Ауызша көбейту мен бөлу тәсілдері
Математика 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ауызша көбейту мен бөлу тәсілдері
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат - міндеттері:
А) ақпараттық құзыреттілік: Сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілдері туралы ақпарат беру.
Ә) коммуникативтік құзыреттілік: Сандарды ауызша көбейтуге берілген есептерді шығаруға дағдыландыру, тиімді тәсілмен есептеуді үйрету. дамыту. Ұқыпты, ретті жазу дағдысын қалыптастыру.
Б) проблеманы шешу құзыреттілігі: Есептеулер арқылы оқушыларды бір - біріне көмек бере білуге, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тапқырлыққа, бірлікке, өз бетінше тапсырма орындауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар: Білім беруді ізгілендіру, сұрақ - жауап, практикалық
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, орындату, салыстыру, есептеу.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, қазақ тілі
Оқыту құралдары: оқулық, тақта, бор үлестірмелі материал.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі Амандасу, түгендеу;
оқу - құралдарының дайындығын, кезекшінің жұмысын тексеру;
сабақтың мақсат - міндеттерін таныстыру; бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын ояту, назарын сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық:
Қайырлы таң досым!
Қайырлы күн болсын.
Бүгінгі күнсейсенбі,
Сәттілікке толсын.
Біздің алар бағамыз,
Кілең бестік болсын.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
- Балалар, үйге берілген тапсырманы орындадық па? Орындасақ, сынып болып талдайық?!
III. Өткен материялды қайталай отырып, жаңa материалға дайындық
Математикалық диктант.
1. Ең үлкен бес таңбалы санды ата.
2. Ең кіші төрт таңбалы санды ата.
3. Ең үлкен төрт таңбалы сан мен ең кіші төрт таңбалы санның айырмасын тап
4. 450635 санын разрядтық қосылғыштарға жікте.
5. 3 тәул. = сағ
6. 1 км: 50м = м
7. Жолаушы жолда 1 тәулік 6 сағат болды. Ол жолда барлығы неше сағат болды?
Ауызша көбейту мен бөлу тәсілдері. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Ауызша көбейту мен бөлу тәсілдері
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат - міндеттері:
А) ақпараттық құзыреттілік: Сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілдері туралы ақпарат беру.
Ә) коммуникативтік құзыреттілік: Сандарды ауызша көбейтуге берілген есептерді шығаруға дағдыландыру, тиімді тәсілмен есептеуді үйрету. дамыту. Ұқыпты, ретті жазу дағдысын қалыптастыру.
Б) проблеманы шешу құзыреттілігі: Есептеулер арқылы оқушыларды бір - біріне көмек бере білуге, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тапқырлыққа, бірлікке, өз бетінше тапсырма орындауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар: Білім беруді ізгілендіру, сұрақ - жауап, практикалық
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, орындату, салыстыру, есептеу.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, қазақ тілі
Оқыту құралдары: оқулық, тақта, бор үлестірмелі материал.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі Амандасу, түгендеу;
оқу - құралдарының дайындығын, кезекшінің жұмысын тексеру;
сабақтың мақсат - міндеттерін таныстыру; бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын ояту, назарын сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық:
Қайырлы таң досым!
Қайырлы күн болсын.
Бүгінгі күнсейсенбі,
Сәттілікке толсын.
Біздің алар бағамыз,
Кілең бестік болсын.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
- Балалар, үйге берілген тапсырманы орындадық па? Орындасақ, сынып болып талдайық?!
III. Өткен материялды қайталай отырып, жаңa материалға дайындық
Математикалық диктант.
1. Ең үлкен бес таңбалы санды ата.
2. Ең кіші төрт таңбалы санды ата.
3. Ең үлкен төрт таңбалы сан мен ең кіші төрт таңбалы санның айырмасын тап
4. 450635 санын разрядтық қосылғыштарға жікте.
5. 3 тәул. = сағ
6. 1 км: 50м = м
7. Жолаушы жолда 1 тәулік 6 сағат болды. Ол жолда барлығы неше сағат болды?
Ауызша көбейту мен бөлу тәсілдері. жүктеу
Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
242*2, 484: 2 түріндегі ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету. Мәселе есепті шығара білуге, қалдықпен бөлуге берілген есептерді шығаруға үйрету;
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру, сәйкес қалдықпен бөлуді орындау.
Ондықтарды салыстыру. Айырманы салыстыру. Екітаңбалы сандарды косып, алуға есептер шығару
Батыс Қазақстан облысы, Бөкей Ордасы ауданы, Хан Ордасы ауылы Жәңгір хан атындағы жалпы білім беретін орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Аксенова Альфия Ринатқызы
Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Оңтүстік Қазақстан облысы, Созақ ауданы, С. Қожанов атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бөріқұлақова Ботакөз
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.