Мұхиттар
Жаратылыстану пәнінен ашық сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Мұхиттар
Сабақтың мақсаты:
а) Оқушыларға мұхиттар туралы түсінік бере отырып, 4 мұхит туралы жалпы тоқталу. Оқушыларға ең үлкен мұхитты картадан көрсету және глобуспен жұмыс жасату.
Ә) Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, ұжыммен бірігіп жұмыс жасай білуге сабаққа үнемі дайын келуге баулу.
Б) Картамен, глобуспен жұмыс жасату арқылы және басқа да сабақтармен пәнді байланыстыру арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың көрнекіліктері: Глобус, карта, карточкалар, тест сұрақтары.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ. Жаңа сабақ
А) Картамен жұмыс
Ә) Глобуспен жұмыс
Б) Карточкамен жұмыс
Г) Тест сұрақтары
ІV. Бекіту
А) жұмбақтар
Ә) « Ең ерекше» ойыны
V. Үйге тапсырма
VI. Бағалау
І. Оқушылармен амандасып, түгендеп, назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасына байланысты сабақтар.
1) Су ерекше қайталанбас зат?
2) Судың адам өміріндегі маңызы?
3) Судың табиғаттағы маңызы?
ІІІ. Жаңа сабақ
Материктердің аралығында үлкен сулы алыптарды мұхит дейміз. Мұхиттар арасында ауданы, көлемі жағынан ең үлкен және ең тереңі Атлант және Үнді мұхитын қосып сыйғызуға болады.
А) Картамен жұмыс
Мұхиттарды картадан көрсету.
1. Тынық мұхиты
2. Атлант мұхиты
3. Үнді мұхиты
4. Солтүстік мұзды мұхиты
Ә) Глобуспен жұмыс
Глобуспен деп - жердің кішірейтілген моделін айтамыз.
3 қатарға глобуспен көрсету арқылы ондағы мұхиттарды табу.
Б) карточкамен жұмыс
Оқушыларға карточкалар таратылады
Тест сұрақтары.
1) Ауа құрамындағы мөлшері көп газ?
а) Оттек ә) Азот б) Көмірқышқыл газ г) Аргон
2) Атмосфераның ең төменгі бөлігі?
а) Стротосфера ә) Ионосфера б) Экзосфера г) Тропосфера
3) Жер шарының ауа қабаты?
А) Атмосфера ә) биосфера б) Метосфера г) Гидросфера
4) Қысым дегеніміз не?
А) Денелердің арасындағы пайда болған күш. Ә) Денелердің арасындағы пайда болатын қозғалыс
Б) Денелердің жылу шығаруы
5) Қысымды қандай аспаппен өлшейді?
А) Термометр ә) Борометр б) Гигрометр
6) Атмосфералық қысым дегеніміз не?
А) Ауаның жер бетіне түсіретін салмағы ә) Ауаның су бетіне түсіретін салмағы б) Ауаның жеңіл түрі
7) Атмосфералық қысым 10 метрге көтерілген сайын қанша мм - ге кемиді?
А) 2 мм ә) 1 мм б) 0, 5 мм
IV. Бекіту. Жаңа сабақты қорытындылау сұрақтары:
1) Дүниежүзі мұхиты дегеніміз не?
2) Қай мұхиттың суының температурасы жылы?
3) Көлемі жағынан үлкен мұхит?
Сұрақтар:
«Ең ерекше»
Өзіндік ерекшелігі Мұхиттың аты
Ең үлкен Тынық мұхиты
Ең суық Солтүстік мұзды мұхиты
Ең жылы Тынық мұхиты
Ең ұзын Атлант мұхиты
Ең кіші Солтүстік мұзды мұхиты
Ең аралы көп Тынық мұхиты
V. Үйге тапсырма. Мұхиттар. Оқып, мазмұндау. Сөзжұмбақ құрастыру.
VІ. Сабаққа өте жақсы қатысқан және үй тапсырмасын айтқан оқушыларды бағалау
Сабақтың тақырыбы: Мұхиттар
Сабақтың мақсаты:
а) Оқушыларға мұхиттар туралы түсінік бере отырып, 4 мұхит туралы жалпы тоқталу. Оқушыларға ең үлкен мұхитты картадан көрсету және глобуспен жұмыс жасату.
Ә) Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, ұжыммен бірігіп жұмыс жасай білуге сабаққа үнемі дайын келуге баулу.
Б) Картамен, глобуспен жұмыс жасату арқылы және басқа да сабақтармен пәнді байланыстыру арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың көрнекіліктері: Глобус, карта, карточкалар, тест сұрақтары.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ. Жаңа сабақ
А) Картамен жұмыс
Ә) Глобуспен жұмыс
Б) Карточкамен жұмыс
Г) Тест сұрақтары
ІV. Бекіту
А) жұмбақтар
Ә) « Ең ерекше» ойыны
V. Үйге тапсырма
VI. Бағалау
І. Оқушылармен амандасып, түгендеп, назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасына байланысты сабақтар.
1) Су ерекше қайталанбас зат?
2) Судың адам өміріндегі маңызы?
3) Судың табиғаттағы маңызы?
ІІІ. Жаңа сабақ
Материктердің аралығында үлкен сулы алыптарды мұхит дейміз. Мұхиттар арасында ауданы, көлемі жағынан ең үлкен және ең тереңі Атлант және Үнді мұхитын қосып сыйғызуға болады.
А) Картамен жұмыс
Мұхиттарды картадан көрсету.
1. Тынық мұхиты
2. Атлант мұхиты
3. Үнді мұхиты
4. Солтүстік мұзды мұхиты
Ә) Глобуспен жұмыс
Глобуспен деп - жердің кішірейтілген моделін айтамыз.
3 қатарға глобуспен көрсету арқылы ондағы мұхиттарды табу.
Б) карточкамен жұмыс
Оқушыларға карточкалар таратылады
Тест сұрақтары.
1) Ауа құрамындағы мөлшері көп газ?
а) Оттек ә) Азот б) Көмірқышқыл газ г) Аргон
2) Атмосфераның ең төменгі бөлігі?
а) Стротосфера ә) Ионосфера б) Экзосфера г) Тропосфера
3) Жер шарының ауа қабаты?
А) Атмосфера ә) биосфера б) Метосфера г) Гидросфера
4) Қысым дегеніміз не?
А) Денелердің арасындағы пайда болған күш. Ә) Денелердің арасындағы пайда болатын қозғалыс
Б) Денелердің жылу шығаруы
5) Қысымды қандай аспаппен өлшейді?
А) Термометр ә) Борометр б) Гигрометр
6) Атмосфералық қысым дегеніміз не?
А) Ауаның жер бетіне түсіретін салмағы ә) Ауаның су бетіне түсіретін салмағы б) Ауаның жеңіл түрі
7) Атмосфералық қысым 10 метрге көтерілген сайын қанша мм - ге кемиді?
А) 2 мм ә) 1 мм б) 0, 5 мм
IV. Бекіту. Жаңа сабақты қорытындылау сұрақтары:
1) Дүниежүзі мұхиты дегеніміз не?
2) Қай мұхиттың суының температурасы жылы?
3) Көлемі жағынан үлкен мұхит?
Сұрақтар:
«Ең ерекше»
Өзіндік ерекшелігі Мұхиттың аты
Ең үлкен Тынық мұхиты
Ең суық Солтүстік мұзды мұхиты
Ең жылы Тынық мұхиты
Ең ұзын Атлант мұхиты
Ең кіші Солтүстік мұзды мұхиты
Ең аралы көп Тынық мұхиты
V. Үйге тапсырма. Мұхиттар. Оқып, мазмұндау. Сөзжұмбақ құрастыру.
VІ. Сабаққа өте жақсы қатысқан және үй тапсырмасын айтқан оқушыларды бағалау
Жаңалықтар
География пәнінен олимпиадаға дайындау жоспары
География пәнінен олимпиадаға дайындау жоспары
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері
БҚО, Ақжайық ауданы, Тайпақ ауылы география пәні мұғалімі Дюсалиева Диана Ержанқызы
Глобус – Жердің дәл үлгісі, глобустың градус торы
Бастауыш сынып мұғалімі: Амантаева Ләззат Рахменияқызы
Гидросфера. Су- ерекше қайталанбас зат
ШҚО, Аягөз қаласы, «№5 жалпы білім беретін орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі. География пәні мұғалімі Тілегенова Гүлнара Тлеужанқызы
Мұхиттар мен теңіздердің маңызы. Мұхиттар мен теңіздерді қорғау
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы Ә. Жангелдин атындағы орта мектебі география пәнінің мұғалімі Әлмұратова Г. Қ
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.