Қозғалмалы ойындардың қимыл дағдылар спектрі
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 2 - бөлім – Спорттық ойындарды меңгеру үшін қозғалыс ойындар | Мектеп: №133 жоббм | ||
Күні: | Мұғалім аты - жөні: Смайыл Жанқожа | ||
Сынып: 2 | Қатысқандар саны: 26 | Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Қозғалмалы ойындардың қимыл дағдылар спектрі | ||
Оқу мақсаты | 2. 2. 8. 1 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау | ||
Сабақ мақсаты | Сабақ кезінде қауіпсідік ережесін сақтайды. Допты жоғарыдан, төменен қабылдау техникасы біледі және орындай алады. | ||
Бағалау критерийі | Спорттық техникалардың орындалуын ойын барысында көрсетеді. | ||
Ойлау дағдыларының деңгейі | Қолдану | ||
Тілдік мақсаттары | Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: волейбол добы, тор, жүгіру, орын ауыстыру, ойын стартегиясы, ереже, ойын алаңы. | ||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар: Волейбол ойынның шығу тарихын білесің бе? Не себепті волейбол ойыны денсаулыққа пайдалы деп ойлайсың? Волейбол ойыны басқа спорттық ойындардан айырмашылығы неде? | |||
Құндылықтарды дарыту | Сабақ кезінде бір - біріне деген әділдік, жауапкершілігін арттыру. | ||
Пән аралық байланыстар | Биолигия, тарих, физика пәндерімен байланыстыру. | ||
АКТ пайдалану дағдысы | Волейбол ойынының әдіс - тәсілдерін бейне жазылымнан көрсету. | ||
Алдыңғы меңгерілген білім | Ойыншының тұрысы. |
Сабақтың барысы | |||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс - әрекеттері | Ресурстар | |||
Сабақтың басы | Сапқа тұрғызу, оқушылармен сәлемдесу, рапорт қабылдау. Сабақтың тақырыбымен таныстыру, сабақ барысындағы қауіпсіздік ережесін түсіндіру. Саптағы жаттығулар, жүру, жүгіру жаттығуларын орындау. Сабақ тақырыбына байланысты арнайы жаттығуларын орындау. Тыныс алу жаттығуларын жасап, жалпы дамыту жаттығуларын орындау. Оқушыларды топқа бөлу. | Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. | |||
Сабақтың барысы | |||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс - әрекеттері | Ресурстар | |||
Сабақтың басы | Сапқа тұрғызу, оқушылармен сәлемдесу, рапорт қабылдау. Сабақтың тақырыбымен таныстыру, сабақ барысындағы қауіпсіздік ережесін түсіндіру. Саптағы жаттығулар, жүру, жүгіру жаттығуларын орындау. Сабақ тақырыбына байланысты арнайы жаттығуларын орындау. Тыныс алу жаттығуларын жасап, жалпы дамыту жаттығуларын орындау. Оқушыларды топқа бөлу. | Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. | |||
Сабақтың ортасы | Тапсырма: Волейбол ойынындағы допты қабылдау техникаларын көрсетіңіз. Дескриптор: - допты төменнен, жоғарыдан қабылдау техникасын орындайды; - жұптық жұмыста допты жерге түсіріп алмай қағады; - допты тастағаннан кейін жоғарыдан береді; - допты үстінен қағып серіктесіне береді; - жұптасы берген допты қағып алады; - ережемен волейбол ойынын ойнайды; - ойынға төрешілік етеді; Мен осы сабақта «Жарыс сабағы» әдісін қолдандым. Жарыс сабақтың барлық кезеңдерінде және оқудың барлық сатыларында болғаны дұрыс. Сабақтағы бәсекелестік оқушылардың физикалық қабілеттерін дамытуға, танымдық қызығушылығын арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар сабақтағы эмоциялық әсерлілік деңгейін күшейтіп, оқушылардың белсенді болуына көмегін тигізеді. | Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. Оқушыларға волейбол доптары. | |||
Сабақтың соңы | Сапқа тұрғызу, тыныс алу жаттығуларды жасап, бастапқы қалыпты келтіру, оқушыларды «Басбармақ» әдісімен бағалау, үй тапсырмасын беру. |
Саралап оқыту - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау |
- тапсырмаларды оқушылардың деңгейіне қарай беру; - қимыл әрекеттеріне қарай жаттығуларды тереңдету үшін қабілетті оқушыларға қиындау тапсырмалар; - әлсіз оқушыларға көмектесу үшін жеңілдетілген тапсырмаларды беру. | - байқау, тыңдау, сұрақ қою; - оқушылардың өзін - өзі бағалау; - кері байланыс ұсыну арқылы; - мақсатты түрде оқуға уәждеу; - мақтау - мадақтау әдістері қолданып бағалау. | - денсаулық пен қауіпсіздік туралы үнемі айтып түсіндіру. |
Күнделікті жаттығуларды үнемі дұрыс жасап отыру қажет. Денсаулықты күту үшін, әрқашанда таза жүру қажет. |
Жаңалықтар
Түрлі жабдықтарды лақтыру
Оқу мақсаты: 3. 1. 1. 1 кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл - қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және қимыл - қозғалыс дағдыларын жетілдіру Сабақ мақсаты: Ойлау және орындау жолдарын меңгере алады.
Жүгіру, секіру және лақтыру әрекеттерінен құрылған қозғалмалы ойындар, дала жарысы
Оқу мақсаты: қимыл - қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау Сабақ мақсаты: Сабақ кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Жаттығудың жүгіру, серпілу, ұшу, қону техникасының фазаларын орындайды.
Волейбол ойнау тәсілдері
Допты ойынға қосу. Екі қолмен астынан көтеру; Екі қолмен жоғарыдан көтеру
Спорттық ойын – Волейбол
Волейбол туралы жалпы түсінік алу. Ұжымдық сезім, тез зейін қою, шапшаң ойлау, дағдыларының қалыптасуы.
Допты төменнен қабылдау әдісі (Волейбол)
Ақтөбе қаласы, №53 орта мектебінің дене шынықтыру пәні мұғалімі Имашева Нуржамал Таласбаевна
Допты төменнен қабылдау әдісі (Волейбол)
Бекбауов Нұрбек Сембайұлы Атырау облысы Қызылқоға ауданы Сағыз селосы №9 орта мектептің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі. «Жас ұрпаққа тәрбие берудегі жаңа инновациялық әдіс-тәсілдер» атты әдістемелік-көмекші құралдың авторы.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.