9 санының құрамы
Алматы облысы Кербұлақ ауданы
Майтөбе ОМ МДШО КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Молдақұлова Бибігүл Құдайбергенқызы
Сабақ тақырыбы: 9 санының құрамы
Сабақ мақсаты:
1. 9 санының құрамы туралы түсінік қалыптастыру; теңдіктер құруға, сандарды салыстыруға үйрету.
2. Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту.
3. Оқушылардың саналылыққа, сыпайылыққа, әдептілікке тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап.
Түрі: аралас сабақ.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Сабаққа әзірлік. 2. Психологиялық дайындық.
1 дегенім – жаман баға, алады оны жаман бала.
2 дегенім – нашар баға, інішегім нашарлама.
3 дегенім – орта баға, сапасы орта ғана.
4 дегенім – жақсы баға, алады оны жақсы бала.
5 дегенім – үздік баға, оқимыз тек үздік қана.
ІІ. Ауызша санау.
1. 1 - 10 дейін санау және кері санау.
2. 2+2; 2+1; 3+2; 4+3; 4+2; 7+2; 5+3.
ІІІ. Білімдерін тексеру.
Теңдік құрастыру:
1) 4+3 = 7а) қосу компонентін ата
7 - 3 = 4 ә) кері теңдік құр
б) айырманың компонентін ата
2) Нешеге артық?
Нешеге кем?
Сонша бөлу үшін не істеу керек?
4 = 4 не 6 = 6
3. Сандарды салыстыру
6 ˃ 4 не болмаса 4 ˂ 6
5 ˃ 3 не болмаса 3 ˂ 5
Толық нұсқасын жүктеу
Майтөбе ОМ МДШО КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Молдақұлова Бибігүл Құдайбергенқызы
Сабақ тақырыбы: 9 санының құрамы
Сабақ мақсаты:
1. 9 санының құрамы туралы түсінік қалыптастыру; теңдіктер құруға, сандарды салыстыруға үйрету.
2. Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту.
3. Оқушылардың саналылыққа, сыпайылыққа, әдептілікке тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап.
Түрі: аралас сабақ.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Сабаққа әзірлік. 2. Психологиялық дайындық.
1 дегенім – жаман баға, алады оны жаман бала.
2 дегенім – нашар баға, інішегім нашарлама.
3 дегенім – орта баға, сапасы орта ғана.
4 дегенім – жақсы баға, алады оны жақсы бала.
5 дегенім – үздік баға, оқимыз тек үздік қана.
ІІ. Ауызша санау.
1. 1 - 10 дейін санау және кері санау.
2. 2+2; 2+1; 3+2; 4+3; 4+2; 7+2; 5+3.
ІІІ. Білімдерін тексеру.
Теңдік құрастыру:
1) 4+3 = 7а) қосу компонентін ата
7 - 3 = 4 ә) кері теңдік құр
б) айырманың компонентін ата
2) Нешеге артық?
Нешеге кем?
Сонша бөлу үшін не істеу керек?
4 = 4 не 6 = 6
3. Сандарды салыстыру
6 ˃ 4 не болмаса 4 ˂ 6
5 ˃ 3 не болмаса 3 ˂ 5
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
7 саны және цифры
7 саны және 7 цифры, 7 - нің сандар қатарындағы орны туралы білімдерін қалыптастыру.
10 саны мен цифры
Оқушыларға 10 саны және цифрымен таныстыра отырып, 10 санының құрамы мен ерекшеліктерін білдіру. 10 көлеміндегі сандарды қосып азайтуға үйрету;
Санамақ. Бірге жаттайық!
1 дегенім – бөрік. Кисең басқа көрік. 2 дегенім – етік. Киер сәнді етіп.
Өткенді пысықтау (математика)
Солтүстік Қазақстан облысы, Мағжан Жұмабаев ауданы, № 4 Булаево орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Габдулина Зәмзәгүл Берлинқызы
Ю дыбысы мен әрпі
Атырау қаласы Жалпы білім беретін №6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Мерғалиева Света Адилхановна
5-10 сандарының құрамы
Сабақтың тақырыбы: «5 - 10 сандарының құрамы». Сабақтың мақсаты: Білімділік: Математика сабағында алған білімдерін тексеру және тереңдету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.