234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Сабақтың тақырыбы: 234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Сабақтың мақсаты: а) Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
ә) Оқушылардың есептеу дағдыларын, логикалық есептеу дағдыларын қалыптастыру;
б) Оқушыларды ұқыптылыққа, әдемі таза жаза білуге тәрбиелеу
Сабақтың типі: Аралас сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, көрнекіліктер, топшамалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Ауызша есептеулер. Көркем жазу.
ІІІ. Жаңа сабақ: 234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
«Кім шапшаң?» ойыны: 84: 3= 28 52: 4= 13 15*5= 75 27*3 =81
Б із бүгін үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуге есептер шығарамыз. 234*2 тәсілін көбейту жолын айтып көрейік.
234•2 - ні разряд қосылғыштарға ажыратайық, 234 – де неше жүздік, неше ондық, неше бірлік бар, оқушылар кім айтады?
(200+30+4)*2=200*2+30*2+4*2=468
- 200 - ді 2 - ге көбейтеміз, 30 - ды 2 - ге көбейтеміз, 4 - ті 2 – ге көбейтеміз шыққан көбейтіндіні қосамыз.
Ал, енді 468: 2, 468 - ді разрядттық қосылғыштарға ажыратайық, 468 - де неше жүздік, неше ондық, неше бірлік бар?
(400+60+8): 2=400: 2+60: 2+8: 2=234
400: 2=200
60: 2=30
8: 2=4
200+30+4=234
№2. Тақтаға шығару.
132*3= 100*3+30*3+2*3= 396
396: 3=300: 3+90: 3+6: 3= 132
№3. Теңдеулерді шеш:
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу. жүктеу
Сабақтың мақсаты: а) Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
ә) Оқушылардың есептеу дағдыларын, логикалық есептеу дағдыларын қалыптастыру;
б) Оқушыларды ұқыптылыққа, әдемі таза жаза білуге тәрбиелеу
Сабақтың типі: Аралас сабақ Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, көрнекіліктер, топшамалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Ауызша есептеулер. Көркем жазу.
ІІІ. Жаңа сабақ: 234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
«Кім шапшаң?» ойыны: 84: 3= 28 52: 4= 13 15*5= 75 27*3 =81
Б із бүгін үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуге есептер шығарамыз. 234*2 тәсілін көбейту жолын айтып көрейік.
234•2 - ні разряд қосылғыштарға ажыратайық, 234 – де неше жүздік, неше ондық, неше бірлік бар, оқушылар кім айтады?
(200+30+4)*2=200*2+30*2+4*2=468
- 200 - ді 2 - ге көбейтеміз, 30 - ды 2 - ге көбейтеміз, 4 - ті 2 – ге көбейтеміз шыққан көбейтіндіні қосамыз.
Ал, енді 468: 2, 468 - ді разрядттық қосылғыштарға ажыратайық, 468 - де неше жүздік, неше ондық, неше бірлік бар?
(400+60+8): 2=400: 2+60: 2+8: 2=234
400: 2=200
60: 2=30
8: 2=4
200+30+4=234
№2. Тақтаға шығару.
132*3= 100*3+30*3+2*3= 396
396: 3=300: 3+90: 3+6: 3= 132
№3. Теңдеулерді шеш:
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу. жүктеу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығару
Жаңалықтар
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
242*2, 484: 2 түріндегі ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету. Мәселе есепті шығара білуге, қалдықпен бөлуге берілген есептерді шығаруға үйрету;
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.