Қосу және азайту 3 + 56; 30 + 24
Шығыс Қазақстан облысы, Ұлан ауданы,
Мамай батып ауылы, М. Ломоносов атындағы
орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Ашимова Гульнара Смагуловна
Сабақтың тақырыбы: Қосу және азайту 3 + 56; 30 + 24
Мақсаты: Ондықтан аттамай екі таңбалы және бір таңбалы сандарды, екі таңбалы сандар мен ондықтарды ауызша қосуды тиянақтай түсу. Ауыстырымдылық қасиетті қолдану тиімділігін байқау.
Ресурстар: Презентация, үлестірмелі тапсырмалар, бағалау парағы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылармен амандасу, кезекшімен сұхбат.
Құрал - жабдықтарын тексеріп шығу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
Топқа бөлу (жапырақтар суреттері бойынша)
Үй тапсырмасын тексеру
«Серпілген сауал». Доп лақтыру арқылы оқушыға сұрақ қойылады.
1. Қосудың нәтижесі қалай аталады?
2. Қосу амалының компоненттерін ата?
3. Қосу амалына кері амал?
4. Қосу амалының қандай қасиеті бар?
5. 40+4 қосындысының мәні неге тең?
6. 56 - 6 айырмасы
7. 72 санының ондық құрамы?
8. 6 ондық 8 бірлік қандай сан?
Қызығушылықты ояту Топтық жұмыс «Бірге ойлаймыз!»
Теңдеу беріледі
10 – а = 5
а – 5 = 5
5 + а = 10
Мағынаны тану
Жаңа тақырыпты түсіндіру. «Айырмашылығын тап...» жаңа стратегия бойынша мысал беріледі.
56 + 3
56 + 30
87 – 5
87 – 50
Сергіту сәті Күн ұйықтайды (ұйықтайды)
Күн оянады(керіледі)
Жел соқты (тербеледі)
Жаңбыр жауды (алақан тарсылы)
Найзағай тарсылдады (шапалақтайды)
Жел басылды, күн ашылды (тып-тыныш отырады)
Мамай батып ауылы, М. Ломоносов атындағы
орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Ашимова Гульнара Смагуловна
Сабақтың тақырыбы: Қосу және азайту 3 + 56; 30 + 24
Мақсаты: Ондықтан аттамай екі таңбалы және бір таңбалы сандарды, екі таңбалы сандар мен ондықтарды ауызша қосуды тиянақтай түсу. Ауыстырымдылық қасиетті қолдану тиімділігін байқау.
Ресурстар: Презентация, үлестірмелі тапсырмалар, бағалау парағы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылармен амандасу, кезекшімен сұхбат.
Құрал - жабдықтарын тексеріп шығу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
Топқа бөлу (жапырақтар суреттері бойынша)
Үй тапсырмасын тексеру
«Серпілген сауал». Доп лақтыру арқылы оқушыға сұрақ қойылады.
1. Қосудың нәтижесі қалай аталады?
2. Қосу амалының компоненттерін ата?
3. Қосу амалына кері амал?
4. Қосу амалының қандай қасиеті бар?
5. 40+4 қосындысының мәні неге тең?
6. 56 - 6 айырмасы
7. 72 санының ондық құрамы?
8. 6 ондық 8 бірлік қандай сан?
Қызығушылықты ояту Топтық жұмыс «Бірге ойлаймыз!»
Теңдеу беріледі
10 – а = 5
а – 5 = 5
5 + а = 10
Мағынаны тану
Жаңа тақырыпты түсіндіру. «Айырмашылығын тап...» жаңа стратегия бойынша мысал беріледі.
56 + 3
56 + 30
87 – 5
87 – 50
Сергіту сәті Күн ұйықтайды (ұйықтайды)
Күн оянады(керіледі)
Жел соқты (тербеледі)
Жаңбыр жауды (алақан тарсылы)
Найзағай тарсылдады (шапалақтайды)
Жел басылды, күн ашылды (тып-тыныш отырады)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту. (Қосу мен азайтудың байланысы)
20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту. (Қосу мен азайтудың байланысы)
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті
қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1 - дің қасиетін қолданады; бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін біледі, құрады және қолданады.
20 - ға дейінгі сандарды қосу және азайту
Қосу кестесі қосу амалының нәтижесін тез есептеу үшін қажет. Сабақта оқушылар барлық бір таңбалы сандарды қосу үшін қосу кестесін құрастырып және пайдаланып үйренеді.
1 - ден 10 - ға дейінгі сандар
Сабақ негізделген оқу мақсаты: 1 - ден 10 - ға дейінгі сандарды қосу және азайту, есептеу дағдыларын дамыту.
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Екі санын қосу және азайту
2 санын бөлшектеп қосу және азайту тәсілін қолдану, 2 санын бөлшектеп қосып және азайтуды біледі, ондықтан аттап 2 санын қосу және азайту тәсілдерін біледі.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.