Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. (мм)
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. (мм)
Сабақтың тақырыбы: Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. (мм)
Білімділік мақсаты: Сызғышты пайдаланып, кесіндінің ұзындығын ұзындық өлшем бірліктері арқылы өлшеуді үйрету. Ұзындықтың өлшем бірлігі - миллиметрді пайдалану және оны басқа өлшем бірліктеріне айналдыруды үйрету.
Дамытушылық мақсаты: Есеп шығару, есептеу қабілеттерін арттыру;
Тәрбиелік мақсаты: Сауатты жазуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: тапсырмалар, интерактивті тақта
Сабақ түрі: аралас сабақ
Сабақ типі: Білім, білік, іскерлік қалыптастыру
Әдіс - тәсілдері: баяндау, түсіндіру, сұрақ - жауап, ой туғызу, қызығушылығын ояту
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру Сыныпты үш топқа бөлу
ІІ. Жаңа сабақ
1. Интерактивті тақтаға көңіл бөлу. өлшем бірліктерін қайталау.
№1 Берілген түзулерді сызғыштың көмегімен өлшейік. АВ, КЕ ОМ түзулерінің ұзындықтарын анықтайық.
Оны анықтау үшін сантиметрге қарағанда біршама кіші ұзындық – миллиметрді пайдаланамыз.
1 см=10 мм
Сызғыштарда әрбір 1 см арасы тең 10 бөлікке бөлінген. Сол бөліктердің әрбіреуі 1 мм болады.
2. №2. Әр қатар бір - бірімен жарысады. Әр қатардағы оқушылар берілген тиісті фигуралардың ұзындықтарын анықтап, әріптермен белгілеп, периметрін табу керек.
3. Интерактивтік тақтаға көңіл бөлу.
Есіңе сақта! Дәптеріңе жазып ал.
1 см =10 мм
1 м = 1000 мм
1 м = 10 дм
1 м = 100 см
1 дм = 10 см
1 км = 1000 км
4. Өз беттерімен жұмыс істейді. Бір - бірінің дәптерін тексереді.
№3 Жазуды жалғастыр:
А) 1 сантиметрде …. миллиметр бар; ә) 1 дециметрде … сантиметр бар; б) 1 метрде … дециметр бар; в) 1 метрде … сантиметр бар; г) 1 дециметрде …. миллиметр бар; е) 1 метрде …. миллиметр бар; ж) 1 километрде … метр бар.
5. І топ №5, ал ІІ топ №6 орындайды.
№ 5 Шағала - 2000 м
Бүркіт одан 100 м артық, тырна олардан 1000 м кем.
Шешуі: 2000+(2000+100)- 1000=3100
Жауабы: 3100 м биіктікке ұшады.
3100 м =3 км 100м
6. 3 қатарға бөлініп жарыс ұйымдастыру. «Кім тез» ойыны.
№ 8
136*3
136*30
136*300
588: 4
5880: 40
58800: 400
207*2
207*20
207*200
Кестедегі мәліметтерді километр мен метр арқылы өрнекте.
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. (мм). жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. (мм)
Білімділік мақсаты: Сызғышты пайдаланып, кесіндінің ұзындығын ұзындық өлшем бірліктері арқылы өлшеуді үйрету. Ұзындықтың өлшем бірлігі - миллиметрді пайдалану және оны басқа өлшем бірліктеріне айналдыруды үйрету.
Дамытушылық мақсаты: Есеп шығару, есептеу қабілеттерін арттыру;
Тәрбиелік мақсаты: Сауатты жазуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: тапсырмалар, интерактивті тақта
Сабақ түрі: аралас сабақ
Сабақ типі: Білім, білік, іскерлік қалыптастыру
Әдіс - тәсілдері: баяндау, түсіндіру, сұрақ - жауап, ой туғызу, қызығушылығын ояту
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру Сыныпты үш топқа бөлу
ІІ. Жаңа сабақ
1. Интерактивті тақтаға көңіл бөлу. өлшем бірліктерін қайталау.
№1 Берілген түзулерді сызғыштың көмегімен өлшейік. АВ, КЕ ОМ түзулерінің ұзындықтарын анықтайық.
Оны анықтау үшін сантиметрге қарағанда біршама кіші ұзындық – миллиметрді пайдаланамыз.
1 см=10 мм
Сызғыштарда әрбір 1 см арасы тең 10 бөлікке бөлінген. Сол бөліктердің әрбіреуі 1 мм болады.
2. №2. Әр қатар бір - бірімен жарысады. Әр қатардағы оқушылар берілген тиісті фигуралардың ұзындықтарын анықтап, әріптермен белгілеп, периметрін табу керек.
3. Интерактивтік тақтаға көңіл бөлу.
Есіңе сақта! Дәптеріңе жазып ал.
1 см =10 мм
1 м = 1000 мм
1 м = 10 дм
1 м = 100 см
1 дм = 10 см
1 км = 1000 км
4. Өз беттерімен жұмыс істейді. Бір - бірінің дәптерін тексереді.
№3 Жазуды жалғастыр:
А) 1 сантиметрде …. миллиметр бар; ә) 1 дециметрде … сантиметр бар; б) 1 метрде … дециметр бар; в) 1 метрде … сантиметр бар; г) 1 дециметрде …. миллиметр бар; е) 1 метрде …. миллиметр бар; ж) 1 километрде … метр бар.
5. І топ №5, ал ІІ топ №6 орындайды.
№ 5 Шағала - 2000 м
Бүркіт одан 100 м артық, тырна олардан 1000 м кем.
Шешуі: 2000+(2000+100)- 1000=3100
Жауабы: 3100 м биіктікке ұшады.
3100 м =3 км 100м
6. 3 қатарға бөлініп жарыс ұйымдастыру. «Кім тез» ойыны.
№ 8
136*3
136*30
136*300
588: 4
5880: 40
58800: 400
207*2
207*20
207*200
Кестедегі мәліметтерді километр мен метр арқылы өрнекте.
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. (мм). жүктеу
Жаңалықтар
Ұзындықты қалай өлшейміз?
ұзындық өлшеуге арналған әдістерді, құралдарды таңдау; өлшемдер жүргізу.
Ұзындықты өлшеу
Стандартты емес өлшеуіштермен өлшеудің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру; оқушыларды ұзындықтың өлшем бірліктері арқылы бақылау, салыстыру жолдарымен таныстыру.
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
ұзындық өлшем бірлігі - миллиметр (мм) бірлігін енгізу және оны басқа өлшем бірлігіне айналдыруды үйрету;
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
ұзындық өлшем бірлігі - миллиметр (мм) бірлігін енгізу және оны басқа өлшем бірлігіне айналдыруды үйрету; шығармашылық қиялын, жүйелі ойлау қабілетін дамыту.
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті - көбейткіштердің орындарын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді.
Ұзындық бірліктерінің арақатынасы
Сызғышты пайдаланып, кесіндінің ұзындығын ұзындық өлшем бірліктері арқылы өлшеп, ұзындықтың әр түрлі өлшем бірліктерін қолданып, өлшеу біліктерін бекіту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.