26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
Математика 2 сынып
Мұғалім:
Сабақтың тақырыбы: 26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйене отырып енгізу; сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету; Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін өрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Дамытушылық: Екі амалмен шығарылатын есепті (қосындыны, қалдықты табу, «сонша») шығаруды пысықтау. құрылымы күрделі санды өрнектер мен әріпті өрнектермен әр алуан іс - әрекеттер орындауға машықтандыру., ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгеру сабағы.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Қосу және азайту кестесі, геометриялық фигуралар, периметр табу кестесі.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:: 2, 4 – тапсырма
Білімді жан - жақты тексеру кезеңі.
Ауызша және жазбаша есептеулер.
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі
Жаңа сабақ.
1 - тапсырма Түсіндірме мәтінмен жұмыс. Практикалық іс - әрекет.
5 - тапсырма Барлық мүмкін жағдайлар толық қарастырылады.
1 онд 5 бірл.+5 бірл=2 онд. 2 онд. – 5 бірл. = 1 онд. 5 бірл.
2 онд 5 бірл.+5 бірл=3 онд.
3 онд 5 бірл.+5 бірл=4 онд. Т. с. с.
4 онд 5 бірл.+5 бірл=5 онд.
5 онд 5 бірл.+5 бірл=6 онд.
6 онд 5 бірл.+5 бірл=7 онд.
6 - тапсырма Өрнек құру, мәнін табу.
(48+2)+5=
(57 - 7)- а, а=2
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту. жүктеу
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту. жүктеу
Мұғалім:
Сабақтың тақырыбы: 26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйене отырып енгізу; сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету; Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін өрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Дамытушылық: Екі амалмен шығарылатын есепті (қосындыны, қалдықты табу, «сонша») шығаруды пысықтау. құрылымы күрделі санды өрнектер мен әріпті өрнектермен әр алуан іс - әрекеттер орындауға машықтандыру., ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгеру сабағы.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Қосу және азайту кестесі, геометриялық фигуралар, периметр табу кестесі.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:: 2, 4 – тапсырма
Білімді жан - жақты тексеру кезеңі.
Ауызша және жазбаша есептеулер.
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі
Жаңа сабақ.
1 - тапсырма Түсіндірме мәтінмен жұмыс. Практикалық іс - әрекет.
5 - тапсырма Барлық мүмкін жағдайлар толық қарастырылады.
1 онд 5 бірл.+5 бірл=2 онд. 2 онд. – 5 бірл. = 1 онд. 5 бірл.
2 онд 5 бірл.+5 бірл=3 онд.
3 онд 5 бірл.+5 бірл=4 онд. Т. с. с.
4 онд 5 бірл.+5 бірл=5 онд.
5 онд 5 бірл.+5 бірл=6 онд.
6 онд 5 бірл.+5 бірл=7 онд.
6 - тапсырма Өрнек құру, мәнін табу.
(48+2)+5=
(57 - 7)- а, а=2
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту. жүктеу
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту. жүктеу
Жаңалықтар
Қосындыны санға бөлу.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Қайталау.
Есептеу тәсілдерін қолдануға машықтандыру. Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін көрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Екі амалмен шығарылатын есептер
Екі амалмен шығарылатын есеппен және оны шығарудың жолымен алғаш таныстыру, осындай есептің мәнді белгісін тағайындау. 2 - ні қосу және азайтудың кестелік жағдайларын екі амалдан тұратын өрнектермен, теңдеулермен, есептеулермен байланысты әр алуан
Қосу және азайту 26+7; 33 - 7
Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйене отырып енгізу; сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету; Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін көрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету
Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: 412+279 және 691 - 279 түріндегі жазбаша қосу және азайту
26+7 және 53 – 7 жағдайларындағы қосу мен азайту
ШҚО, Аягөз қаласы, № 3 жалпы орта білім беретін мектеп КММ Бастауыш класс мұғалімі Жұмаханова Қасиет Бейсекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.