Сүт қалай ұйықтады?
Тақырыбы: Сүт қалай ұйықтады?
а) Білімділік.
Оқушыларға мәтіндегі негізгі ойды ашып, идеясын ұғындырып бойына жақсы қасиетті қалыптастыру және
О. Әубәкіров туралы мағлұмат беру.
ә) Тәрбиелік.
Оқушыларды жаман әдеттерден жирендіруге, таза жүруге, кейіпкердің іс - әрекетіне көзқарасын білдіру, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
б) Дамытушылық.
Оқушыларды сыни тұрғыдан қарап ой - өрісін, шығармашылық қиялын дамыту, танымдық белсенділігін арттыру, дүниетанымын кеңейту.
Сабақтың типі: Жаңа материалдарды меңгерту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың формасы: Топтық жұмыс
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Қорытындылау:
• Керім қандай жігіт?
• Не себепті лас жүрді?
• Алла тағала қандай адамды жақсы көреді?
• Керімді қандай күйге апарады?
Логикалық ойын
«Санды ретімен қой»
Санды ретімен қойғанда, бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылды.
Жаңа сабақ: Сүт қалай ұйықтады?
Авторы: Оспанхан Әубәкіров (1934-1986)
Алматы облысы, Жамбыл ауданында дүниеге келген
Әзіл – сықақ жанырының шебері.
Қоңырау», «Бөдене» жинағы бар
Жаман әдет
↓
тәкаппар
еріншек
мақтаншақ
салақтық
өсек
жалқаулық
тәртіпсіздік
ұйқышылдық
Жаңылтпаш
Ұйқышыл кісіні ұйқы қысты,
Ұйқышыл кісінің ұйқысы күшті.
Жаман әдет
↓
Ұйқышыл
сабақтан кешігеді
жігерсіз талапсыз
жұмысы өнбейді
Мағынаны тану.
Ертегіні оқу. Мазмұнын ашып түсіндіру.
Ертегімен жұмыс
1. Автор ертегіде нені әрекетін суреттеген?
2. Бір күні сүтке не болыпты?
3. Ел – жұрт неге қайран қалды?
4. Ұйықтаймын деп сүт қандай күйге ұшырады?
5. 5. Ертегідегі сүттің, айранның әрекетін білдіретін сөздерді, тіркестерді тауып көр (сипатта)«Бұл сүтке ұйқы ұя салыпты» - деген жолдың мағынасын қалай түсінесің?
6. Мәтіндегі қорытынды ой айтылған жолдарды тап.
7. Ертегіге қатысты мақалды тап
8. Ертегідегі елдің сөзін тауып, әуеніне сай оқы
9. Ертегілердің қандай түрлері бар?
Топпен жұмыс
І топ «Ұйықтады» сөзіне дыбыстық талдау жаса.
ІІ топ Есепті шығар.
Бірінші ыдыста 16 литр сүт бар, екінші ыдыста 6 литр кем.
Екі ыдыста неше литр сүт бар?
Сергіту сәті
Берілген буындардан сөз құрау
Қай рім сүз шұ мыз кө
і ай шік же бат ран
ран мақ бе ай қы май
Қорытындылау:
- Ертегідегі “Көп ұйықтаған зиян - ау”
дегеннен не түйдіңдер?
мақалды талдау
Ұйқы деген дұшпан бар,
Тұла бойды талдырар
Жолдан, істен қалдырар
- Сүттің бойында қандай қасиет бар?
Тыйым сөз.
Кісіге қарап есінеме. Есіне қалсаң, ауызыңды қолмен қалқала.
а) Білімділік.
Оқушыларға мәтіндегі негізгі ойды ашып, идеясын ұғындырып бойына жақсы қасиетті қалыптастыру және
О. Әубәкіров туралы мағлұмат беру.
ә) Тәрбиелік.
Оқушыларды жаман әдеттерден жирендіруге, таза жүруге, кейіпкердің іс - әрекетіне көзқарасын білдіру, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
б) Дамытушылық.
Оқушыларды сыни тұрғыдан қарап ой - өрісін, шығармашылық қиялын дамыту, танымдық белсенділігін арттыру, дүниетанымын кеңейту.
Сабақтың типі: Жаңа материалдарды меңгерту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың формасы: Топтық жұмыс
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Қорытындылау:
• Керім қандай жігіт?
• Не себепті лас жүрді?
• Алла тағала қандай адамды жақсы көреді?
• Керімді қандай күйге апарады?
Логикалық ойын
«Санды ретімен қой»
Санды ретімен қойғанда, бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылды.
Жаңа сабақ: Сүт қалай ұйықтады?
Авторы: Оспанхан Әубәкіров (1934-1986)
Алматы облысы, Жамбыл ауданында дүниеге келген
Әзіл – сықақ жанырының шебері.
Қоңырау», «Бөдене» жинағы бар
Жаман әдет
↓
тәкаппар
еріншек
мақтаншақ
салақтық
өсек
жалқаулық
тәртіпсіздік
ұйқышылдық
Жаңылтпаш
Ұйқышыл кісіні ұйқы қысты,
Ұйқышыл кісінің ұйқысы күшті.
Жаман әдет
↓
Ұйқышыл
сабақтан кешігеді
жігерсіз талапсыз
жұмысы өнбейді
Мағынаны тану.
Ертегіні оқу. Мазмұнын ашып түсіндіру.
Ертегімен жұмыс
1. Автор ертегіде нені әрекетін суреттеген?
2. Бір күні сүтке не болыпты?
3. Ел – жұрт неге қайран қалды?
4. Ұйықтаймын деп сүт қандай күйге ұшырады?
5. 5. Ертегідегі сүттің, айранның әрекетін білдіретін сөздерді, тіркестерді тауып көр (сипатта)«Бұл сүтке ұйқы ұя салыпты» - деген жолдың мағынасын қалай түсінесің?
6. Мәтіндегі қорытынды ой айтылған жолдарды тап.
7. Ертегіге қатысты мақалды тап
8. Ертегідегі елдің сөзін тауып, әуеніне сай оқы
9. Ертегілердің қандай түрлері бар?
Топпен жұмыс
І топ «Ұйықтады» сөзіне дыбыстық талдау жаса.
ІІ топ Есепті шығар.
Бірінші ыдыста 16 литр сүт бар, екінші ыдыста 6 литр кем.
Екі ыдыста неше литр сүт бар?
Сергіту сәті
Берілген буындардан сөз құрау
Қай рім сүз шұ мыз кө
і ай шік же бат ран
ран мақ бе ай қы май
Қорытындылау:
- Ертегідегі “Көп ұйықтаған зиян - ау”
дегеннен не түйдіңдер?
мақалды талдау
Ұйқы деген дұшпан бар,
Тұла бойды талдырар
Жолдан, істен қалдырар
- Сүттің бойында қандай қасиет бар?
Тыйым сөз.
Кісіге қарап есінеме. Есіне қалсаң, ауызыңды қолмен қалқала.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Ә. Оспанов. Сүт қалай ұйықтады?
Ұйқының пайдалы, зиян жақтарын тізбектеп айтып береді.
Ара мен Шыбын. Оспанхан Әубәкіров
Оқушының жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, мысалдағы түйінді ойды ашуға жағдай жасау. Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Адам болам десеңіз
Адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді бір-бірінен ажырату, жақсыдан үйрену, жаманнан жиренуге баулу
«Сүт қалай ұйықтады?» Оспанхан Әубәкіров
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, "Бейнеу ауданы Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебі" ММ - нің бастауыш сынып мұғалімі Адилханова Жамила
Сүт қалай ұйықтады? О.Әубәкіров
Атырау қаласы, Еркінқала селосы, Еркінқала орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қойшибаева Хадиша Оңғарқызы
Адам болам десеңіз
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қазалы ауылы, №100 мектептің бастауыш сынып мұғалімі Cаулебаева Ләззат
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.