Есеп және оның құрылымдық элементтері
Атырау облысы,
Исатай ауданы, Зинеден селосы
Ю. Гагарин атындағы орта мектебі
Мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі
Курмашева Нургуль Мухамбеткалиевна
Білім беру саласы: Таным
Пәні: Қарапайым математикалық түсінік.
Оқу іс - әрекетінің тақырыбы: Есеп және оның құрылымдық элементтері
туралы түсінік: есептің шарты, сұрағы, шешуі, жауабы.
Сабақтың мақсаты: «Есеп» түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен таныстыру; сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту. Балаларды есеп құрастыруға үйрету. Шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Әдісі: көрнекілік, ойын.
Көрнекілігі: кеспе сандар, әр түрлі заттар, суреттер, әліппе дәптері.
Ауызша жұмыс. Тірек білімдерін жетілдіру.
Сұрақ - жауап:
- Төрт күшікте неше аяқ бар?
- Екі мысықта неше құйрық бар?
- Аптаның екінші күнін ата.
- Қыс неше айға созылады?
- Қар мен көрпеге не ортақ?
Жаңа сабақ:
1) Есеппен таныстыру.
Автотұрақта 6 машина тұрды. Бір машина кетіп қалды. Неше машина қалды?
6 – 1 =
Есепте бізге мәлім нәрсе ШАРТ деп аталады. Ал табу керек нәрсе – есептің СҰРАҒЫ. Есептің ШЕШУІ мен ЖАУАБЫ болады.
2) Әліппе дәптермен жұмыс:
Сергіту сәті. Оң қолымда екі алма,
Сол қолымда екі алма.
Екі қолды қосқанда,
Болып шықты қанша алма?
Қорытынды.
Алмаларды екі себетке бөліп сал.
Сұрақ - жауап.
Мадақтау.
Исатай ауданы, Зинеден селосы
Ю. Гагарин атындағы орта мектебі
Мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі
Курмашева Нургуль Мухамбеткалиевна
Білім беру саласы: Таным
Пәні: Қарапайым математикалық түсінік.
Оқу іс - әрекетінің тақырыбы: Есеп және оның құрылымдық элементтері
туралы түсінік: есептің шарты, сұрағы, шешуі, жауабы.
Сабақтың мақсаты: «Есеп» түсінігімен, оның құрылымдық элементтерімен таныстыру; сұрақ қою және оған жауап беру дағдыларын дамыту. Балаларды есеп құрастыруға үйрету. Шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Әдісі: көрнекілік, ойын.
Көрнекілігі: кеспе сандар, әр түрлі заттар, суреттер, әліппе дәптері.
Ауызша жұмыс. Тірек білімдерін жетілдіру.
Сұрақ - жауап:
- Төрт күшікте неше аяқ бар?
- Екі мысықта неше құйрық бар?
- Аптаның екінші күнін ата.
- Қыс неше айға созылады?
- Қар мен көрпеге не ортақ?
Жаңа сабақ:
1) Есеппен таныстыру.
Автотұрақта 6 машина тұрды. Бір машина кетіп қалды. Неше машина қалды?
6 – 1 =
Есепте бізге мәлім нәрсе ШАРТ деп аталады. Ал табу керек нәрсе – есептің СҰРАҒЫ. Есептің ШЕШУІ мен ЖАУАБЫ болады.
2) Әліппе дәптермен жұмыс:
Сергіту сәті. Оң қолымда екі алма,
Сол қолымда екі алма.
Екі қолды қосқанда,
Болып шықты қанша алма?
Қорытынды.
Алмаларды екі себетке бөліп сал.
Сұрақ - жауап.
Мадақтау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Белгісіз азайтқышты табуға арналған есептер.
Сандар мен шамалар арасында қатынастарды =, ≠, >, < таңбаларын қолдану арқылы көрсету.
Есеп
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №7 орта мектебініңбастауыш сынып мұғалімі Медеуова Шалқы Бақытжанқызы
37+7 және 44-7 түріндегі ауызша есептеу тәсілдері
Атырау қаласы, Д. Байбосынов атындағы № 13 ұлттық мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Мұхамбетова Ботагөз Жексенғалиқызы
Бөлігі бойынша санды табу
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Ақшатау негізгі мектебі Математика пәнінің мұғалімі Махатова Айдана Маратқызы
4 саны мен цифры
Атырау облысы, Исатай ауданы, Зинеден селосы, Ю. Гагарин атындағы орта мектептің мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі Курмашева Нургуль Мухамбеткалиевна
5 санын қосу және азайту
Атырау облысы, Исатай ауданы, Зинеден селосы, Ю.Гагарин атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ақтаева Жанна Тұрланқызы Сабақтың тақырыбы: 5 санын қосу және азайту
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.