Алтай
Сабақтың тақырыбы: Алтай
Сабақтың мақсаты: Алтай тауының геологиялық құрылысының күрделілігі, жер бедерінің климатқа тигізетін әсері, мұздықтар туралы оқушыларды қатыстыра отыра түсіну.
Білімділік: Алтай тауы туралы оқушылар білімін бекіту және тереңдету.
Дамытушылық: Картамен жұмыс жасай білуі дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ой өрісін дамыту, білімділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Сабақтың әдісі: Сатылай кешенді талдау, СТО, ТСН, деңг. оқыту;
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстанның физ - қ картасы, презентациялар, пайдалы қазбалар суреттері;
Пән аралық байланыс: Биология, жаратылыстану, химия, экология;
Сабақтың өту әдісі: Сұрақ - жауап, баяндау
Пайдаланылатын әдебиет: география оқулығы, “География және табиғат” ғылыми педагогикалық журналдары.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Сергіту сәті.
3. Үй тапсырмасын тексеру.
Кім жылдам? Блиц тест
1. Мұғалжар тауының ең биік нүктесі.
А. Үлкен боқтыбай. Ә. Ақсоран. Б. Шыңғыстау
2. Мұғалжар тауының ұзындығы.
А. 650. Ә. 450. Б. 540.
3. Мұғалжардың пайдалы қазбасы?
А. Никель. Ә. Мыс. Б. Қорғасын.
4. Мұғалжар тауы неше жотаға бөлінеді.
А. 3 Ә. 5 Б. 2
5. Мұғалжар қандай нысандардың аралығында?.
А. Торғай үстірті мен Шығыс Еуропа.
Ә. Тұран мен Алтай.
Б. Сарыарқа мен Тянь - Шань
6. Мұғалжарда жауын-шашынның орташа мөлшері неше мм?
А. 500 Ә. 300 Б. 600
7. Мұғалжар қай таудың жалғасы?
А. Алтай. Ә. Орал. Б. Альпі.
8. Қазақстан жері неше физикалық ауданға бөлінген?
А. 11 Ә. 9. Б. 7
9. Мұғалжардың қай беткейінің біраз бөлігі егіншілікке пайдаланылады?
А. Батыс. Ә. Шығыс. Б. Оңтүстік
10. Мұғалжар тауының Каспий теңізіне қатысы?
А. Солтүстік Ә. Батыс Б. Қиыр шығыс
Сабақтың мақсаты: Алтай тауының геологиялық құрылысының күрделілігі, жер бедерінің климатқа тигізетін әсері, мұздықтар туралы оқушыларды қатыстыра отыра түсіну.
Білімділік: Алтай тауы туралы оқушылар білімін бекіту және тереңдету.
Дамытушылық: Картамен жұмыс жасай білуі дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ой өрісін дамыту, білімділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Сабақтың әдісі: Сатылай кешенді талдау, СТО, ТСН, деңг. оқыту;
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстанның физ - қ картасы, презентациялар, пайдалы қазбалар суреттері;
Пән аралық байланыс: Биология, жаратылыстану, химия, экология;
Сабақтың өту әдісі: Сұрақ - жауап, баяндау
Пайдаланылатын әдебиет: география оқулығы, “География және табиғат” ғылыми педагогикалық журналдары.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Сергіту сәті.
3. Үй тапсырмасын тексеру.
Кім жылдам? Блиц тест
1. Мұғалжар тауының ең биік нүктесі.
А. Үлкен боқтыбай. Ә. Ақсоран. Б. Шыңғыстау
2. Мұғалжар тауының ұзындығы.
А. 650. Ә. 450. Б. 540.
3. Мұғалжардың пайдалы қазбасы?
А. Никель. Ә. Мыс. Б. Қорғасын.
4. Мұғалжар тауы неше жотаға бөлінеді.
А. 3 Ә. 5 Б. 2
5. Мұғалжар қандай нысандардың аралығында?.
А. Торғай үстірті мен Шығыс Еуропа.
Ә. Тұран мен Алтай.
Б. Сарыарқа мен Тянь - Шань
6. Мұғалжарда жауын-шашынның орташа мөлшері неше мм?
А. 500 Ә. 300 Б. 600
7. Мұғалжар қай таудың жалғасы?
А. Алтай. Ә. Орал. Б. Альпі.
8. Қазақстан жері неше физикалық ауданға бөлінген?
А. 11 Ә. 9. Б. 7
9. Мұғалжардың қай беткейінің біраз бөлігі егіншілікке пайдаланылады?
А. Батыс. Ә. Шығыс. Б. Оңтүстік
10. Мұғалжар тауының Каспий теңізіне қатысы?
А. Солтүстік Ә. Батыс Б. Қиыр шығыс
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Биік таулы өлкелер
Қазақстан биік таулы өлкелері туралы, биіктік белдеулер және табиғат ресурстары туралы білімдерін қалыптастыру. Әртүрлі тақырыптық карталармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруды дамыту. Карта бойынша тауларға сипаттама беру дағдыларын
Геологиялық жыл санау және геохронологиялық кесте
Жердің даму кезеңдері, тау жыныстарының жасын анықтау туралы білім беру. Геохронологиялық кестемен таныстыру.
Тянь - Шань
Батыс Қазақстан облысы, Тасқала ауданы. География пәні мұғалімі Абдрахманова Клара Сайновна
Табиғи қорлар және өндіріс
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Мұнайшы селосы, № 5 орта мектебінің география пәні мұғалімі Кенжебаева Қаламқас
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.