттерін, тез есептеу, логикалық ойлауларын дамыту.
Тәрбиелік. Жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: кесте, слайд
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, іздену, өзіндік.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа дайындау, психологиялық дайындық. Оқушыларды шеңберге тұрғызып, тілек айтып, бүгінгі күнге сәттілік тілеу.
ІІ. Үй жұмысын тексеру: №8
ІІІ. Білімін пысықтау: ауызша жұмыс
1)
16: 4=4 ------------- 4*4=16 ------------- 20: 4=5 ------------- 4*5=20
24: 4=6 ------------- 4*6=24 ------------- 28: 7=4 ------------- 4*7=28
32: 4=8 ------------- 4*8=32 ------------- 36: 4=9 ------------- 4*9=36
2. Ойын «Қар лақтырысу». Бөлудің компоненттерін қайталау.
IV. Жаңа материалды түсіндіру. Бөлуді тексеру бөлуге кері амал көбейту екендігі жайлы түсінік беру, бөлу мен көбейту кестесін тиімді пайдалана білуге және жылдам есептеуге үйрету.
№1 Схеманы пайдаланып, бөлуді көбейту арқылы тексеруге болатынын түсіндіру:
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу
Үш таңбалы санды көбейту және бөлуді меңгерту. Тапсырмаларды орындау арқылы логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Санды 2 - ге көбейту және бөлу кестесі
2 - ге көбейту кестесін құрастыруды түсіндіру, көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу туралы оқушылардың білімдерін бекіту, жалпылау. 10, 100, 1000 т. с. с мандарға қалдықпен бөлуді пысықтау.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.