Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мәңгі жасар өмір

14 тамыз 2013, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: «Мәңгі жасар өмір»
Сабақтың мақсаты: Сәкен Сейфуллин туралы оқушылардың білімін толықтыру.
Әңгіменің негізгі ойын, идеясын ашу.
Оқушылардың тілін дамыту, сөздік қорын молайту, ойлау, көру, сезініп қабылдауын дамыту.
Халық жүрегінен мәңгі орын алған адамдарды құрметтеуге елін сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді игеру
Сабақтың түрі: интеграциялық сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта бейне таспа
Пәнаралық байланыс: музыка
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Сабағыңа жөндеп,
Әзірленсең – еңбек.
Қиындықтың бәрін,
Еңбек қана жеңбек.

2. Үй тапсырмасын тексеру
Әңгіме кім туралы?
Тұрар Серікті неліктен сұраққа алды?
Серік неліктен шындықты айтуға мәжбүр болды?
Тұрар мен Қабылбай қандай шешім қабылдады?
Сен олардың орында болсаң не істер едің?
Мәтіндегі соңғы азат жолын қайталап оқу. Өз сөзіңмен түсіндіріп көр.
«Оқушының жауабы» Өз сөзімен түсіндіру.
-- Әңгімеге қатысушы балаларды сипатта Іс - әрекетіне баға бер
Әңгімеге басқаша тағы қандай ат қояр едің? Неге солай атағаныңды дәлелдеу.

3. Жаңа сабақ
Сол кездерде көптеген халық зиялы өкілдері репрессия деп халық жауы деп тұтқынға алды. Солардың бірінің өмірі бүгінгі сабағымызда арқау болмақ болады.
1937 - 1938 жылдары қазақ зиялылары Кеңес үкіметіне қарсы үгіт насихат жүргізді деген айыппен қудаланып, репрессияға ұшырады. 105 мың адам қамауға алынып, оның 22 мыңы атылды.
Репрессия - мемлекеттің өз азаматтарына қолданатын қатаң жазалау шарасы
- Оқиға қай кездері болған?
Ол кездерде ол кісілік қарым – қатынас жасау түгелі атын айтуға қорқатын болған. Мәтіннің авторы туралы мәлімет беру.
Тұрсынбек Кәкішев - 1927 жылы 15 тамызда Ақмола облысы, Бұланды ауданы, Берлі аулында туған. Әдебиет зерттеуші ғылымының докторы 1972 ж профессоры. Қазақ Қеңестік Социалистік республикалар одағының еңбек сіңірген ғылым қайраткері 1944 - 1945 жылдары Ақмола облыстық Қазақ драма театрында актер болған. С. Сейфуллиннің өмірі мен шығармашылығы жөнінде ғылыми зерттеулер жүргізген.

Оқулықпен жұмыс:
1. Мәтінмен жұмыс.
2. Іштей оқу.
3. Мұғалім оқиды.
4. Тізбектеп оқыту.
5. Сөздік жұмыс. Оқушыларға мәтінді тізбектеп оқыта отырып талдау (сұраққа жауап беру)
Сөздік жұмыс:
Ақталу – қылмысты емес деп есептелу.
Елгезек – тіл алғыш
Шамалы жер – жақын жер
Біртуар – сирек туатын, ерекше адам
Мәтіннің 1 - 2 - ші бөлімі бойынша топтау стратегиясы құрылады.
Сәкен (Сәдуақас) Сейфуллин 1894 - жылы Жезқазған өңіріндегі бұрынғы Ақадыр ауданындағы Қарашілік қыстауында дүниеге келген. Қазақ әдебиетінің негізін салушы, мемлекеттік қайраткер. 1916жылы ұлт азаттық көтеріліске тілектес өлеңдерін жазған. 1918 жылдың 4 маусымында ақтардың көтерілісі болып Ақмола Совдегі тұтқындалған. Атаман Анкенковтың азап вагонында 47 күн ажалмен араласып Сәкен 1919 жылы 3 сәуірде Колчактың Омбыдағы түрмесінен қашып шығады. 1939 жылы дүниеден озады. « Өткен күндер» атты өлеңдер жинағы бар. «Бақыт жолында» пьесасын жазған. 1920 жылы 7 мамырда Ақмолаға қайтып оралып атқару комитеті мүшесі болып сайланады.
Әңгімеде қандай өлең туралы айтылған.

Сергіту сәті.
Тау ішінде өлеңін тыңдату.
Мәтін неліктен «Мәңгі жасар өмір» деп атайды.
Суретпен жұмыс:
- Суретті қалай атар едің?
-«Халық жауы» деген жаламен атылып кеткен кімдерді білесің?
- Оларды атқан адамдарға өз көзқарасыңды білдір.
Берілген сурет пен мәтіннің арасында байланыс бар ма? Болса қандай?
- Оларды атқан адамдарға өз көзқарасыңды білдір.
Дәптермен жұмыс.
Күннің жадын жазғызу. Тақырыптың аты.
Репрессия - мемлекеттің өз адамдарына қолданылатын қатаң жазалау шарасы.
Ақталу - қылмысты емес деп есептелу.
Елгезек - тіл алғыш.
Шамалы жер - жақын жер.
Біртуар - сирек туатын, ерекше адам.

Халқымыз көптеген соғыс, ауыр кезеңдерде басынан көп өткізген халық. Олар осы тәуелсіз болу үшін де басынан көптеген ауыртпашылықты өткізуі.
Ел болып өз мерекелерін тойлауда осы аптада 1 – ші президент күні. 16 – желтоқсан.
Тәуелсіздік егеменді ел болуды еңбегі сіңген азаматтарды ұлықтап олардың аттары мәңгі тарихта алтын әріптермен жазылған. Мәңгі тарихта сақтау үшін ескерткіштер ашылуда: Астана қаласында елбасымыз ескерткіші ашылды. Аштықта қаза тапқан қазақтың зиялы қауым өкілдеріне арналған ескерткіш.
Өз қаламыз Жаңаөзенде де осындай ескерткіш ашылды. Оған себеп болған Маңғыстау халқы аштықты қуғын сүргінді бастан өткізген. Солардың рухына арнап гүлшоқтарын қоямыз.
1 минут үнсіздік жариялаймыз.
12 387
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Антоним дегеніміз не?
Антоним дегеніміз не?
Синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану, сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану) Антоним сөздерді ажырату мағынасын түсіну. Сөйлеу барысында қолдану, білу.
С. Сейфуллин Қызыл шұнақ
С. Сейфуллин Қызыл шұнақ
Сәкен Сейфуллин туралы түсініктерін кеңейту. «Қызыл шұнақ» өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу. Мәнерлеп оқуға үйрету.
Сын есім
Сын есім
Сын есім туралы берілген білімді кеңейту. Сын есімді табуға, оларға сұрақ қоюға, сын есімдермен байланысты сөздерді табуға үйрету. Оқушылардың ақыл - ойын, байқағыштық қабілеттерін, сөздік қорын дамыту.
Еңбек - бәрін де жеңбек
Еңбек - бәрін де жеңбек
Балаларды еңбектің адам өміріндегі мәні туралы түсінік беру. Еңбек етуге деген қызығушылықтарын, ой - қиялын, тілдерін дамыту.
Шерхан Мұртаза. Интернат қоймасы
Шерхан Мұртаза. Интернат қоймасы
Қарағанды қаласы, «№92 гимназия» КММ бастауыш сынып мұғалімі Қаймолла Айнұр Төлеуғазықызы
Жалқау немере
Жалқау немере
Сабақтың тақырыбы: Жалқау немере Сабақтың мақсаты: - оқушыларға еңбек ету туралы негізгі ойды ұғынуға көмектесу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×