Білімді тиянақтау
Кайдакова Жанат Бекболатовна
«Сымбат» жеке мектебі
Ақтөбе қаласы
Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Құрама есептер шығару, бір және екі амалмен шығарылатын есеп құрастыру, амалдарды орындау, салыстыру арқылы оқушылардың алған білімдерін пысықтау.
Дамытушылық: Математикалық тілін, логикалық ойлауын, ауызша қосу және азайту дағдысын, есте сақтауын, қиялын, зейінін, тапқырлық қабілетін дамыту
Тәрбиелік: Жылдам есептеуге, тапқырлыққа, жауапкершілікке, еңбексүйгіштікке, достық қарым-қатынасқа, тазалықты сақтауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Хабарлау, сұрақ – жауап, түсіндіру, салыстыру, практикалық, талдау.
Сабақтың түрі: Ойын сабақ.
Көрнекілігі: Балықтар, сөзжұмбақ, түлкі мен қасқырдың суреті.
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, дүниетану
Сабақ барысы
І. Қызығушылықты ояту.
Психологиялық дайындық.
Кел, балалар, шапалақтап
Алақанды ұрайық
Жаңылғанды ортаға алып
Бір өнерін сұрайық
Жаңылмастан есепті
Біз шығарып тұрайық.
ІІ. Мұғалім: Сабақтың мақсатымен, барысымен оқушыларды таныстыру
- Балалар, бүгінгі біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр. Ол келген қонақтар бізден көмек сұрап келіпті. Көмек беруге дайынбыз ба, балалар?
Оқушылар: - Иә, дайынбыз.
Қасқыр мен түлкі: Балалар, біз сенерден көмек сұрауға келдік!
Берілген тапсырмаларды орындап балық ұстауға көмектесіңдерші!
Жақсылықтарыңды ұмытпаймыз!
ІІІ. Су түбіне саяхат.
Сөзжұмбақ шешу.
Сандық – ондық
ІV. Ханшайымға көмектес
40 + 6 = 46
50 + 8 = 58
10 + 2 = 12
10 + 4 = 14
V. Көркем жазу.
Математикалық диктант
10 және 60 сандарының қосындысына 8–ді қос. 10 + 60 + 8 = 70 +8 = 78
70-ке 12 мен 6 сандарының айырмасынан 30-ды кеміт. 70 + ( 12 – 6 ) = 70 + 6 = 76
65 пен 5 сандарының айырмасынан 30-ды кеміт. ( 6 5 – 5 ) – 30 = 60 – 30 = 30
90-ға 11 мен 9-дың айырмасын қос. 90 + ( 11 – 9 ) = 90 + 2 = 92
VІ. Сергіту сәті.
Ұлпа қарды ұстап ал.
VІІ. Оқулықпен жұмыс.
№2.
а) Ләззатта 8 ертегі кітап, одан 3-і кем жануарлар туралы кітап бар. Ләззатта барлығы неше кітап бар?
Ертегі кітап – 8
Жануарлар туралы кітап - ? 3-і кем
Барлығы - ? кітап
Ш: (8 – 3) + 8 = 5 + 8 = 13
Ж: Ләззатта барлығы 13 кітап бар.
ә) Ләззатта 8 ертегі кітап, одан 3-і кем жануарлар туралы кітап бар. Ләззатта неше жануарлар туралы кітап бар?
Ертегі кітап – 8
Жануарлар туралы кітап - ? 3-і кем
Ш: 8 – 3 = 5
Ж: Ләззатта 13 жануарлар туралы кітап бар.
№ 3. Сурет бойынша есеп құрастыру.
а) Торт – 70 теңге
Кәмпит - ? 40 теңге арзан
Ш: 70 – 40 = 30
Ж: Кәмпит 30 теңге тұрады.
ә) Торт – 70 теңге
Кәмпит – ?, 40 теңге арзан
Барлығы – ? теңге
Ш: 70 + (70 – 40 ) = 70 + 3 0 = 100
Ж: Кәмпит пен тортқа барлығы 100 теңге төледі
№5. Ұжымдық жұмыс
5дм 7см > 50см
41см = 4дм 1см
10 кг + 30 кг 5 кг + 7 кг
18 кг – 9 кг >15 кг – 7 кг
1 м > 90см
10дм =1 м
46 кг – 6 кг = 40 кг
№ 6. «Кім тапқыр ойыны?»
50 – 30 = 20
65 – 60 = 5
15 – 7 = 8
VІІІ. Алма жинау ойыны.
80 + 3 = 83
20 + 1 = 21
30 + 2 = 32
10 + 2 = 12
14 – 10 = 4
20 + 20 = 40
40 + 3 = 43
30 + 3 = 33
8 + 6 = 14
80 + 9 = 89
20 + 8 = 28
47 – 40 = 7
17 – 8 = 9
13 – 10 = 3
10 + 10 = 20
60 + 5 = 65
Түлкі: Рақмет, балалар! Сендер нағыз доссыңдар!
Қасқыр: - Сабақтарыңды жақсы оқыңдар, сау болыңдар, балалар!
ІХ. Бағалау
«Сымбат» жеке мектебі
Ақтөбе қаласы
Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Құрама есептер шығару, бір және екі амалмен шығарылатын есеп құрастыру, амалдарды орындау, салыстыру арқылы оқушылардың алған білімдерін пысықтау.
Дамытушылық: Математикалық тілін, логикалық ойлауын, ауызша қосу және азайту дағдысын, есте сақтауын, қиялын, зейінін, тапқырлық қабілетін дамыту
Тәрбиелік: Жылдам есептеуге, тапқырлыққа, жауапкершілікке, еңбексүйгіштікке, достық қарым-қатынасқа, тазалықты сақтауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Хабарлау, сұрақ – жауап, түсіндіру, салыстыру, практикалық, талдау.
Сабақтың түрі: Ойын сабақ.
Көрнекілігі: Балықтар, сөзжұмбақ, түлкі мен қасқырдың суреті.
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, дүниетану
Сабақ барысы
І. Қызығушылықты ояту.
Психологиялық дайындық.
Кел, балалар, шапалақтап
Алақанды ұрайық
Жаңылғанды ортаға алып
Бір өнерін сұрайық
Жаңылмастан есепті
Біз шығарып тұрайық.
ІІ. Мұғалім: Сабақтың мақсатымен, барысымен оқушыларды таныстыру
- Балалар, бүгінгі біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр. Ол келген қонақтар бізден көмек сұрап келіпті. Көмек беруге дайынбыз ба, балалар?
Оқушылар: - Иә, дайынбыз.
Қасқыр мен түлкі: Балалар, біз сенерден көмек сұрауға келдік!
Берілген тапсырмаларды орындап балық ұстауға көмектесіңдерші!
Жақсылықтарыңды ұмытпаймыз!
ІІІ. Су түбіне саяхат.
Сөзжұмбақ шешу.
Сандық – ондық
ІV. Ханшайымға көмектес
40 + 6 = 46
50 + 8 = 58
10 + 2 = 12
10 + 4 = 14
V. Көркем жазу.
Математикалық диктант
10 және 60 сандарының қосындысына 8–ді қос. 10 + 60 + 8 = 70 +8 = 78
70-ке 12 мен 6 сандарының айырмасынан 30-ды кеміт. 70 + ( 12 – 6 ) = 70 + 6 = 76
65 пен 5 сандарының айырмасынан 30-ды кеміт. ( 6 5 – 5 ) – 30 = 60 – 30 = 30
90-ға 11 мен 9-дың айырмасын қос. 90 + ( 11 – 9 ) = 90 + 2 = 92
VІ. Сергіту сәті.
Ұлпа қарды ұстап ал.
VІІ. Оқулықпен жұмыс.
№2.
а) Ләззатта 8 ертегі кітап, одан 3-і кем жануарлар туралы кітап бар. Ләззатта барлығы неше кітап бар?
Ертегі кітап – 8
Жануарлар туралы кітап - ? 3-і кем
Барлығы - ? кітап
Ш: (8 – 3) + 8 = 5 + 8 = 13
Ж: Ләззатта барлығы 13 кітап бар.
ә) Ләззатта 8 ертегі кітап, одан 3-і кем жануарлар туралы кітап бар. Ләззатта неше жануарлар туралы кітап бар?
Ертегі кітап – 8
Жануарлар туралы кітап - ? 3-і кем
Ш: 8 – 3 = 5
Ж: Ләззатта 13 жануарлар туралы кітап бар.
№ 3. Сурет бойынша есеп құрастыру.
а) Торт – 70 теңге
Кәмпит - ? 40 теңге арзан
Ш: 70 – 40 = 30
Ж: Кәмпит 30 теңге тұрады.
ә) Торт – 70 теңге
Кәмпит – ?, 40 теңге арзан
Барлығы – ? теңге
Ш: 70 + (70 – 40 ) = 70 + 3 0 = 100
Ж: Кәмпит пен тортқа барлығы 100 теңге төледі
№5. Ұжымдық жұмыс
5дм 7см > 50см
41см = 4дм 1см
10 кг + 30 кг 5 кг + 7 кг
18 кг – 9 кг >15 кг – 7 кг
1 м > 90см
10дм =1 м
46 кг – 6 кг = 40 кг
№ 6. «Кім тапқыр ойыны?»
50 – 30 = 20
65 – 60 = 5
15 – 7 = 8
VІІІ. Алма жинау ойыны.
80 + 3 = 83
20 + 1 = 21
30 + 2 = 32
10 + 2 = 12
14 – 10 = 4
20 + 20 = 40
40 + 3 = 43
30 + 3 = 33
8 + 6 = 14
80 + 9 = 89
20 + 8 = 28
47 – 40 = 7
17 – 8 = 9
13 – 10 = 3
10 + 10 = 20
60 + 5 = 65
Түлкі: Рақмет, балалар! Сендер нағыз доссыңдар!
Қасқыр: - Сабақтарыңды жақсы оқыңдар, сау болыңдар, балалар!
ІХ. Бағалау
Жаңалықтар
Екі амалмен шығарылатын есептер
Екі амалмен шығарылатын есеппен және оны шығарудың жолымен алғаш таныстыру, осындай есептің мәнді белгісін тағайындау. 2 - ні қосу және азайтудың кестелік жағдайларын екі амалдан тұратын өрнектермен, теңдеулермен, есептеулермен байланысты әр алуан
Ондық бөлшектерді қосу және азайту тақырыбына есептер шығару
Математика пәні мұғалімі Мырзабаева Зере Асқарқызы
Бастауыш сынып күнделікті сабақ жоспары
Кайдакова Жанат Бекболатовна Математика Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау. Дүниетану Сабақтың тақырыбы: Ұстаз. Әдебиеттік оқу Сабақтың тақырыбы: Ә. Ысқабай «Көктем қандай көрікті!»
Бастауыш сынып күнделікті сабақ жоспары
Кайдакова Жанат Бекболатовна Математика Сабақтың тақырыбы: Пысықтау Дүниетану Сабақтың тақырыы: Ұлу Әдебиеттік оқу Сабақтың тақырыбы: Қ. Баянбай «Жақсы мен жаман»
78 + 16, 94 – 16 жағдайларындағы қосу және азайту тәсілдері
Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Кайдакова Жанат Бекболатовна
2 – ні қосу және азайту тәсілдері
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебі Курмалова Асель Агисовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.