Сатылай кешенді талдау. Сәбит Мұқанов "Сұлушаш поэмасы"
Х.Досмұхамедұлы атындағы орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Анар Арыстанғалиева
Баяндама: Әдебиет сабағында «Сатылай кешенді талдау” технологиясын пайдаланудың тиімділігі
«Сатылай кешенді талдау-ұлттық құндылықтарымызды бағалай білуге, оның білім көкжиегінде кең таралуына ықпал етіп, күнделікті өмірде қолдану аясын жақсартуға бағыттайтын оқыту»
Нұрша Оразақынова
Сатылай кешенді талдау:
- оқушыны пікір таластыруға ;
- бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге;
- өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңе білуге
үйретеді.
Сәбит Мұқанов «Сұлушаш»поэмасы
Сабақтың мақсаты: білімділік:С.Мұқановтың өмірі мен шығармашылығына тоқтала отырып, оқушы дүниетанымын байыту.Поэманың көркемдік ерекшелігіне тоқтала отырып, оқушыға іздендіру жұмыстары арқылы ұғындыру;
Дамытушылық - оқушыларды сатылай кешенді талдауға, ізденімпаздыққа, тапсырмаларды тиянақты орындауға, алғырлыққа баули отырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік - туған жерін сүюге баули отырып, адалдыққа, адамгершілікке тәрбиелеу;
Көрнекілігі - оқулық, хрестоматия, интербелсенді тақта, сурет-буклеттер;
Түрі - жаңа тақырыпты игеру сабағы
Әдісі - сатылай кешенді талдау, сұрақ-жауап, проблемалық сұрақтар, мәтінмен жұмыс, шығармашылық жұмыс;
Сабақтың барысы:
а/Ұйымдастыру;
б/Жаңа сабақ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Анар Арыстанғалиева
Баяндама: Әдебиет сабағында «Сатылай кешенді талдау” технологиясын пайдаланудың тиімділігі
«Сатылай кешенді талдау-ұлттық құндылықтарымызды бағалай білуге, оның білім көкжиегінде кең таралуына ықпал етіп, күнделікті өмірде қолдану аясын жақсартуға бағыттайтын оқыту»
Нұрша Оразақынова
Сатылай кешенді талдау:
- оқушыны пікір таластыруға ;
- бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге;
- өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңе білуге
үйретеді.
Сәбит Мұқанов «Сұлушаш»поэмасы
Сабақтың мақсаты: білімділік:С.Мұқановтың өмірі мен шығармашылығына тоқтала отырып, оқушы дүниетанымын байыту.Поэманың көркемдік ерекшелігіне тоқтала отырып, оқушыға іздендіру жұмыстары арқылы ұғындыру;
Дамытушылық - оқушыларды сатылай кешенді талдауға, ізденімпаздыққа, тапсырмаларды тиянақты орындауға, алғырлыққа баули отырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік - туған жерін сүюге баули отырып, адалдыққа, адамгершілікке тәрбиелеу;
Көрнекілігі - оқулық, хрестоматия, интербелсенді тақта, сурет-буклеттер;
Түрі - жаңа тақырыпты игеру сабағы
Әдісі - сатылай кешенді талдау, сұрақ-жауап, проблемалық сұрақтар, мәтінмен жұмыс, шығармашылық жұмыс;
Сабақтың барысы:
а/Ұйымдастыру;
б/Жаңа сабақ
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сәбит Мұқанов “Сұлушаша” поэмасы (Қорытынды сабақ)
Поэма мазмұнын меңгерте отырып адамгершілікке, адалдыққа, шынайылық, рухани тазалыққа тәрбиелеу.
«Қызықты грамматика» үйірмесінде «Сатылай кешенді» талдау технологиясын үйретудің тиімділігі.
Оқушылардың қызықты грамматика үйірмесінде сатылай кешенді талдауының ғылыми мазмұны мен жүйесін, оның сөздік құрамы мен грамматикалық құрлысын сөйлеу тілінің байлығын және әдеби тіл нормасын үйретіп, дұрыс сөйлеу.
Кезектес салалас құрмалас сөйлем
Кезектес салаластың жасалу жолы туралы жаңа білім беру, кезектес салаластың құрамына енген жай сөйлемдердегі іс - әрекеттің кезектесіп келетіндігін, тек жалғаулық шылаулар арқылы байланысатындығын меңгерту; ә) дамытушылық: оқушылардың білім - білік,
Сәбит Мұқанов"Сұлушаш" романы
Алматы облысы, Көксу ауданы, Жапсарбаев атындағы орта мектебінің Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі Көшенова Шара Шаймұханбетқызы
Мағжан Жұмабаев "Қазақ тілі" өлеңі
Қ. Сәтбаев атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сабырова Жамиля Сатыбалдықызы
Мұқағали Мақатаев “Фантазия"
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы, Х.Досмұхамедұлы атындағы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Анар Арыстанғалиева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.