«Қызықты грамматика» үйірмесінде «Сатылай кешенді» талдау технологиясын үйретудің тиімділігі.
Туякова Қ. Д
Қоянды орта мектебі
«Қызықты грамматика» үйірмесінде «Сатылай кешенді» талдау технологиясын үйретудің тиімділігі.
Қазақстандағы білім беру жүйесіне енгізіліп жатқан жаңалықтар он екі жылдық білім берудегі оқытуда:
1. Оқытуда әрдайым жекелей зерделеу әдісі қолданылады.
2. Оқушының қабілетті, қызығушылығын арттыратындай білім үрдісін ұйымдастыру.
3. Сабақтарда жаңа ақпараттық технологияларды шебер қолдана білу. т. б.
Осы талаптарды орындауында басты мәселе келешекте сауатты ұрпақты тәрбиелеу «Білім көзі – бастауышта» демекші бастауыш сатысынан басталады десек шатаспаған болар едік. Ендеше, осы бастауыш сыныптардан бастап, оқушылардың жеке қабілеттерін ашуға бағытталған «Қызықты грамматика» үйірмесінің 3 - 4 сыныптарға арналған күнтізбелік жоспарын ұсынып отырмын.
Мақсаты: «Оқушылардың қызықты грамматика үйірмесінде сатылай кешенді талдауының ғылыми мазмұны мен жүйесін, оның сөздік құрамы мен грамматикалық құрлысын сөйлеу тілінің байлығын және әдеби тіл нормасын үйретіп, дұрыс сөйлеу
Күнтізбелік жоспары./3 - сынып бойынша, 2 - кі аптада бір рет/
«Қызықты грамматика» үйірмесінде «Сатылай кешенді» талдау технологиясын үйретудің тиімділігі. жүктеу
Қоянды орта мектебі
«Қызықты грамматика» үйірмесінде «Сатылай кешенді» талдау технологиясын үйретудің тиімділігі.
Қазақстандағы білім беру жүйесіне енгізіліп жатқан жаңалықтар он екі жылдық білім берудегі оқытуда:
1. Оқытуда әрдайым жекелей зерделеу әдісі қолданылады.
2. Оқушының қабілетті, қызығушылығын арттыратындай білім үрдісін ұйымдастыру.
3. Сабақтарда жаңа ақпараттық технологияларды шебер қолдана білу. т. б.
Осы талаптарды орындауында басты мәселе келешекте сауатты ұрпақты тәрбиелеу «Білім көзі – бастауышта» демекші бастауыш сатысынан басталады десек шатаспаған болар едік. Ендеше, осы бастауыш сыныптардан бастап, оқушылардың жеке қабілеттерін ашуға бағытталған «Қызықты грамматика» үйірмесінің 3 - 4 сыныптарға арналған күнтізбелік жоспарын ұсынып отырмын.
Мақсаты: «Оқушылардың қызықты грамматика үйірмесінде сатылай кешенді талдауының ғылыми мазмұны мен жүйесін, оның сөздік құрамы мен грамматикалық құрлысын сөйлеу тілінің байлығын және әдеби тіл нормасын үйретіп, дұрыс сөйлеу
Күнтізбелік жоспары./3 - сынып бойынша, 2 - кі аптада бір рет/
«Қызықты грамматика» үйірмесінде «Сатылай кешенді» талдау технологиясын үйретудің тиімділігі. жүктеу
Жаңалықтар
Дамыта оқыту технологиясын қолдану тиімділігі
Оқыту барысында жаңа технологиялық әдістерді пайдалану шәкірттердің ойлана білу қабілеттерін дамытады, олардың білім сапасын жақсартады, ой өрісін кеңейтеді, есте сақтау қабілеттерін өсіреді.
Қызықты грамматика (оқу қабілеті төмен оқушылар үшін түзету жұмыстарына арналған)
«Қызықты грамматика» таңдау курсының бағдарламасы - оқу қабілеті төмен балалар үшін түзету жұмыстарына арналып жазылған. Бағдарлама құру барысында даму мүмкіндігі шектеулі оқушылардың ерекшеліктерін (танымдық, психикалық және тұлғалық) ескере отырып
Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімділігі
Ақпараттық - коммуникациялық технологияны пайдалану жөніндегі қызметтің мақсаты: үйренушінің шығармашылық әлеуетін дамыту; коммуникативтік әрекеттерге қабілетті болуды дамыту; сараптамалық зерттеу қызметі дағдыларын дамыту;
Қызықты грамматика
Қазақ тілінде оқытылатын орта мектептердің 3 - сыныбына арналған факультативтік курсқа жылдық жоспар мен сабақ жоспарлары
Қызықты грамматика
Катонқарағай аудандық оқу бөлімі КММ «Үлкен Нарын ауылдық лицейі» Автор: Касанова С. К.
Сатылай кешенді талдау. Сәбит Мұқанов "Сұлушаш поэмасы"
Х.Досмұхамедұлы атындағы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Анар Арыстанғалиева Баяндама: Әдебиет сабағында «Сатылай кешенді талдау” технологиясын пайдаланудың тиімділігі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.