Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері
Математика 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері.
Қалдықпен бөлу.
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат - міндеттері:
а) ақпараттық құзіреттілік: Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру, сәйкес қалдықпен бөлуді орындау.
ә) коммуникативтік құзіреттілік: Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу біліктерін арттыру.
б) проблеманы шешу құзіреттілігі: Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауға, сәйкес қалықпен бөлуді орындауға машықтандыру.
Сабақтың типі: аралас
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар: білім беруді ізгілендіру, тірек сигналдары арқылы оқыту, дамыта оқыту
Сабақтың әдісі: көрнекілік, практикалық, түсіндірмелі - иллюстративті
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, бейнелеу өнері
Оқыту құралдары: оқулық, кестелер
І. Ұйымдастыру бөлімі
Амандасу, түгендеу;
оқу - құралдарының дайындығын, кезекшінің жұмысын тексеру;
сабақтың мақсат - міндеттерін таныстыру;
бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын ояту, назарын сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық
Good morning, good morning
Good morning to you
Good morning dear Teacher
We are glad to see you!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Дәптерлерін жинап алады.
ІІІ. Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық.
1 тапсырма. «Ауызша санау»
Әрбір торкөз 4 апельсин деп санасаңдар, әрбір себетте неше апельсин бар?
2 тапсырма
«Иә - жоқ» математикалық диктант
• 29 бен 3 - тің нәтижесі 87 - ге тең.
• 5 санын 19 есе арттырдық, 85 деген сан пайда болды.
• 17 мен 5 - тің қосындысын 4 есе арттырдық, 98 деген сан шықты.
• 56 - ның жетіден бір бөлігін 12 есе арттырдық, 96 саны шықты.
• Бірінші көбейткіш 25 - тің бестен бір бөлігіне, екінші көбейткіш 11 - ге тең. Сонда нәтиже 55 - ке тең.
• 12 мен 8 - дің көбейтіндісі 100 - ден кем.
• 57 мен 37 - нің айырмасын 4 есе арттырдық. 90 саны пайда болды.
• Бөлінгіш 72 - ге, бөлгіш 20 мен 11 - дің айырмасына тең. Сонда бөлінгіш 9 - ға тең болады.
• Бірінші көбейткіш 37 мен 4 сандарының қосындысына, екінші көбейткіш 2 - ге тең. Көбейтіндінің мәні 82 - ге тең болады.
3 тапсырма
«Үндемес» ойыны.
Ауызша есептеу арқылы мәнін тауып, қолданылған амалдарды үш тілде атап айту.
800 + 600 - 1 200 • 8 - 900 + 6 • 10 - 60
66: 22 • 15 - 8 • 5 + 15 • 7 - 20: 2
640: 8 + 5 + 2: 3 •10+ 6 + 4: 2•3
- Қандай амалдар қолданылды?
Оқушылардың білмегендерін мұғалім өзі айтып өтеді.
- Дұрыс айтасыңдар, балалар!
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері.
Қалдықпен бөлу.
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат - міндеттері:
а) ақпараттық құзіреттілік: Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру, сәйкес қалдықпен бөлуді орындау.
ә) коммуникативтік құзіреттілік: Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу біліктерін арттыру.
б) проблеманы шешу құзіреттілігі: Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауға, сәйкес қалықпен бөлуді орындауға машықтандыру.
Сабақтың типі: аралас
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар: білім беруді ізгілендіру, тірек сигналдары арқылы оқыту, дамыта оқыту
Сабақтың әдісі: көрнекілік, практикалық, түсіндірмелі - иллюстративті
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, бейнелеу өнері
Оқыту құралдары: оқулық, кестелер
І. Ұйымдастыру бөлімі
Амандасу, түгендеу;
оқу - құралдарының дайындығын, кезекшінің жұмысын тексеру;
сабақтың мақсат - міндеттерін таныстыру;
бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын ояту, назарын сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық
Good morning, good morning
Good morning to you
Good morning dear Teacher
We are glad to see you!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Дәптерлерін жинап алады.
ІІІ. Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық.
1 тапсырма. «Ауызша санау»
Әрбір торкөз 4 апельсин деп санасаңдар, әрбір себетте неше апельсин бар?
2 тапсырма
«Иә - жоқ» математикалық диктант
• 29 бен 3 - тің нәтижесі 87 - ге тең.
• 5 санын 19 есе арттырдық, 85 деген сан пайда болды.
• 17 мен 5 - тің қосындысын 4 есе арттырдық, 98 деген сан шықты.
• 56 - ның жетіден бір бөлігін 12 есе арттырдық, 96 саны шықты.
• Бірінші көбейткіш 25 - тің бестен бір бөлігіне, екінші көбейткіш 11 - ге тең. Сонда нәтиже 55 - ке тең.
• 12 мен 8 - дің көбейтіндісі 100 - ден кем.
• 57 мен 37 - нің айырмасын 4 есе арттырдық. 90 саны пайда болды.
• Бөлінгіш 72 - ге, бөлгіш 20 мен 11 - дің айырмасына тең. Сонда бөлінгіш 9 - ға тең болады.
• Бірінші көбейткіш 37 мен 4 сандарының қосындысына, екінші көбейткіш 2 - ге тең. Көбейтіндінің мәні 82 - ге тең болады.
3 тапсырма
«Үндемес» ойыны.
Ауызша есептеу арқылы мәнін тауып, қолданылған амалдарды үш тілде атап айту.
800 + 600 - 1 200 • 8 - 900 + 6 • 10 - 60
66: 22 • 15 - 8 • 5 + 15 • 7 - 20: 2
640: 8 + 5 + 2: 3 •10+ 6 + 4: 2•3
- Қандай амалдар қолданылды?
Оқушылардың білмегендерін мұғалім өзі айтып өтеді.
- Дұрыс айтасыңдар, балалар!
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері. жүктеу
Ашық сабақ математика қалдықпен бөлу көп таңбалы сандар екі таңбалы сандар көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері
Жаңалықтар
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.