Ұзындықты қалай өлшейміз?
Математика 1 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Шамаларды өлшейміз
Сабақ тақырыбы: Ұзындықты қалай өлшейміз?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1. 1. 3. 1 ұзындық өлшеуге арналған әдістерді, құралдарды таңдау; өлшемдер жүргізу.
1. 1. 3. 2 см өлшем бірлігін қолдану арқылы шамаларды өлшеу
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Ұзындық шамаларын ажыратады және өлшеуге арналған әдістерді, құралдарды таңдайды; ұзындық өлшем бірліктерін біледі, жазады.
Көптеген оқушылар: сызғыштың көмегімен ұзындықты өлшейді.
Кейбір оқушылар: Логикалық тапсырмаларды орындай алады.
Бағалау критерийлері - Ұзындық шамаларын ажыратады.
- ұзындық өлшеу құралдарын дұрыс таңдайды.
- ұзындықты өлшейді және нәтижесін тиісті өлшем бірлігімен жазады.
Сабақтың басы 3 мин
Психологиялық ахуалды тудырып, сабақ мақсатын ашу үшін «Өз орныңды тап» ойынын өткізу (бойының, шашының, көйлегінің, т. б ұзындығына сәйкес сапқа тұру, өз орнын дыбыссыз табу).
Ширату жаттығуы:
Назар аудартуға арналған жаттығу
- Слайдты анықтап қарап алыңдар. Мен екі минуттан кейін суретті жауып тастаймын, ал сендер осы суретті геометриялық фигуралардан құрастыруларың керек.
Сабақтың ортасы
«Ой қозғау». «38 тотықұс мультфильмінің үзіндісін көрсету, сабақтың тақырыбын ашу)
Мультфильмнің көрсетілімі (Балалардың жауабы)
1 - тапсырма
Шарты: Әртүрлі заттарды сызу, салу.
Сызық сыз:
• өз қаламыңның ұзындығына тең;
• қаламыңның ұзындығынан қысқа;
• қаламға қарағанда ұзын.
Шаршы сал:
• өз өшіргішіңнен биік;
• өшіргішіңнен аласа;
• биіктігі тең
Өзара тексеру.
Дескриптор: 1. Сызылады 2. Салады
2 - тапсырма «Жалғыз аяқ жолды өлшеу» (болжау әдісі)
- Көздеріңе елестетіңдер. «38 тотықұс» мультфильмінің кейіпкерлері сияқты тышқан мен бөлтірік жолдың ұзындығын өлшемекші болыпты.
- Оны қалай өлшеуге болады? Кім көрсетеді?
- Кім сызғыштың көмегімен өлшейді? Қалай ойлайсыңдар қай өлшем нақты болды?
Бірінші қалалық жалпы білім бретін лицей
Мұғалімнің аты - жөні: Канапина Г. К.
Ұзындықты қалай өлшейміз? жүктеу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Шамаларды өлшейміз
Сабақ тақырыбы: Ұзындықты қалай өлшейміз?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1. 1. 3. 1 ұзындық өлшеуге арналған әдістерді, құралдарды таңдау; өлшемдер жүргізу.
1. 1. 3. 2 см өлшем бірлігін қолдану арқылы шамаларды өлшеу
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Ұзындық шамаларын ажыратады және өлшеуге арналған әдістерді, құралдарды таңдайды; ұзындық өлшем бірліктерін біледі, жазады.
Көптеген оқушылар: сызғыштың көмегімен ұзындықты өлшейді.
Кейбір оқушылар: Логикалық тапсырмаларды орындай алады.
Бағалау критерийлері - Ұзындық шамаларын ажыратады.
- ұзындық өлшеу құралдарын дұрыс таңдайды.
- ұзындықты өлшейді және нәтижесін тиісті өлшем бірлігімен жазады.
Сабақтың басы 3 мин
Психологиялық ахуалды тудырып, сабақ мақсатын ашу үшін «Өз орныңды тап» ойынын өткізу (бойының, шашының, көйлегінің, т. б ұзындығына сәйкес сапқа тұру, өз орнын дыбыссыз табу).
Ширату жаттығуы:
Назар аудартуға арналған жаттығу
- Слайдты анықтап қарап алыңдар. Мен екі минуттан кейін суретті жауып тастаймын, ал сендер осы суретті геометриялық фигуралардан құрастыруларың керек.
Сабақтың ортасы
«Ой қозғау». «38 тотықұс мультфильмінің үзіндісін көрсету, сабақтың тақырыбын ашу)
Мультфильмнің көрсетілімі (Балалардың жауабы)
1 - тапсырма
Шарты: Әртүрлі заттарды сызу, салу.
Сызық сыз:
• өз қаламыңның ұзындығына тең;
• қаламыңның ұзындығынан қысқа;
• қаламға қарағанда ұзын.
Шаршы сал:
• өз өшіргішіңнен биік;
• өшіргішіңнен аласа;
• биіктігі тең
Өзара тексеру.
Дескриптор: 1. Сызылады 2. Салады
2 - тапсырма «Жалғыз аяқ жолды өлшеу» (болжау әдісі)
- Көздеріңе елестетіңдер. «38 тотықұс» мультфильмінің кейіпкерлері сияқты тышқан мен бөлтірік жолдың ұзындығын өлшемекші болыпты.
- Оны қалай өлшеуге болады? Кім көрсетеді?
- Кім сызғыштың көмегімен өлшейді? Қалай ойлайсыңдар қай өлшем нақты болды?
Бірінші қалалық жалпы білім бретін лицей
Мұғалімнің аты - жөні: Канапина Г. К.
Ұзындықты қалай өлшейміз? жүктеу
Жаңалықтар
Қысқы математикалық ойындар
Шамаларды ажырата білу: ұзындық /масса/ көлем (сыйымдылық); оларды өлшеу үшін өлшемі мен құрал - саймандарды таңдау, өлшеу жүргізу;
Ұзындықты өлшеу
Стандартты емес өлшеуіштермен өлшеудің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру; оқушыларды ұзындықтың өлшем бірліктері арқылы бақылау, салыстыру жолдарымен таныстыру.
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
ұзындық өлшем бірлігі - миллиметр (мм) бірлігін енгізу және оны басқа өлшем бірлігіне айналдыруды үйрету;
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. (мм)
Сызғышты пайдаланып, кесіндінің ұзындығын ұзындық өлшем бірліктері арқылы өлшеуді үйрету. Ұзындықтың өлшем бірлігі - миллиметрді пайдалану және оны басқа өлшем бірліктеріне айналдыруды үйрету.
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
ұзындық өлшем бірлігі - миллиметр (мм) бірлігін енгізу және оны басқа өлшем бірлігіне айналдыруды үйрету; шығармашылық қиялын, жүйелі ойлау қабілетін дамыту.
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті - көбейткіштердің орындарын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.