Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі 64*48 және 3072: 64

16 қаңтар 2019, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі 64*48 және 3072: 64
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Екі таңбалы санға бөлу тәсілдерін пысықтау. Ауызша және жазбаша көбейту тәсілдерін пысықтау.
Дамытушылығы: Баған түрінде көбейту мен бұрыштап бөлу жағдайларын негіздеу. Ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелігі: Тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: сиқырлы әріптер, сөзжұмбақ.
Пәнаралық байланыс: ана тілі
Сабақ түрі: аралас сабақ
Сабақ әдісі: сұрақ - жауап, ой қозғау, қызығушылығын ояту

Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Математика – толған тамаша заңдылық сән,
Математика – толған тәртіп, мағына мән.
Математика – толып жатқан терең сыр,
Шетсіз, шексіз дариядай бейне бір.

Психологиялық дайындықтан үзінді.
Сабақ ана тілі пәнімен пәнаралық байланыста өтеді.
Үй тапсырмасын тексеру
№8
75*2*5=750 750*2*5=7500 7500*2*5=75000
720:(9*4)=20 3600:(9*4)=100 72:(9*4)=2
(20*8)*(25*4)=16000
Бекіту.
Қ О Ш К Е Л Д І Ң І З Д Е Р!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1. Қабырғасы 8 дм шаршының ауданы нешеге тең? 64дм
2. 8*9= 72
3. Ұзындығы 4 см. Ені 5 см ауданы нешеге тең? 20 см
4. 1 дм= 10 см
5. 1 дм² = 10 см²
6. Қабырғасы 8 дм және 4 дм тік төртбұрыштың ауданы нешеге тең? 32 дм
7. 8*6= 48
8. Ауданды қалай табамыз? Ұзындығын еніне көбейтеміз.
9. 2 дм² =20 см²
10. 7*9 = 63
11. 5 дм =50 см
12. Периметрді қалай табамыз? Ұзындығы мен енін қосамыз. 2 – ге көбейтеміз.
13. 5 дм² =50 см²
14. 8*6= 48

Бекіту кезеңінен үзінді.
Жаңа сабақ
Екі таңбалы санға бөлу алгоритмі 2 таңбалы санға ауызша көбейту алгоритмін еске түсіру.
Алгоритм
1. 2 таңбалы санды разрядтық қосылғыштарға жіктейміз.
2. Қосылғыштарды жеке - жеке санға көбейтеміз
3. Шыққан сандарды қосамыз
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту алгоритмі
Алдымен санды бірлігіне, сосын ондығына көбейтеміз.
Санды бірлікке көбейтеміз, ондығын ойға сақтаймыз.
Санды ондыққа көбейтеміз, ойдағыны қосамыз
Жазбаша бөлу алгоритмі
3072: 34
1. Толымсыз бөлінгішті анықтаймыз.
2. Бөліндідегі цифрлар санын анықтаймыз. (ол біреу)
3. Бөлгенде шығатын санды жобалап табамыз.
4. Шыққан санды бөлгішке көбейтеміз.
64*48=64* (40+8)=64*40+64*8=2560+512=3072
64*40=2560 64*8=512 2560+512=3072
3072: 64=48
Бүгінгі сабақ ерекше болмақ. Ол үшін біз «Мақта қыз бен мысық» ертегісін есімізге түсірейік.
Мысыққа көмектесейік. Ол үшін Мақта қыздың тапсырмасын орындауымыз керек.
№2 Мақта қыздың тапсырмасы
5561: 67=83 2496: 48=52 5561: 83=67 2496: 52=48
№4 Сиырдың тапсырмасы
430*10=4300ц 4300+3500=7800ц
500*7=3500ц
430*7=3010 4300 - 3010=1290ц
№5 Ағаштың тапсырмасы
280км=280000м 138300+71700=210000м
280000 - 210000=70000м=70км

Ағаштың тапсырмасын шешу сәтінен үзінді.
Сергіту сәті:
№6 Қыздардың тапсырмасы
Х+3019=5240 х - 1025=2220 х*84=2940 х: 27=5870
Х=5240 - 3019 х=2220+1025 х=2940: 84 х=5870*27
Х=2221 х=3245 х=35 х=158490
№7 Дүкеншінің тапсырмасы
9000: 18*9=4500 86*82 - 1025=6027 (3025+986): 7=573
(1800*30): 27=2000
№8 Тауықтың тапсырмасы
Х+5+3=12
Х+8=12
Х=12 - 8
Х=4
№9 Тышқанның тапсырмасы
500*2: 1000*20 - 20+5007=5007
32*40: 10: 32: 4*2492 - 2492=17572
Сабақты қорыту.
«Көбейту» сөзжұмбағын шешу.
1. Екі шеті тұйықталған түзу сызық не деп аталады? кесінді
2. Сан. бес
3. Аптаның алтыншы күні? сенбі
4. «Кіші» ұғымына қарсы сөз. Үлкен
5. Амалдың түрі? Азайту
6. Ұзындықтың өлшем бірлігі? Метр
7. Уақыт өлшем бірлігі? минут
Бағалау.
Үйге: №3 173 бет

Өткізген: Балтамұратов Архат Жұмағалиұлы
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі 64*48 және 3072: 64. жүктеу
8 006
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тасшағыл ауылы бастауыш сынып мұғалімі Тоғай Алмагүл Молжігітқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×