Бастауыш сынып күнделікті сабақ жоспары
Математика
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақтың мақсаты: Есептер шығару арқылы көбейту және бөлу кестесін пысықтау. Оқушылардың ақыл - ойын, байқағыштық қабілеттерін, есте сақтауын, математикалық тілін, логикалық ойлауын дамыту. Оқушыларды жылдам есептеуге және әдептілікке, ұқыптылыққа, таза, сауатты жазуға тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдері: Сұрақ – жауап, түсіндіру, салыстыру, практикалық, талдау, практикалық.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Көрнекілігі: суреттер, кестелер.
Сабақ барысы
Ұйымдастыру кезеңі
- Амандасу, сабаққа қатысымын тексеру; - Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
«Кім жылдам?» ойыны. №1.
480 * 2 = 960 ---------- 55 * 2 = 110
120 * 2 = 240 ---------- 340 * 2 = 680
45 * 2 = 90 ------------- 320 * 2 = 640
18 * 3 = 54 ------------- 300 * 3 = 900
105 * 3 = 315 --------- 320 * 3 = 960
24 * 3 = 72 ------------ 50 * 3 = 150
50 * 4 = 200 ----------- 25 * 4 = 100
250 * 4 = 1000 ------- 120 * 4 = 480
60 * 4 = 240 ----------- 31 * 4 =124
Оқулықпен жұмыс. № 2.
101 * 4 =( 100 + 1 ) * 4 = 100 * 4 + 1 * 4 = 400 + 4 = 404
202 * 3 =( 200 + 2 ) * 3 = 200 * 3 + 2 * 3= 600 + 6 = 606
303 * 2 =( 300 + 3 ) * 2 = 300 * 2 + 3 * 2 = 600 + 6 = 606
103 * 2 =( 100 + 3 ) * 3 = 100 * 2 + 3 * 2 = 200 + 6 = 206
201 * 3 =( 200 + 1 ) * 3 = 200 * 3 + 1 * 3= 600 + 3 = 603
302* 2 =( 300 + 2 ) * 2 = 300 * 2 + 2 * 2 = 600 + 4 = 604
906: 3 =( 900 + 6 ): 3 = 900: 3 + 6: 3 = 300 + 2 = 302
804: 4 =( 800 + 4 ): 4 = 800: 4 + 4: 4 = 200 + 1 = 201
408: 2 =( 400 + 8 ): 2 = 400: 2 + 8: 2 = 200 + 4 = 204
808: 4 =( 800 + 8 ): 4 = 800: 4 + 8: 4 = 200 + 2 = 202
402: 2 =( 400 + 2 ): 2 = 400: 2 + 2: 2 = 200 + 1 = 201
603: 3 =( 600 + 3 ): 3 = 600: 3 + 3: 3 = 200 + 1 = 201
№3. Сатып алынды – 200 шар -------------------- Ш: (200 – 12 * 6 ): 4 = (200 – 72 ): 4 =
Қызыл – 12 – ден 6 бума --------------------- = 128: 4 = 32
Көгілдер - 4 бума ----------------------- Ж: Әр бумада 32 көгілдір шар
Әр бумада -? к
№4. 4 стакан йогурт – 100 тг -------------- Ш: 100: 4 = 25 -------------- 350: 10 = 35
1 қорапта – 10 пакет - 350 тг -------------- 25 * 3 = 75 -------------------- 35 * 2 = 70
1, 3 стакан йогурт -? тг --------------------- Ж. 1 стакан йогурт – 25 тг, 1 пакет шырын – 35 тг
1, 2 пакет шырын -? тг --------------------- 3 стакан йогурт – 75 тг, 2 пакет шырын – 70 тг
№6. 297 + 607 = 904
400 – 81 = 319
67 + 448 + 50 = 565
190 + 379 = 569
903 – 67 = 836
13 + 539 + 67 =619
№7. Р (АBСD) = 3 см + 3 см + 3 см + 3 см = 12 см
Р (АBСD) = 3 см * 4 = 12 см
Р (АBСD) = (3 см + 3 см)* 2 = 6 см * 2= 12 см
S (АBСD) = 3 см * 3 см = 9 см
Р (EFGH) = 8 см + 2 см + 8 см + 2 см = 20 см
Р (EFGH) = 8 см * 2 + 2 см * 2 = 16 см + 4 см = 20 см
Р (EFGH) = (8 см + 2 см)* 2 = 10 см * 2= 20 см
S(EFGH) = 8 см * 2 см = 16 см
№8. 46 * 9 = 46 * 10 – 46 = 460 – 46 = 414
50 * 19 = 50 * 20 – 50 = 1000 – 50 = 950
20 * 19 = 20 * 20 – 19 = 400 – 20 = 380
23 * 9 = 23 * 10 – 23 = 230 – 23 = 207
Үй тапсырмасы. № 5.
Бөлінгіш ----------------- 80 -------- 92 ------ 35 ------- 27 ------- 18 --------- 31
Бөлгіш ------------------- 7 ---------- 9 -------- 4 --------- 5 --------- 4 ---------- 3
Бөліндінің мәні ------- 11 -------- 10 ------- 8 --------- 5 --------- 4 ---------- 10
Қалдық ------------------ 3 ---------- 2 -------- 3 ---------- 2 --------- 2 ---------- 1
Бағалау
Мерзімі: 01. 03. 2013 жыл.
Пәні: Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Ұстаз.
Сабақтың мақсаты: Ұстаз туралы түсінік беру. Тақырып мазмұнының өз сөзімен жүйелі баяндауға дағдыландыру. Оқушылардың ақыл - ойын, байқағыштық қабілеттерін, есте сақтауын, қиялын, тіл байлығын, сөздік қорын дамыту. Оқушыларды отбасын құрмет тұтуға, қамқорлық жасауға, әдептілікке, ұқыптылыққа, жаман қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдері: Хабарлау, сұрақ – жауап, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу баяндау, талдау.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ Көрнекілігі: Суреттер, мәтелдер.
Сабақ барысы
Ұйымдастыру кезеңі
- оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
Үй жұмысын сұрау.
«Мектеп. Мектептегі білім күні» тақырыбы бойынша түсініктерін сұрау.
Үй жұмысын бекіту.
1. Білім күні бірінші сынып оқушыларын мектепке кім ертіп кіреді?
2. Мұғалім балаларға не туралы айтады?
3. Оқушылар не туралы әңгімелейді?
4. Өз мектебің туралы айт. Ол қандай?
5. Сенің мектебіңде қандай кабинеттер бар?
Ребус шешу. Жауабы: Ұстаз
Жаңа сабақты түсіндіру.
Барлық үлкендер өзінің ең алғашқы ұстазын есте тұтады. Мектепке барған бірінші күнін ұмытпайды. Әр адам қай партада отырғанын, сабақта қалай жауап бергенін, кіммен достасып, кіммен ренжіскенін де есінде сақтайды. Кез келген адам алғашқы ұстазына алғысын білдіреді. Өйткені ұстаз сені қолыңнан жетектеп, білім әлеміне алып барады. Ол оқуға, жазуға, есептеуге үйретеді.
Мұғалім сенің оқудағы жетістіктеріңе қуанып, сәтсіздіктеріңе қамығады. Егер сен сабақта жақсы жауап берсең, қуанып, жақсы баға қояды. Егер сен сабаққа дайындалмай келсең, ол қынжылады, жіберген кемшілігіңді жөндеуге көмектеседі.
Мұғалім – қашанда көмектесуге дайын тұратын және дұрыс жол сілтейтін досың. Ол өзінің оқушыларына қамқорлық жасайды. Оны түсінетін оқушылар жақсы оқуға, себепсіз сабақ жібермеуге тырысады. Олар мұғаліммен ақылдасып отырады, ашық пікірлеседі, оның жұмысына жәрдемдеседі.
Оқулықпен жұмыс.
- Тақырыпты дауыстап, тізбектей оқу; - Өлеңді мәнерлеп оқу
Сабақты бекіту.
1. Неліктен барлық адамдар алғашқы ұстазын есінде сақтайды?
2. Өз мұғалімің саған несімен ұнайды?
Үйге тапсырма. 114 – 115 бет оқып, түсінік айту.
Бағалау.
Жүйрік екен аттары...... ------------- Білмей қалған жерлерің...... -------------- Айтқаныңа......
Аяңдамай желеді. -------------------- Мықтап ойға тоқиды. ---------------------- Көңіліміз толмады
«5» қоямын мен оған, ---------------- Бүгін «4» - ке оқыса, ---------------------- Сабаққа дайындалмай келіпті,
1 – орында келеді. ------------------- Ертең «5» - ке оқиды. --------------------- Онысы дұрыс болмады
Мерзімі: 01. 03. 2013 жыл.
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Ә. Ысқабай «Көктем қандай көрікті!»
Сабақтың мақсаты: Мәтінмен таныстыру, мәтін мазмұны туралы түсінік беру. Мәтінді саналы түсініп, мәнерлеп оқып, мазмұнын өз сөзімен жүйелі баяндауға дағдыландыру. Оқушылардың ақыл - ойын, байқағыштық қабілеттерін, есте сақтауын, қиялын, тіл байлығын, сөздік қорын дамыту. Оқушыларды әдептілікке, ұқыптылыққа, жаман қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдері: Хабарлау, сұрақ – жауап, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу баяндау, талдау.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ Көрнекілігі: көктем мезгілінің суреті
Сабақ барысы
Ұйымдастыру кезеңі
- оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын сұрау.
Абай Құнанбайұлының «Жазғытұры» өлеңін жатқа сұрау. Салып келген суреттерін көрме жасау арқылы бағалау.
Үй тапсырмасын бекіту.
1. Өлеңде көктемдегі адамдардың тіршілігі қалай суреттелген?
2. Өлеңді оқығанда көз алдыңа қандай табиғат бейнесі келеді?
Ребус шешу. Жауабы: Көктем
Жаңа сабақты түсіндіру. Оқулықпен, мәтінмен мен жұмыс.
1. Мұғалімнің мәтінді түсіндіре отырып, мәнерлеп оқып беруі.
2. Оқушылардың іштей оқуы.
3. Дауыстап тізбектеп оқу.
Сөздікпен жұмыс.
Қасат қар – тығыздалып қалған қатқыл қар.
Үйге тапсырма.
74 бет, өлеңді жаттау.
Тапсырмамен жұмыс.
Мәтінді бөлімдерге бөліп, жоспар құру.
І. Көктемнің келуі.
ІІ. Даланың құлпыруы.
ІІІ. Ауыл балаларының қуанышы.
ІV. Алтынайдың мақтанышы.
V. Сайранның реніші.
VІІ. Достарының сыйлығы.
Сабақты бекіту.
1. Көктем мезгілі саған неліктен ұнайды?
2. Сайран сияқты көктемді ұнатпайтын достарыңа не айтар едің?
Бағалау.
Жүйрік екен аттары......
Аяңдамай желеді.
«5» қоямын мен оған,
1 – орында келеді.
Білмей қалған жерлерің......
Мықтап ойға тоқиды.
Бүгін «4» - ке оқыса,
Ертең «5» - ке оқиды.
Айтқаныңа......
Көңіліміз толмады
Сабаққа дайындалмай келіпті,
Онысы дұрыс болмады.
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақтың мақсаты: Есептер шығару арқылы көбейту және бөлу кестесін пысықтау. Оқушылардың ақыл - ойын, байқағыштық қабілеттерін, есте сақтауын, математикалық тілін, логикалық ойлауын дамыту. Оқушыларды жылдам есептеуге және әдептілікке, ұқыптылыққа, таза, сауатты жазуға тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдері: Сұрақ – жауап, түсіндіру, салыстыру, практикалық, талдау, практикалық.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Көрнекілігі: суреттер, кестелер.
Сабақ барысы
Ұйымдастыру кезеңі
- Амандасу, сабаққа қатысымын тексеру; - Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
«Кім жылдам?» ойыны. №1.
480 * 2 = 960 ---------- 55 * 2 = 110
120 * 2 = 240 ---------- 340 * 2 = 680
45 * 2 = 90 ------------- 320 * 2 = 640
18 * 3 = 54 ------------- 300 * 3 = 900
105 * 3 = 315 --------- 320 * 3 = 960
24 * 3 = 72 ------------ 50 * 3 = 150
50 * 4 = 200 ----------- 25 * 4 = 100
250 * 4 = 1000 ------- 120 * 4 = 480
60 * 4 = 240 ----------- 31 * 4 =124
Оқулықпен жұмыс. № 2.
101 * 4 =( 100 + 1 ) * 4 = 100 * 4 + 1 * 4 = 400 + 4 = 404
202 * 3 =( 200 + 2 ) * 3 = 200 * 3 + 2 * 3= 600 + 6 = 606
303 * 2 =( 300 + 3 ) * 2 = 300 * 2 + 3 * 2 = 600 + 6 = 606
103 * 2 =( 100 + 3 ) * 3 = 100 * 2 + 3 * 2 = 200 + 6 = 206
201 * 3 =( 200 + 1 ) * 3 = 200 * 3 + 1 * 3= 600 + 3 = 603
302* 2 =( 300 + 2 ) * 2 = 300 * 2 + 2 * 2 = 600 + 4 = 604
906: 3 =( 900 + 6 ): 3 = 900: 3 + 6: 3 = 300 + 2 = 302
804: 4 =( 800 + 4 ): 4 = 800: 4 + 4: 4 = 200 + 1 = 201
408: 2 =( 400 + 8 ): 2 = 400: 2 + 8: 2 = 200 + 4 = 204
808: 4 =( 800 + 8 ): 4 = 800: 4 + 8: 4 = 200 + 2 = 202
402: 2 =( 400 + 2 ): 2 = 400: 2 + 2: 2 = 200 + 1 = 201
603: 3 =( 600 + 3 ): 3 = 600: 3 + 3: 3 = 200 + 1 = 201
№3. Сатып алынды – 200 шар -------------------- Ш: (200 – 12 * 6 ): 4 = (200 – 72 ): 4 =
Қызыл – 12 – ден 6 бума --------------------- = 128: 4 = 32
Көгілдер - 4 бума ----------------------- Ж: Әр бумада 32 көгілдір шар
Әр бумада -? к
№4. 4 стакан йогурт – 100 тг -------------- Ш: 100: 4 = 25 -------------- 350: 10 = 35
1 қорапта – 10 пакет - 350 тг -------------- 25 * 3 = 75 -------------------- 35 * 2 = 70
1, 3 стакан йогурт -? тг --------------------- Ж. 1 стакан йогурт – 25 тг, 1 пакет шырын – 35 тг
1, 2 пакет шырын -? тг --------------------- 3 стакан йогурт – 75 тг, 2 пакет шырын – 70 тг
№6. 297 + 607 = 904
400 – 81 = 319
67 + 448 + 50 = 565
190 + 379 = 569
903 – 67 = 836
13 + 539 + 67 =619
№7. Р (АBСD) = 3 см + 3 см + 3 см + 3 см = 12 см
Р (АBСD) = 3 см * 4 = 12 см
Р (АBСD) = (3 см + 3 см)* 2 = 6 см * 2= 12 см
S (АBСD) = 3 см * 3 см = 9 см
Р (EFGH) = 8 см + 2 см + 8 см + 2 см = 20 см
Р (EFGH) = 8 см * 2 + 2 см * 2 = 16 см + 4 см = 20 см
Р (EFGH) = (8 см + 2 см)* 2 = 10 см * 2= 20 см
S(EFGH) = 8 см * 2 см = 16 см
№8. 46 * 9 = 46 * 10 – 46 = 460 – 46 = 414
50 * 19 = 50 * 20 – 50 = 1000 – 50 = 950
20 * 19 = 20 * 20 – 19 = 400 – 20 = 380
23 * 9 = 23 * 10 – 23 = 230 – 23 = 207
Үй тапсырмасы. № 5.
Бөлінгіш ----------------- 80 -------- 92 ------ 35 ------- 27 ------- 18 --------- 31
Бөлгіш ------------------- 7 ---------- 9 -------- 4 --------- 5 --------- 4 ---------- 3
Бөліндінің мәні ------- 11 -------- 10 ------- 8 --------- 5 --------- 4 ---------- 10
Қалдық ------------------ 3 ---------- 2 -------- 3 ---------- 2 --------- 2 ---------- 1
Бағалау
Мерзімі: 01. 03. 2013 жыл.
Пәні: Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Ұстаз.
Сабақтың мақсаты: Ұстаз туралы түсінік беру. Тақырып мазмұнының өз сөзімен жүйелі баяндауға дағдыландыру. Оқушылардың ақыл - ойын, байқағыштық қабілеттерін, есте сақтауын, қиялын, тіл байлығын, сөздік қорын дамыту. Оқушыларды отбасын құрмет тұтуға, қамқорлық жасауға, әдептілікке, ұқыптылыққа, жаман қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдері: Хабарлау, сұрақ – жауап, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу баяндау, талдау.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ Көрнекілігі: Суреттер, мәтелдер.
Сабақ барысы
Ұйымдастыру кезеңі
- оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
Үй жұмысын сұрау.
«Мектеп. Мектептегі білім күні» тақырыбы бойынша түсініктерін сұрау.
Үй жұмысын бекіту.
1. Білім күні бірінші сынып оқушыларын мектепке кім ертіп кіреді?
2. Мұғалім балаларға не туралы айтады?
3. Оқушылар не туралы әңгімелейді?
4. Өз мектебің туралы айт. Ол қандай?
5. Сенің мектебіңде қандай кабинеттер бар?
Ребус шешу. Жауабы: Ұстаз
Жаңа сабақты түсіндіру.
Барлық үлкендер өзінің ең алғашқы ұстазын есте тұтады. Мектепке барған бірінші күнін ұмытпайды. Әр адам қай партада отырғанын, сабақта қалай жауап бергенін, кіммен достасып, кіммен ренжіскенін де есінде сақтайды. Кез келген адам алғашқы ұстазына алғысын білдіреді. Өйткені ұстаз сені қолыңнан жетектеп, білім әлеміне алып барады. Ол оқуға, жазуға, есептеуге үйретеді.
Мұғалім сенің оқудағы жетістіктеріңе қуанып, сәтсіздіктеріңе қамығады. Егер сен сабақта жақсы жауап берсең, қуанып, жақсы баға қояды. Егер сен сабаққа дайындалмай келсең, ол қынжылады, жіберген кемшілігіңді жөндеуге көмектеседі.
Мұғалім – қашанда көмектесуге дайын тұратын және дұрыс жол сілтейтін досың. Ол өзінің оқушыларына қамқорлық жасайды. Оны түсінетін оқушылар жақсы оқуға, себепсіз сабақ жібермеуге тырысады. Олар мұғаліммен ақылдасып отырады, ашық пікірлеседі, оның жұмысына жәрдемдеседі.
Оқулықпен жұмыс.
- Тақырыпты дауыстап, тізбектей оқу; - Өлеңді мәнерлеп оқу
Сабақты бекіту.
1. Неліктен барлық адамдар алғашқы ұстазын есінде сақтайды?
2. Өз мұғалімің саған несімен ұнайды?
Үйге тапсырма. 114 – 115 бет оқып, түсінік айту.
Бағалау.
Жүйрік екен аттары...... ------------- Білмей қалған жерлерің...... -------------- Айтқаныңа......
Аяңдамай желеді. -------------------- Мықтап ойға тоқиды. ---------------------- Көңіліміз толмады
«5» қоямын мен оған, ---------------- Бүгін «4» - ке оқыса, ---------------------- Сабаққа дайындалмай келіпті,
1 – орында келеді. ------------------- Ертең «5» - ке оқиды. --------------------- Онысы дұрыс болмады
Мерзімі: 01. 03. 2013 жыл.
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Ә. Ысқабай «Көктем қандай көрікті!»
Сабақтың мақсаты: Мәтінмен таныстыру, мәтін мазмұны туралы түсінік беру. Мәтінді саналы түсініп, мәнерлеп оқып, мазмұнын өз сөзімен жүйелі баяндауға дағдыландыру. Оқушылардың ақыл - ойын, байқағыштық қабілеттерін, есте сақтауын, қиялын, тіл байлығын, сөздік қорын дамыту. Оқушыларды әдептілікке, ұқыптылыққа, жаман қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдері: Хабарлау, сұрақ – жауап, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу баяндау, талдау.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ Көрнекілігі: көктем мезгілінің суреті
Сабақ барысы
Ұйымдастыру кезеңі
- оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын сұрау.
Абай Құнанбайұлының «Жазғытұры» өлеңін жатқа сұрау. Салып келген суреттерін көрме жасау арқылы бағалау.
Үй тапсырмасын бекіту.
1. Өлеңде көктемдегі адамдардың тіршілігі қалай суреттелген?
2. Өлеңді оқығанда көз алдыңа қандай табиғат бейнесі келеді?
Ребус шешу. Жауабы: Көктем
Жаңа сабақты түсіндіру. Оқулықпен, мәтінмен мен жұмыс.
1. Мұғалімнің мәтінді түсіндіре отырып, мәнерлеп оқып беруі.
2. Оқушылардың іштей оқуы.
3. Дауыстап тізбектеп оқу.
Сөздікпен жұмыс.
Қасат қар – тығыздалып қалған қатқыл қар.
Үйге тапсырма.
74 бет, өлеңді жаттау.
Тапсырмамен жұмыс.
Мәтінді бөлімдерге бөліп, жоспар құру.
І. Көктемнің келуі.
ІІ. Даланың құлпыруы.
ІІІ. Ауыл балаларының қуанышы.
ІV. Алтынайдың мақтанышы.
V. Сайранның реніші.
VІІ. Достарының сыйлығы.
Сабақты бекіту.
1. Көктем мезгілі саған неліктен ұнайды?
2. Сайран сияқты көктемді ұнатпайтын достарыңа не айтар едің?
Бағалау.
Жүйрік екен аттары......
Аяңдамай желеді.
«5» қоямын мен оған,
1 – орында келеді.
Білмей қалған жерлерің......
Мықтап ойға тоқиды.
Бүгін «4» - ке оқыса,
Ертең «5» - ке оқиды.
Айтқаныңа......
Көңіліміз толмады
Сабаққа дайындалмай келіпті,
Онысы дұрыс болмады.
Жаңалықтар
3 - ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау
Мақсаты: 1. Практикалық амалдар негізінде 3 санымен көбейту және бөлу кестесін құрастыру, есеп шығару барысында көбейту және бөлу кестесі туралы білімдерін бекіту;
Санды 2 - ге көбейту және бөлу кестесі
2 - ге көбейту кестесін құрастыруды түсіндіру, көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; жауапкершілікке тәрбиелеу.
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу туралы оқушылардың білімдерін бекіту, жалпылау. 10, 100, 1000 т. с. с мандарға қалдықпен бөлуді пысықтау.
7 - ге көбейту және бөлу
Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы, Егіндібұлақ селосы №43 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Мухаметжанова Д. Т.
Бастауыш сынып күнделікті сабақ жоспары
Кайдакова Жанат Бекболатовна Математика Сабақтың тақырыбы: Пысықтау Дүниетану Сабақтың тақырыы: Ұлу Әдебиеттік оқу Сабақтың тақырыбы: Қ. Баянбай «Жақсы мен жаман»
78 + 16, 94 – 16 жағдайларындағы қосу және азайту тәсілдері
Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Кайдакова Жанат Бекболатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.