Дүниетану пәнінен сабақ жоспарлары
ДҮНИЕТАНУ
Дүниетану. 2 - сынып
№ 1. Тақырыбы: Адам өміріне не қажет?
Мақсаты: Адам өміріне ең қажентті жағдай не екенін түсіндіре отырып, тақырыпты түсініп оқуға, әңгімелеп айта білуге дағдыландыру. Танымдық қабілеттерін дамыту. Қоршаған ортаны қорғауға үйрету арқылы экологиялық тәрбие беру.
әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру.
Көрнекілігі: суреттер.
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық
ІІ. Мақсат қою кезеңі: кіріспе әңгіме, ауызша сұрақтарға жауап алу.
ІІІ. Жаңа білімді меңгерту: Адам өміріне не қажет екенін түсіндіру,
өмірмен байланыстыру. Су, ауа, тамақ, жылу, жарық Оқулықпен жұмыс. Іштей оқу
Тізбектей оқу Дәптермен жұмыс.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру. Сұрақтарға жауап алу, әңгімелету. Ауа туралы не білеміз?
/ таза ауа қайдан пайда болады? Табиғатты құрайтын 3 негіз /жер, су, ауа/
ҮІІ. Бекіту. Жұмбақтар шешу. Ойын «Кім тапқыр»
ҮІІІ. Үйге тапсырма: 4 - 5 бет оқу Бағалау.
№ 2. Тақырыбы: Адам өміріне ең қажетті жағдайлар.
Мақсаты: Адам өміріне ең қажетті жағдайлар не екенін ұғындыру
Дүниетанымын, ой - өрісін дамыту. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ - жауап, іздену
Көрнекілігі: суреттер, жұмбақ
Барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Адам өміріне не қажет?
ІІІ. Өткенді қорыту: Шөлдегенде не ішеміз? Қараңғыда не іздейміз? Қарнымыз ашқанда ше? Өмірмен байланыстыру.
ІҮ. Мақсат қою: Тақырыбын мақсатын хабарлау.
Ү. Жаңа сабақ: Адам өміріне ең қажетті жағдайда қайдан алады? / үй салу өзімізге қажетті нәрсе/ өмірмен байланыстыру. Тақырыпты оқу. Іштей оқу. Тізбектей оқу. Жеке - жеке оқу.
ҮІ. Түсінгендерін сұрау: Ең қажетті жағдайларға не жатады? Адам жылуды қайдан ал
Жылу жүру не үшін керек?
ҮІІ. Бекіту: суретке қарап әңгімелеу. Жұмбақтар шешу. Шешуі: ауа, су, тағам, киім/
ҮІІІ. Үйге тапсырма: 1. 6 - 8 бет оқу 2. Бағалау
Дүниетану. 2 - сынып
№ 1. Тақырыбы: Адам өміріне не қажет?
Мақсаты: Адам өміріне ең қажентті жағдай не екенін түсіндіре отырып, тақырыпты түсініп оқуға, әңгімелеп айта білуге дағдыландыру. Танымдық қабілеттерін дамыту. Қоршаған ортаны қорғауға үйрету арқылы экологиялық тәрбие беру.
әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру.
Көрнекілігі: суреттер.
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық
ІІ. Мақсат қою кезеңі: кіріспе әңгіме, ауызша сұрақтарға жауап алу.
ІІІ. Жаңа білімді меңгерту: Адам өміріне не қажет екенін түсіндіру,
өмірмен байланыстыру. Су, ауа, тамақ, жылу, жарық Оқулықпен жұмыс. Іштей оқу
Тізбектей оқу Дәптермен жұмыс.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру. Сұрақтарға жауап алу, әңгімелету. Ауа туралы не білеміз?
/ таза ауа қайдан пайда болады? Табиғатты құрайтын 3 негіз /жер, су, ауа/
ҮІІ. Бекіту. Жұмбақтар шешу. Ойын «Кім тапқыр»
ҮІІІ. Үйге тапсырма: 4 - 5 бет оқу Бағалау.
№ 2. Тақырыбы: Адам өміріне ең қажетті жағдайлар.
Мақсаты: Адам өміріне ең қажетті жағдайлар не екенін ұғындыру
Дүниетанымын, ой - өрісін дамыту. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ - жауап, іздену
Көрнекілігі: суреттер, жұмбақ
Барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Адам өміріне не қажет?
ІІІ. Өткенді қорыту: Шөлдегенде не ішеміз? Қараңғыда не іздейміз? Қарнымыз ашқанда ше? Өмірмен байланыстыру.
ІҮ. Мақсат қою: Тақырыбын мақсатын хабарлау.
Ү. Жаңа сабақ: Адам өміріне ең қажетті жағдайда қайдан алады? / үй салу өзімізге қажетті нәрсе/ өмірмен байланыстыру. Тақырыпты оқу. Іштей оқу. Тізбектей оқу. Жеке - жеке оқу.
ҮІ. Түсінгендерін сұрау: Ең қажетті жағдайларға не жатады? Адам жылуды қайдан ал
Жылу жүру не үшін керек?
ҮІІ. Бекіту: суретке қарап әңгімелеу. Жұмбақтар шешу. Шешуі: ауа, су, тағам, киім/
ҮІІІ. Үйге тапсырма: 1. 6 - 8 бет оқу 2. Бағалау
Жаңалықтар
Әдебиеттік оқу пәнінен сабақ жоспарлары
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ №1. Тақырыбы: Кел, балалар, оқылық №2. Тақырыбы: Малды пайдаға жарату № 3. Тақырыбы: Мектеп біздің анамыз. Ыстық қой, шіркін, туған жер
Дүниетану пәнінен тест жұмысы 3 - сыныпқа арналған
Адамға, жануарларға және өсімдіктерге – бәріне қажетті жағдайлар? а) баспана, жылу, азық, су; ә) ауа, су, қорек, жылу, жарық; б) ауа, топырақ, жарық, күн.
Табиғат - тіршілік көзі
Атырау қаласы Еркінқала селосы Еркінқала орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жұпмағанбетова Алия Абдешқызы
Өсімдік мүшелері және оның қызметі. Тамыр
Атырау қаласы, №6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ахмеджанова Гүлжан Утеуовна
Жарық – жануарлар тіршілігіне қажетті жағдай
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Аққұм бекеті, Негізгі білім беретін №221Аққұм мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нысанбаев Бақберсін Ізбасарұлы
Адам және өсімдіктер мен жануарлар
Ақтөбе облыс, Шалқар ауданы Сарықамыс негізгі мектебі бастауыш сынып мұғалімі Есболаева Алмагүл Олжаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.