Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қартқожаның туған жері

29 қараша 2015, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы,
№ 11 жалпы орта білім беретін мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Байгалиева Зауре Сабешевна

Әдебиеттік оқу 2 сынып
1. Сабақтың тақырыбы: Қартқожаның туған жері
Сабақтың мақсаты: 1. Мәтінді оқыта отырып, негізгі ойын ашу, Ж. Аймауытовтың өмірімен таныстыру, түсініп оқу дағдыларын жетілдіре отырып, пікірлерін ортаға сала білуге бейімдеу;
2. Автордың өмірін өнеге ете отырып, туған жері, елі туралы алған білімдерін одан әрі жетілдіру, сабаққа деген қызығушылықтарын дамыту;
3. Білім арқылы елін, жерін сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: әңгімелеу, түсіндірмелі, талдау - жинақтау, сұрақ - жауап, ойтүйіндеу т. б. СТО әдістері
Көрнекілігі: Суреттер, сызбалар, таблица, постер
Қосымша материалдар: тірек - сызбалар, мақал - мәтелдер жинағы, постерге салу;

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі:
Балаларды сабаққа дайындау;
1. Үй тапсырмасын тексеру: күзгі демалыс кезінде қалай демалғаны, қандай кітап оқығаны жайлы шағын әңгімелеу.

2. Жаңа сабақ: Әуенді - қимылды жаттығу ұйымдастыру
- Оқушыларды топқа бөлу (санамақ бойынша) топ ережесін еске түсіру.
- Оқушыларға сұрақ тарата отырып, «Отан» сөзжұмбағын шешу
- Оны тағы қалай атауға болатыны жайлы сұрап білу ( 4 топқа 4 сұрақ тастау)
Отан
Туған жер, атамекен, туған өлкем, туған елім;
Менің Отаным – ҚАЗАҚСТАН (хормен айтамыз) әр топ өз сөзін қойып хормен оқуы керек.
- Балалар, сендер қазақ халқына пайдасы тиген қандай атақты адамдармен таныстыңдар? (Ы. Алтынсарин, А. Байтұрсынов т. б)
- Балалар, «Кітап оқу» туралы мәтінді еске түсірейік, ол мәтіннің негізгі кейіпкері кім еді?
- Ал сол мәтінді жазған жазушы туралы еске түсіріп, мына сызбаны толтырайық
Мұғалім сөзі: Жазушы қазіргі Павлодар облысы Баянауыл ауданы Қызылтау ауылында дүниеге келген. Аймауытов қазақ әдебиетінде көркем лиризм әкелген, сондай - ақ пейзаждың үздік үлгісін, тамыршыдай дәл басқан нәзік стилист суреткер.
- Ал енді кітап оқуға деген ынтасы зор кейіпкеріміз Қартқожаға өз ауылының бейнесі қалай әсер еткенін білейік ( Мәтінді оқушыларға әсерлі етіп оқып беру)
Инсерт әдісін пайдалана отырып жаңа сөздерге талдау жасау, яғни түртіп алу. Ашамай – балаға арналған алдыңғы, артқы қастары айқастырылып жасалған ер.Шерсіз – қайғы - мұңсыз. Жетесіз – ақылсыз, ақымақ. Ет бауыр жақын - өте жақын туыс. Қотан – қой жататын қоршаусыз үй маңы. Үй басы - әр үй. (суреттерді көрсету)
Мәтінге талдау жүргізу, оқулықпен жұмыс:
Оқу түрлері а) тауып оқыту (қазір топ ережесін сақтай отыра бір - біріңді тыңдап тапсырманы орындайық)
- І топ, Мәтінде кешкі ауыл көрінісі қалай суреттеліпті? Қартқожаға не нәрселер қатты әсер етті? ( бармақпен бағалау)
- ІІ топ, Сендерге осы мәтіндегі қандай сөздер ерекше әсер етті? Көз алдарыңа не елестетер едіңдер? (бармақпен бағалау)
- ІІІ топ, қандай адам өз туған жерін сүймейді екен? (бармақпен бағалау)
- ІҮ топ, Қартқожа өз туған жерін қалай сүйді? (бармақпен бағалау) (барлығына 7 минут)
2. Дәптермен жұмыс: Бүгінгі күнді жазу.
Көркем жазу: «Менің Отаным - Қазақстан»

3. Бекіту: Топтық жұмыстар: (Әр топ өз жұмыстарын постерге салады)
І топ: Мәтіндегі көркем сөздерді табу: Қоңырсыған сүт, қайнатқан қаймақ иісі де тәтті. т. б. (2 мин) (бағалау нүктемен) (мәтіннен табу)
ІІ топ: туған жер туралы достарыңа мақал - мәтелдер айтып беріңдер. (2 мин) (бағалау нүктемен)
ІІІ топ:. Мына сурет мәтіннің қай бөліміне келеді, талдап айтып беріңдер. (2 мин) (бағалау нүктемен)
ІҮ топ: Туған жер, Отан, Туған қала туралы шағын эссе жазыңдар. (2 мин) (бағалау нүктемен)

4. Қорытынды: 5 жолды өлең стратегиясы
1. Зат есім. Туған жер
2. Сын есім. Кең байтақ, ыстық, үлкен, ұлан-ғайыр
3. Сүйеді, қадірлейді, құрметтейді
4. Сөйлем. «Неткен сұлу, неткен көркем осы менің туған өлкем»
5. Синоним «Атамекен»
- Балалар, мына қағазға сабақтың қаншалықты ұнағанын? Қандай әсер алғаныңды? Бір сөйлеммен жаза қойыңдар.

5. Үйге тапсырма: мәтінді түсініп оқып келу;
6. Бағалау
4 906
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Әдебиеттік оқу пәнінен сабақ жоспарлары
Әдебиеттік оқу пәнінен сабақ жоспарлары
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ №1. Тақырыбы: Кел, балалар, оқылық №2. Тақырыбы: Малды пайдаға жарату № 3. Тақырыбы: Мектеп біздің анамыз. Ыстық қой, шіркін, туған жер
Менің  Отаным - Қазақстан Мәтін Ж. Аймауытов Қартқожаның туған жері
Менің Отаным - Қазақстан Мәтін Ж. Аймауытов Қартқожаның туған жері
2. 2. 2. 1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу 2. 1. 1. 1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру
Мақал-мәтелдер. Отан, өнер - білім туралы
Мақал-мәтелдер. Отан, өнер - білім туралы
Қазақ халқының мақал - мәтелдері арқылы білімділікке, адалдыққа, әділдікке, еңбексүйгіштікке, туған жерін құрметтеуге, адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу;
Ж. Аймауытов. Қартқожаның туған жері
Ж. Аймауытов. Қартқожаның туған жері
Оқушылардың сабақ барысында есте сақтау, ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту. Оқушылардың патриоттық сезімін қалыптастыру.
Көктем
Көктем
Оқушыларға мәтінді оқыта отырып, түсініп оқу дағдысын жетілдіру. Оқушылардың туған елін, жерін сүюге, табиғаттың әсемдігін суреттей білуге тәрбиелеу.
Туған өлкем мақтанышым
Туған өлкем мақтанышым
Оңтүстік Қазақстан облысы, Түркістан қаласы, Ататүрік атындағы №17 мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Абдырахманова Дана Қасымхановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×