4 саны мен цифры
Сабақтың тақырыбы: 4 саны мен цифры
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 1. 1. 1 санау барысында натурал сандардың реттік нөмірі анықталатындығын түсінеді, он көлеміндегі тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
1. 1. 1. 2 Бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру.
Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды.
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:
1. Натурал сандарды алу жолын түсінеді
2. 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды, натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды
Оқушылардың басым бөлігі:
3. Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды
Кейбір оқушылар:
4. Цифр мен санды бір - бірінен ажыратады, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен көрсетеді.
5.+, тең, артық, кем таңбаларын қолданады.
Бағалау критерийі 10 көлеміндегі бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды
Тілдік мақсаттар: Төрт
Ойлау дағдырларының деңгейі: Білу, түсіну
Құндылықтарды дарыту: «Мәңгілік Ел» 5 - ші қадамы.
Жауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар, өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады.
Пәнаралық байланыс: Математика, экономика, дүниетану
АКТ қолдану
Музыка «Чунга - чанга»
Ресурстар:. 4 цифрының жазу үлгісі, пальма суреттері, қорапшалар, моншақтар, джунглидің суреті, тотықұстардың суреттері.
Бастапқы білім:
Оқушылардың балабақшада меңгерген сандары мен есептеп үйренген тәжірибесіне негізделу керек.
«Ақжал негізгі мектебі»КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Мухамеджанова Б. К.
4 саны мен цифры. жүктеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 1. 1. 1 санау барысында натурал сандардың реттік нөмірі анықталатындығын түсінеді, он көлеміндегі тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
1. 1. 1. 2 Бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру.
Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды.
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:
1. Натурал сандарды алу жолын түсінеді
2. 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды, натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды
Оқушылардың басым бөлігі:
3. Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды
Кейбір оқушылар:
4. Цифр мен санды бір - бірінен ажыратады, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен көрсетеді.
5.+, тең, артық, кем таңбаларын қолданады.
Бағалау критерийі 10 көлеміндегі бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды
Тілдік мақсаттар: Төрт
Ойлау дағдырларының деңгейі: Білу, түсіну
Құндылықтарды дарыту: «Мәңгілік Ел» 5 - ші қадамы.
Жауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар, өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылады.
Пәнаралық байланыс: Математика, экономика, дүниетану
АКТ қолдану
Музыка «Чунга - чанга»
Ресурстар:. 4 цифрының жазу үлгісі, пальма суреттері, қорапшалар, моншақтар, джунглидің суреті, тотықұстардың суреттері.
Бастапқы білім:
Оқушылардың балабақшада меңгерген сандары мен есептеп үйренген тәжірибесіне негізделу керек.
«Ақжал негізгі мектебі»КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Мухамеджанова Б. К.
4 саны мен цифры. жүктеу
Жаңалықтар
Көптаңбалы сандар
Көптаңбалы сандардың құрылу жолын түсіну, натурал сандар қатарындағы 1 000 000 көлеміндегі санның орнын анықтау.
21 - ден 100 - ге дейінгі сандар
100 - ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.
Заттарды санау
Натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.
Сандардың нумерациясы
Үш таңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру.
Жаңартылған бағдарлама бойынша математикадан тапсырмалар жинағы
сандарды тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы реттік нөмірін анықтау 1 - тапсырма. Сандарды өсу және кему ретімен жазу.
9 саны және цифры
Оларға іштей санауды үйрету. Санау кезінде 9 санына жеткен кезде, ол санды дауыстап айтуы керек. Осылайша ойынды жалғастырып ойнатуға болады. Бұған дейін алынған білім: Сандық сәуле, тура және кері санау.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.