Түрлі жабдықтарды лақтыру
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлмі: 1 Жүгіру, секіру және лақтыру дағдыларын дамыту және жақсарту | Мектеп: № 133 жоббм | |||||
Күні: | Мұғалім аты - жөні: Смайыл Жанқожа | |||||
Сынып: 3 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||
Сабақ тақырыбы | Түрлі жабдықтарды лақтыру | |||||
Оқу мақсаты | 3. 1. 1. 1 кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл - қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және қимыл - қозғалыс дағдыларын жетілдіру | |||||
Сабақ мақсаты | Ойлау және орындау жолдарын меңгере алады. | |||||
Бағалау критерийі | Жаттығуды орындайды ойын техникасын мен ережесімен ойнауы | |||||
Ойлау дағдыларының деңгейі | Біледі, түсінеді. | |||||
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: алға аунау, артқа аунау, секіру, биікке секіру жүруді екпін алып өту. | |||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар: Жүгіру кезінде жылдам қозғалыстың қажеттілігі бар ма? Жүгіруден кейін тыныс алуды қалай қалпына келтіруге болады? Жүгіру кезінде болуы мүмкін қандайда жарақаттардың алдын алу әрекеттерін білесіздер? | ||||||
Құндылықтарды дарыту | Өмір бойы оқуға дайын болуға уәжду. Сабақ кезінде бір - біріне деген әділдік, жауапкершілігін арттыру. | |||||
Пән аралық байланыстар | Биология, геометрия пәндерімен байланыстыру. | |||||
АКТ пайдалану дағдысы | Жаттығу жасау тәсілдерін бейне жазбалардан және суреттерден көрсету. | |||||
Алдыңғы меңгерілген білім | Жүгіру және оның түрлері. | |||||
Сабақтың барысы | ||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс - әрекеттері | Ресурстар | ||||
Сабақтың басы | Оқушыларды сапқа тұрғызып, сәлемдесу, рапорт қабылдау, түгелдеу, сабақтың тақырыбымен мақсатын айтып таныстыру. Сапта тұрып жаттығулар орындау, жүру, жүгіру жаттығуығыларын орындату. Тыныс алуды ретке келтіруге арналған арнайы жаттығуларды жасап, сыныпты топқа бөліп жалпы дамыту жаттығуларын орындау. | Әр жаттығу үшін кең, таза бос кеңістік. Ысқырық, секундамер | ||||
Сабақтың ортасы | Дене жаттығуларын орындау. Мен оқушылырдың оқуға белсенділігін арттыру үшін «Іс жүзінде көрсету және түсіндіру» қолданамын. Бұл сабақта негізінен мұғалім оқушылардың өзін - өзі дайындау бойынша, белгілі бір жаттығуларды орындау туралы сұрақтарына жауап береді, оқушымен бірлесіп жалпы және арнайы бағыттағы жаттығулар таңдалып жүргізіледі. Тапсырма: Екпін жүгіріспен жүгіру Дескриптор: | Әр жаттығу үшін кең, таза бос кеңістік. Ысқырық, Жалаушалар фишкалар | ||||
Сабақтың соңы | Тыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа тұрғызу, сабақты қортындылау. «Басбармақ» әдісімен бағалау, үй тапсырмасын беру. |
Саралап оқыту - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау |
- Уақытты ұтымды пайдалана отырып сабақта тапсырманы оқушы мүмкіндігін ескеріп деңгейлік жаттығулармен жүктеймін. - Қабілетті оқушыларға жаттығуларды күрделендіріп, әлсіз оқушыға көмек үшін жеңілдетілген жаттығулар беремін. | - Байқау, тыңдау, сұрақ қою, мақтау әдісімен бағалаймын. - Оқушы өзін - өзі бағалауды қалыптастырамын. - Жүйелі түрде кері байланыс ұсынамын. - Оқушыларды мақсатты түрде оқуға уәждеймін. | - Дене тәрбиесіндегі қауіпсіздік ережесін үнемі айтып оқушы бойына қалыптастыру. - Салауатты өмір салтын насихаттаймын. |
1. Күнделікті жаттығуларды үнемі дұрыс жасап отыру қажет. 2. Денсаулықты күту үшін, әрқашанда таза жүру қажет. |
Жаңалықтар
Лақтыру секіру және жүгірудің эстафеталық элементтері
Оқу мақсаты: 2. 3. 5. 1 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды Сабақ мақсаты: Қауіпсіздік ережелерді біледі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын біледі. Жүгірудің әдіс тәсілдерін меңгере
Ойлы-қырлы жерлері аз далада табиғи кедергілерден өтіп жүгіру (1,5-2 шақырым)
Сабақ тақырыбы: Ойлы - қырлы жерлері аз далада табиғи кедергілерден өтіп жүгіру (1,5 - 2 шақырым) Оқу мақсаты: қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау
Лақтыру, секіру және жүгірудің түрлері
Оқу мақсаты: 3. 1. 1. 1 дене жаттығуларын орындау кезіндегі негізгі қозғалыс әрекеттерін дамыту. Сабақ мақсаты: Жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік техникаларын сақтайды. Қысқа қашықтыққа жүгірудің әдіс тәсілдерін менгере алады.
Әртүрлі снарядтарды нысанаға қашықтыққа лақтыру техникасы
Оқу мақсаты: 5. 1. 1. 1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл - қозғалыс дағдыларын білу және түсіну Сабақ мақсаты: Түрлі снарядтарда жаттығулар
Жүгіру, секіру және лақтыру әрекеттерінен құрылған қозғалмалы ойындар, дала жарысы
Оқу мақсаты: қимыл - қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау Сабақ мақсаты: Сабақ кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Жаттығудың жүгіру, серпілу, ұшу, қону техникасының фазаларын орындайды.
Шағын допты алысқа лақтыру
Оқу мақсаты: Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру Сабақ мақсаты: Жаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік техникаларын сақтайды. Қысқа қашықтыққа жүгірудің әдіс тәсілдерін меңгере алады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.