Өткенді пысықтау (математика)
Сабақтың тақырыбы: «Өткенді пысықтау»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Математика сабағында алған білімдерін тексеру және тереңдету.
Дамытушылық: Тез ойлауға, жылдам есептеуге баули отырып, ой - өрістерін кеңейту.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Кеме, кеспе сандар, кестелер, суреттер, үлестірмелер, слайдтармен жұмыс.
Сабақтың түрі: Ойын сабақ, жарыс сабақ, сырттай саяхат сабақ.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі Слайдтар №1 - 3
Психологиялық дайындық.(Слайд№4)
Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Қасиетті жұма күні,
Сәттілікке толсын. Бүгінгі алған бағамыз,
Кілең бестік болсын.
- Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ. Себебі, бүгінгі сабаққа көп қонақтар келіп отыр. Сондықтан біз қазір мына кемеге отырып, білім теңізі арқылы «математика» еліне саяхатқа шығамыз!. Іске сәт! Бір - бірімізге мейірім, сәттілік тілейік.
Ал, кәнекей, балалар, Бері қарай қарайық.
Қажет құрал, кітапты, Алдымызға алайық.
Алаңдамай басқаға, Сабаққа назар салайық.
Дұрыс есеп шешімін, Мұқиятпен табайық.
Біз өте бақыттымыз, қазір үлкен кеменің ішінде ашық теңізде кетіп барамыз. Алдымен 3 топқа бөлініп, каютаға жайғасып отырып алайық.
(Слайд№5)
1 - топ. «Алғырлар».
2 - топ. «Ойшылдар».
3 - топ. «Талаптылар».
2. Ауызша есептеу. (Слайд№6)
1. Бір қолыңда неше саусақ.
2. Біп аптада неше күн бар?
3. 7 мен 9 - дың арасында қандай сан?
4. Қазақ алфавитінде қанша әріп бар?
5. 1 - қосылғыш - 7, екінші қосылғыш - 2, қосындысының мәні неше?
6. 1 жылда неше ай бар?
7. Азайғыш 8, азайтқыш 3 айырманың мәні?
8. 10 - ның алдында қандай сан?
9. Ең үлкен 1 таңбалы сан?
10. Ең кіші 1 таңбалы сан?
11. 10+5, 11+3, 8+8, 6+5, 4+8, 10+0, 7+7, 12 - 4, 16 - 6, 15 - 8.
Қорытынды. Тексерейік, қол шапалақтау арқылы. Жауаптары: 5, 7, 8, 42, 9, 12, 5, 9, 9, 1.
3. Дәптермен жұмыс.(слайд№7) Білім теңізінде жарысып көрелік. Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазайық.
Көркем жазу минуты 5 санын жазамыз.
4. Оқулықпен жұмыс. (Слайд№8 - 9)
5. «Кім жылдам?»Ұшқыр ойдан ұтымды жауап.(Слайд№10)
Үш топтың оқушыларына №3 - 54 бет.
Қорытындысын шығарамыз. Жылдам тапқан топқа жетон беремін.
6 - кезең. Ойлан, тап. Ребус шешу.(Слайд№11)
7 - кезең. Сергіту сәті (Слайд№12).
8 - кезең. Ойтолғау. (Слайд№13)
Балалар, біз қандай геометриялық фигуралармен таныстық? - Өте жақсы, енді әр топ берілген кесінді сызады.
9 - кезең. Ой қозғау. (Слайд№14 - 15)
Балалар, мына тақтадағы берілген сандық деректерді толтырып көрелік.
10 - кезең Семантикалық картаны толтыру.(Слайд№16)
11 - кезең. Логикалық тапсырма.(Слайд№17)
12 - кезең. Үйге тапсырма: (Слайд№18) Сандардың құрамын қайталау. №6 - 55 б
Қорыту: (Слайд№19 - 20) Бағалау парағы (Слайд№21)
Дұрыс және тез жауап берген оқушылардың жетондарын санау. Ал енді үстелден келіп сан және әріп жазылған парақтарды алып, оқушылар тақтаның алдына қолдарындағы сандардың кему ретімен тұрыңдар.
11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
Ж А Р А Й С Ы Ң Д А Р!
Оқушылардың білім теңізінде көрсеткен, дәлелденген білімдерін бағалайық. Мұғалім: «1» дегенім жаман баға,
Алады оны нашар бала.
«2» дегенім нашар баға,
Алады оны жаман бала.
Ал, сен нашарлама,
«3» дегенім орта ғана,
Сапасы да орта ғана.
«4» дегенім» жақсы баға,
Алады оны жақсы бала.
«5» тек үздік баға
Оқимыз тек үздік қана!
Өте жақсы, ендеше білім теңізіне «Математика» еліне саяхатымызды аяқтайық. Барлығыңа көп рахмет. Сабақ аяқталды.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Математика сабағында алған білімдерін тексеру және тереңдету.
Дамытушылық: Тез ойлауға, жылдам есептеуге баули отырып, ой - өрістерін кеңейту.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Кеме, кеспе сандар, кестелер, суреттер, үлестірмелер, слайдтармен жұмыс.
Сабақтың түрі: Ойын сабақ, жарыс сабақ, сырттай саяхат сабақ.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі Слайдтар №1 - 3
Психологиялық дайындық.(Слайд№4)
Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Қасиетті жұма күні,
Сәттілікке толсын. Бүгінгі алған бағамыз,
Кілең бестік болсын.
- Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ. Себебі, бүгінгі сабаққа көп қонақтар келіп отыр. Сондықтан біз қазір мына кемеге отырып, білім теңізі арқылы «математика» еліне саяхатқа шығамыз!. Іске сәт! Бір - бірімізге мейірім, сәттілік тілейік.
Ал, кәнекей, балалар, Бері қарай қарайық.
Қажет құрал, кітапты, Алдымызға алайық.
Алаңдамай басқаға, Сабаққа назар салайық.
Дұрыс есеп шешімін, Мұқиятпен табайық.
Біз өте бақыттымыз, қазір үлкен кеменің ішінде ашық теңізде кетіп барамыз. Алдымен 3 топқа бөлініп, каютаға жайғасып отырып алайық.
(Слайд№5)
1 - топ. «Алғырлар».
2 - топ. «Ойшылдар».
3 - топ. «Талаптылар».
2. Ауызша есептеу. (Слайд№6)
1. Бір қолыңда неше саусақ.
2. Біп аптада неше күн бар?
3. 7 мен 9 - дың арасында қандай сан?
4. Қазақ алфавитінде қанша әріп бар?
5. 1 - қосылғыш - 7, екінші қосылғыш - 2, қосындысының мәні неше?
6. 1 жылда неше ай бар?
7. Азайғыш 8, азайтқыш 3 айырманың мәні?
8. 10 - ның алдында қандай сан?
9. Ең үлкен 1 таңбалы сан?
10. Ең кіші 1 таңбалы сан?
11. 10+5, 11+3, 8+8, 6+5, 4+8, 10+0, 7+7, 12 - 4, 16 - 6, 15 - 8.
Қорытынды. Тексерейік, қол шапалақтау арқылы. Жауаптары: 5, 7, 8, 42, 9, 12, 5, 9, 9, 1.
3. Дәптермен жұмыс.(слайд№7) Білім теңізінде жарысып көрелік. Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазайық.
Көркем жазу минуты 5 санын жазамыз.
4. Оқулықпен жұмыс. (Слайд№8 - 9)
5. «Кім жылдам?»Ұшқыр ойдан ұтымды жауап.(Слайд№10)
Үш топтың оқушыларына №3 - 54 бет.
Қорытындысын шығарамыз. Жылдам тапқан топқа жетон беремін.
6 - кезең. Ойлан, тап. Ребус шешу.(Слайд№11)
7 - кезең. Сергіту сәті (Слайд№12).
8 - кезең. Ойтолғау. (Слайд№13)
Балалар, біз қандай геометриялық фигуралармен таныстық? - Өте жақсы, енді әр топ берілген кесінді сызады.
9 - кезең. Ой қозғау. (Слайд№14 - 15)
Балалар, мына тақтадағы берілген сандық деректерді толтырып көрелік.
10 - кезең Семантикалық картаны толтыру.(Слайд№16)
11 - кезең. Логикалық тапсырма.(Слайд№17)
12 - кезең. Үйге тапсырма: (Слайд№18) Сандардың құрамын қайталау. №6 - 55 б
Қорыту: (Слайд№19 - 20) Бағалау парағы (Слайд№21)
Дұрыс және тез жауап берген оқушылардың жетондарын санау. Ал енді үстелден келіп сан және әріп жазылған парақтарды алып, оқушылар тақтаның алдына қолдарындағы сандардың кему ретімен тұрыңдар.
11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
Ж А Р А Й С Ы Ң Д А Р!
Оқушылардың білім теңізінде көрсеткен, дәлелденген білімдерін бағалайық. Мұғалім: «1» дегенім жаман баға,
Алады оны нашар бала.
«2» дегенім нашар баға,
Алады оны жаман бала.
Ал, сен нашарлама,
«3» дегенім орта ғана,
Сапасы да орта ғана.
«4» дегенім» жақсы баға,
Алады оны жақсы бала.
«5» тек үздік баға
Оқимыз тек үздік қана!
Өте жақсы, ендеше білім теңізіне «Математика» еліне саяхатымызды аяқтайық. Барлығыңа көп рахмет. Сабақ аяқталды.
Жаңалықтар
Көбейту және бөлуді пысықтау
Көбейту және бөлудің кестелік жағдайы туралы білімдерін бекіту.
Санды көбейтіндіге бөлу
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйір болады, Досың солар табылатын қасыңнан!
Өткенді қайталау
Астана қаласы, №35 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Оразбекова Гульсум Булатовна
Өткенді пысықтау
Астана қаласы, №61 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Букенбаева Замзагуль Кабдолловна
Екі таңбалы санды қосу және азайту тәсілдері
Ахметжанова Гулия Слямбекқызы Бастауыш сынып мұғалімі
5-10 сандарының құрамы
Сабақтың тақырыбы: «5 - 10 сандарының құрамы». Сабақтың мақсаты: Білімділік: Математика сабағында алған білімдерін тексеру және тереңдету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.