45+23 және 68 - 23 жағдайларындағы қосу және азайту
Тақырыбы: 45+23 және 68 - 23 жағдайларындағы қосу және азайту
Мақсаттары: 45+23 және 68 - 23 жағдайларындағы қосу және азайту тәсілдерін меңгерту. Оқушылардың танымдық және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Ұйымшылдыққа, табиғатқа қамқорлықпен тәрбиелеу.
Көрнекілігі: жазбаша қосу слайд, карточкалар, кесте
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау
Түрі: жаңа сабақ
Сабақ барысы
І. Психологиялық дайындық: Біздің мақсатымыз:
1 - слайд
Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз – еңбек ету,
Еңбек ету арқылы «5»- ке қол жеткізу.
ІІ. Ұйымдастыру кезеңі:
2 - слайд
Қазір біз математика сабағы. Күндегіден ерекше сабақ. Сабаққа барлығымыз дайынбыз ба?
Көңіл күйлерің қалай?
Онда жақсы көңіл күймен сабағымызды бастайық.
3 - слайд
Бүгінгі біздің тақырыбымыз. 45+23 және 68 - 23 жағдайларындағы қосу және азайту.
Сабағымызда жазбаша қосу және азайту тәсілдермен танысып, әртүрлі тәсілдермен есептер шығарамыз.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
5 - есеп. Санды кестеге цифрлармен жаз:
ІҮ. Жаңа сабақ:
Барлығымыз дәптерімізді ашып бүгінгі күн ретін, тақырыпты жазып алайық.
Ү. Математикалық диктант: Оқушыларға сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жазып көрсету:
18, 28, 37, 72, 45, 53, 67, 76, 81, 93.
5 - слайдтан /тексеру/
10+8------20+8
30+7------40+5
50+3------60+7
70+6------80+1
90+3------70+2
Оқулықпен жұмыс.
№ 1. Оқулықтағы өрнектердің мәндерін табуға оқушыларға ұсынамын, одан кейін тақтаға 45+23 өрнегін жазамын.
40+20= 60
5+3= 8
60+8=68
45+23= (40+5)+(20+3) = 68
- Қосындының мәнін табу үшін алғашқы үш өрнекті пайдалануға бола ма?
Оқушылар қорытынды жасайды: осы қосындының мәні 1 және 2 - өрнектер:
40+20 және 5+3 мәндерінің қосындысына тең.
№ 2. Ауызша орындалады. Оқушылар алгоритмді қолданып, өрнек мәнін табуды өздері түсіндіреді және екі таңбалы сандарды қосу әдісі туралы қорытынды жасайды:
6 - слайд. Екі таңбалы сандарға қосу амалын қолданғанда бірліктерді
бірліктерге және ондықтарды ондықтарға қосады.
№ 3, 4. Осы тапсырма бойынша жұмыс ауызша жүргізіледі. Қандай өрнектердің көмегімен 68 - 23 мысалын шығаруға болатынын анықтауды оқушыларға ұсынамын. Оқушылар №3, 4 - шешу алгоритмдерін пайдаланып, екі таңбалы сандарды азайту әдісі туралы қорытынды жасайды:
7 - слайд. Екі таңбалы сандармен азайту амалын орындағанда бірліктерден
бірліктерді және ондықтардан ондықтарды азайтады.
№ 5 Түсіндіре отырып тақтада шығарады.
76 - 34= (70 - 30) + (6 - 4) = 42
42+35= (40+30) + (2+5) = 77
85 - 32= (80 - 30) + (5 - 2) = 53
37+41= (30+40) + (7+1) = 78
94 - 52= (90 - 50) + (4 - 2) = 42
31+42= (30+40) + (1+2) = 73
56 - 24= (50 - 20) + (6 - 4) = 32
81+17= (80+10) + (1+7) = 98
V. Жұмбақ шешу.
Мүйізі бар – ешкі емес,
Жүгіргенде жеткізбес (киік)
8 - слайд. Бұл дөңес мұрынды ғажап жануардың аты - киік. Ол азайып бара жатқан соң қызыл кітапқа енгізілген. Есептер шығару арқылы біз киік туралы мәлімет аламыз.
VІ. Есепті шығару:
Киіктің түрі - түсі қандай? оның төлін қалай атайды? Мұны білу үшін
Мақсаттары: 45+23 және 68 - 23 жағдайларындағы қосу және азайту тәсілдерін меңгерту. Оқушылардың танымдық және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Ұйымшылдыққа, табиғатқа қамқорлықпен тәрбиелеу.
Көрнекілігі: жазбаша қосу слайд, карточкалар, кесте
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау
Түрі: жаңа сабақ
Сабақ барысы
І. Психологиялық дайындық: Біздің мақсатымыз:
1 - слайд
Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз – еңбек ету,
Еңбек ету арқылы «5»- ке қол жеткізу.
ІІ. Ұйымдастыру кезеңі:
2 - слайд
Қазір біз математика сабағы. Күндегіден ерекше сабақ. Сабаққа барлығымыз дайынбыз ба?
Көңіл күйлерің қалай?
Онда жақсы көңіл күймен сабағымызды бастайық.
3 - слайд
Бүгінгі біздің тақырыбымыз. 45+23 және 68 - 23 жағдайларындағы қосу және азайту.
Сабағымызда жазбаша қосу және азайту тәсілдермен танысып, әртүрлі тәсілдермен есептер шығарамыз.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
5 - есеп. Санды кестеге цифрлармен жаз:
ІҮ. Жаңа сабақ:
Барлығымыз дәптерімізді ашып бүгінгі күн ретін, тақырыпты жазып алайық.
Ү. Математикалық диктант: Оқушыларға сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жазып көрсету:
18, 28, 37, 72, 45, 53, 67, 76, 81, 93.
5 - слайдтан /тексеру/
10+8------20+8
30+7------40+5
50+3------60+7
70+6------80+1
90+3------70+2
Оқулықпен жұмыс.
№ 1. Оқулықтағы өрнектердің мәндерін табуға оқушыларға ұсынамын, одан кейін тақтаға 45+23 өрнегін жазамын.
40+20= 60
5+3= 8
60+8=68
45+23= (40+5)+(20+3) = 68
- Қосындының мәнін табу үшін алғашқы үш өрнекті пайдалануға бола ма?
Оқушылар қорытынды жасайды: осы қосындының мәні 1 және 2 - өрнектер:
40+20 және 5+3 мәндерінің қосындысына тең.
№ 2. Ауызша орындалады. Оқушылар алгоритмді қолданып, өрнек мәнін табуды өздері түсіндіреді және екі таңбалы сандарды қосу әдісі туралы қорытынды жасайды:
6 - слайд. Екі таңбалы сандарға қосу амалын қолданғанда бірліктерді
бірліктерге және ондықтарды ондықтарға қосады.
№ 3, 4. Осы тапсырма бойынша жұмыс ауызша жүргізіледі. Қандай өрнектердің көмегімен 68 - 23 мысалын шығаруға болатынын анықтауды оқушыларға ұсынамын. Оқушылар №3, 4 - шешу алгоритмдерін пайдаланып, екі таңбалы сандарды азайту әдісі туралы қорытынды жасайды:
7 - слайд. Екі таңбалы сандармен азайту амалын орындағанда бірліктерден
бірліктерді және ондықтардан ондықтарды азайтады.
№ 5 Түсіндіре отырып тақтада шығарады.
76 - 34= (70 - 30) + (6 - 4) = 42
42+35= (40+30) + (2+5) = 77
85 - 32= (80 - 30) + (5 - 2) = 53
37+41= (30+40) + (7+1) = 78
94 - 52= (90 - 50) + (4 - 2) = 42
31+42= (30+40) + (1+2) = 73
56 - 24= (50 - 20) + (6 - 4) = 32
81+17= (80+10) + (1+7) = 98
V. Жұмбақ шешу.
Мүйізі бар – ешкі емес,
Жүгіргенде жеткізбес (киік)
8 - слайд. Бұл дөңес мұрынды ғажап жануардың аты - киік. Ол азайып бара жатқан соң қызыл кітапқа енгізілген. Есептер шығару арқылы біз киік туралы мәлімет аламыз.
VІ. Есепті шығару:
Киіктің түрі - түсі қандай? оның төлін қалай атайды? Мұны білу үшін
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйене отырып енгізу; сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету; Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін өрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Кестелік қосу және азайту
Кестелік қосу мен азайту ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдалана отырып топпен жұмыс істеуге дағдыланады
26+7 және 53 – 7 жағдайларындағы қосу мен азайту
ШҚО, Аягөз қаласы, № 3 жалпы орта білім беретін мектеп КММ Бастауыш класс мұғалімі Жұмаханова Қасиет Бейсекқызы
78 + 16, 94 – 16 жағдайларындағы қосу және азайту тәсілдері
Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Кайдакова Жанат Бекболатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.