26+7 және 53 – 7 жағдайларындағы қосу мен азайту
Математика
Сабақтың тақырыбы: 26+7 және 53 – 7 жағдайларындағы қосу мен азайту.
Сабақтың мақсаты: 1. 26+7 және 53 – 7 жағдайларындағы қосу мен азайтуды орындау тәсілдерін түсіндіру, үйрету.
2. Оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Пәнге қызығушылықтарын ояту, белсенділікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, суреттер, ойын
элементтері, үлестірмелі қағаздар
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, іздену, өзіндік.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1. № 3 оқу, талдау.
2. « Ондықтармен сана» ойыны
1 - топ ------ 2 - топ
20 80 ------- 40 70
30 90 ------- 50 80
ІІІ. Өткенді пысықтау: үлестірмелермен жұмыс жүргізу.
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: 26+7 және 53 – 7 жағдайларындағы қосу мен азайту.
Ү. Жаңа сабақ:
1. Оқулықпен жұмыс.
№ 1
26 + 7 = ( 26 + 4) + 3 = 33
4 3
33 - 7 = ( 33 – 3 ) - 4 = 26
3 4
ә/ түсіндіре отырып шығару.
48+5 =53
74 + 9 =83
96 – 9 =87
53 - 5 =48
83 + 9 =92
ҮІ. Білімдерін тексеру:
1. №2
а/ І – 22 (бет)
ІІ -?, 8 бет артық
ІІІ -?, сонша
(22 + 8 ) + 22 = 52 (бет)
Жауабы: Сандуғаш үшінші күні 52 бет оқыды.
2. Деңгейлік тапсырмалар орындау
3. Сергіту сәті.
4. № 4
Шаршылардың нөмірлерін теріп жаз. (4, 5)
Әр шаршының қабырғасын өлше. Олардың периметрін тап.
5. «Кім жылдам?» ойыны
6. № 5
... онд. 5бірл. + 5бірл. =... онд.
... онд. 5 бірл.- 5бірл. =... онд. 5бірл.
7. № 6
(48+ 2 ) + 5= 55
(57 – 7 ) – а, а = 2
(57 – 7) – 2 = 48
(36 + 7) + а, а = 3
(36 + 7) + 3 =46
(65 – 7) + а, а =4
(65 – 7) + 4 = 62
8. «Ойлан, тап» ойыны
/9 – 4 / - 2 = 3
/9+4/- 10 = 3
9. «Не артық?» ойыны
ҮІІ. Бекіту: - Бүгін не өттік?
Сөзжұмбақ шешу.
ҮІІІ. Үйге тапсырма:
1. № 3, 128 - бет.
2. Бағалау.
Сабақтың тақырыбы: 26+7 және 53 – 7 жағдайларындағы қосу мен азайту.
Сабақтың мақсаты: 1. 26+7 және 53 – 7 жағдайларындағы қосу мен азайтуды орындау тәсілдерін түсіндіру, үйрету.
2. Оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Пәнге қызығушылықтарын ояту, белсенділікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, суреттер, ойын
элементтері, үлестірмелі қағаздар
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, іздену, өзіндік.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1. № 3 оқу, талдау.
2. « Ондықтармен сана» ойыны
1 - топ ------ 2 - топ
20 80 ------- 40 70
30 90 ------- 50 80
ІІІ. Өткенді пысықтау: үлестірмелермен жұмыс жүргізу.
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: 26+7 және 53 – 7 жағдайларындағы қосу мен азайту.
Ү. Жаңа сабақ:
1. Оқулықпен жұмыс.
№ 1
26 + 7 = ( 26 + 4) + 3 = 33
4 3
33 - 7 = ( 33 – 3 ) - 4 = 26
3 4
ә/ түсіндіре отырып шығару.
48+5 =53
74 + 9 =83
96 – 9 =87
53 - 5 =48
83 + 9 =92
ҮІ. Білімдерін тексеру:
1. №2
а/ І – 22 (бет)
ІІ -?, 8 бет артық
ІІІ -?, сонша
(22 + 8 ) + 22 = 52 (бет)
Жауабы: Сандуғаш үшінші күні 52 бет оқыды.
2. Деңгейлік тапсырмалар орындау
3. Сергіту сәті.
4. № 4
Шаршылардың нөмірлерін теріп жаз. (4, 5)
Әр шаршының қабырғасын өлше. Олардың периметрін тап.
5. «Кім жылдам?» ойыны
6. № 5
... онд. 5бірл. + 5бірл. =... онд.
... онд. 5 бірл.- 5бірл. =... онд. 5бірл.
7. № 6
(48+ 2 ) + 5= 55
(57 – 7 ) – а, а = 2
(57 – 7) – 2 = 48
(36 + 7) + а, а = 3
(36 + 7) + 3 =46
(65 – 7) + а, а =4
(65 – 7) + 4 = 62
8. «Ойлан, тап» ойыны
/9 – 4 / - 2 = 3
/9+4/- 10 = 3
9. «Не артық?» ойыны
ҮІІ. Бекіту: - Бүгін не өттік?
Сөзжұмбақ шешу.
ҮІІІ. Үйге тапсырма:
1. № 3, 128 - бет.
2. Бағалау.
Жаңалықтар
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйене отырып енгізу; сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету; Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін өрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Қосу мен азайту. 23+7, 30 - 7
Атырау қаласы, Қ. И. Сәтбаева атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Тажмағамбетова Зульфия Хайруллаевна
45+23 және 68 - 23 жағдайларындағы қосу және азайту
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Қарашатау орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Малайдарова Гүлнар Нагашибаевна
78 + 16, 94 – 16 жағдайларындағы қосу және азайту тәсілдері
Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Кайдакова Жанат Бекболатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.