Есеп
Сабақ тақырыбы: «Есеп»
Сабақ мақсаты: 1. «Есеп» терминін енгізіп, оның құрамдас бөліктері туралы түсінік қалыптастыру, есеп шығаруға үйрету.
2. Балалардың ой - өрісін, ойлау, салыстыру қабілеттерін жетілдіру.
3. Сақтыққа, ұқыптылыққа, бірлікке баулу.
Сабақ көрнекілігі: кеспе цифрлар, амал таңбалары, плакат, суреттер.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру
Балаларды сабаққа дайындап алу.
ІІ. Өткенді қайталау
1. Сандар қатары
Балалар кеспе цифрларды ұстап, сандар қатарын құрады, бұйрықтар орындайды (дене тәрбиесі сабағымен байланыстыру):
- Сандар, сапқа тұр!
- Сандар, тура санал!
- Сандар, кері санал!
- 5 санынан кейінгі сандар, алға шық!
- 3 санының көршілері, алға шық!
2. Сандар құрамы
«Үйшігіне орналастыр» ойыны.
(4, 5, 6 сандарының құрамын анықтау)
ІІІ. Жаңа сабақ
1. Кіріспе.
2. Мұғалімнің түсіндірмесі.
Тақтадағы шыршаға қима шарларды ілу арқылы №1 есепті талдау, түсіндіру.
Арман шыршаға 3 жасыл әшекей шар, ал Рахима 2 сары әшекей шар ілді. Олар барлығы неше әшекей шар ілді?
(Арман мен Рахима шыршаға шарларды іледі).
- Балалар, бұл – есеп.
Есептің шартын құрайық:
Арман – 3 шар 000
Рахима – 2 шар 00
Сұрағын анықтап көрсету:
Барлық шар нешеу -?
Шешуін табайық: 3+2=5 (ш.)
Жауабы: Барлығы 5 шар ілінді.
- Балалар, көріп отырғанымыздай, есептің құрамдас бөліктері болады. Оларды атайық:
Шарты
Сұрағы
Шешуі
Жауабы
(плакаттан көрсету)
IV. Сергіту «Кім жылдам?» (эстафеталық ойын)
Балалар қатар бойынша 3 топқа бөлініп, тақтадағы мысалдарды кезекпен орындап жарысады. Жылдам әрі дұрыс орындаған топ жеңімпаз атанады.
5+5= ------------- 10 - 0= ------------ 3+3=
2+1= ------------- 0+1= -------------- 3 - 3=
3 - 0= ------------ 6 - 3= -------------- 4+1=
5+2= ------------- 5 - 2= -------------- 7 - 5=
10 - 3= ---------- 8+2=
V. 2 – жаттығуды тақтада орындау.
3 3 - 1
5 > 3+1
5 > 3 - 2
5 > 3 - 3
VІІІ. Қорытындылау
Не істедік? Нені үйрендік?
ІХ. Сабаққа белсенді қатысқан балаларды атап көрсетіп, мадақтау.
Х. Үйге тапсырма беру: 3 – жаттығу.
Сабақ мақсаты: 1. «Есеп» терминін енгізіп, оның құрамдас бөліктері туралы түсінік қалыптастыру, есеп шығаруға үйрету.
2. Балалардың ой - өрісін, ойлау, салыстыру қабілеттерін жетілдіру.
3. Сақтыққа, ұқыптылыққа, бірлікке баулу.
Сабақ көрнекілігі: кеспе цифрлар, амал таңбалары, плакат, суреттер.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру
Балаларды сабаққа дайындап алу.
ІІ. Өткенді қайталау
1. Сандар қатары
Балалар кеспе цифрларды ұстап, сандар қатарын құрады, бұйрықтар орындайды (дене тәрбиесі сабағымен байланыстыру):
- Сандар, сапқа тұр!
- Сандар, тура санал!
- Сандар, кері санал!
- 5 санынан кейінгі сандар, алға шық!
- 3 санының көршілері, алға шық!
2. Сандар құрамы
«Үйшігіне орналастыр» ойыны.
(4, 5, 6 сандарының құрамын анықтау)
ІІІ. Жаңа сабақ
1. Кіріспе.
2. Мұғалімнің түсіндірмесі.
Тақтадағы шыршаға қима шарларды ілу арқылы №1 есепті талдау, түсіндіру.
Арман шыршаға 3 жасыл әшекей шар, ал Рахима 2 сары әшекей шар ілді. Олар барлығы неше әшекей шар ілді?
(Арман мен Рахима шыршаға шарларды іледі).
- Балалар, бұл – есеп.
Есептің шартын құрайық:
Арман – 3 шар 000
Рахима – 2 шар 00
Сұрағын анықтап көрсету:
Барлық шар нешеу -?
Шешуін табайық: 3+2=5 (ш.)
Жауабы: Барлығы 5 шар ілінді.
- Балалар, көріп отырғанымыздай, есептің құрамдас бөліктері болады. Оларды атайық:
Шарты
Сұрағы
Шешуі
Жауабы
(плакаттан көрсету)
IV. Сергіту «Кім жылдам?» (эстафеталық ойын)
Балалар қатар бойынша 3 топқа бөлініп, тақтадағы мысалдарды кезекпен орындап жарысады. Жылдам әрі дұрыс орындаған топ жеңімпаз атанады.
5+5= ------------- 10 - 0= ------------ 3+3=
2+1= ------------- 0+1= -------------- 3 - 3=
3 - 0= ------------ 6 - 3= -------------- 4+1=
5+2= ------------- 5 - 2= -------------- 7 - 5=
10 - 3= ---------- 8+2=
V. 2 – жаттығуды тақтада орындау.
3 3 - 1
5 > 3+1
5 > 3 - 2
5 > 3 - 3
VІІІ. Қорытындылау
Не істедік? Нені үйрендік?
ІХ. Сабаққа белсенді қатысқан балаларды атап көрсетіп, мадақтау.
Х. Үйге тапсырма беру: 3 – жаттығу.
Жаңалықтар
1 - ден 10 - ға дейінгі сандар
Балаларды түрлі есеп шығара білуге үйрету, ойын арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Танымдық, шығармашылық, белсенділіктерін арттыру.
Оң сандар және теріс сандар
Оң және теріс сандармен жұмыс істеу арқылы түсініктерін дамытады, есеп шығаруда жаңа ойлар қалыптастырады
Жай сандар және құрама сандар
Жай сандар мен құрама сандарды және құрама сандарды көбейткішке жіктеуді үйрету.
Жай сандар және құрама сандар
Жай сандар және құрама сандар Жай сандар мен құрама сандарды анықтай білу және оны есеп шығаруда қолдануға үйрету
Натурал сандардың 2 - ге, 5 - ке, 10 - ға бөлінгіштік белгілері
Натурал сандарды оқып, жаза алады; Санның бөлгішін, еселігін таба алады, жұп және тақ цифрларды, жұп және тақ сандар ұғымын біледі, сандардың 2 - ге, 5 - ке, 10 - ға бөлінгіштік белгілерін біледі
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу
Оқушыларға рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу дағдысын қалыптастыру, есептер шығаруға үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.