Қорықтар
Сабақтың тақырыбы: Қорықтар
Сабақтың мақсаты: а) Қазақстан Республикасының мемлекеттік табиғи қорықтары туралы жалпы мағлұмат беру, қорық – қоршаған ортаның ғылыми зерттеулерге, білім беру ісіне, туризмге арналған нысандар ретінде экологиялық жағынан ерекше, мемлекет тарапынан қоруға алынған аумақ екендігін түсіндіру;
ә) Оқушылардың танымдық білімін арттыруға және ой – өрісін, есте сақтау, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
б) Қоршаған ортаға деген көз қарасты қалыптастыра отырып, табиғатты аялауға, өсімдіктері мен жануарларын қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Сабақтың әдісі: Сатылай кешенді талдау, СТО, Кластер стратегиясы, СТН, деңгейлеп оқыту.
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстанның физикалық картасы, интерактивті тақта.
Пән аралық байланыс: Биология, жаратылыстану, экология;
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру.
а) Сәлемдесу.
б) Сыныпты түгендеу.
ІІ. Үй жұмысын сұрау
1 - тапсырма 1топ (тест)
2 - тапсырма 2 топ (сәйкестендіру)
3 - тапсырма 3топ (тақтамен жұмыс)
Тест
1. Солтүстік Қазақ жазығының өзендері?
а. Іле, Шу
в. Сырдария, Сарысу,
с. Есіл, Ертіс
д. Жайық. Жем
2. Шөл зонасының алып жатқан аумағы?
а. 30%
в. 40%
с. 25%
д. 65%
3. Мұғалжар тауының ең биік жері?
а. Бесшоқы
в. Боқтыбай
с. Бесбақан
д. Ұлытау
Сабақтың мақсаты: а) Қазақстан Республикасының мемлекеттік табиғи қорықтары туралы жалпы мағлұмат беру, қорық – қоршаған ортаның ғылыми зерттеулерге, білім беру ісіне, туризмге арналған нысандар ретінде экологиялық жағынан ерекше, мемлекет тарапынан қоруға алынған аумақ екендігін түсіндіру;
ә) Оқушылардың танымдық білімін арттыруға және ой – өрісін, есте сақтау, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
б) Қоршаған ортаға деген көз қарасты қалыптастыра отырып, табиғатты аялауға, өсімдіктері мен жануарларын қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Сабақтың әдісі: Сатылай кешенді талдау, СТО, Кластер стратегиясы, СТН, деңгейлеп оқыту.
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстанның физикалық картасы, интерактивті тақта.
Пән аралық байланыс: Биология, жаратылыстану, экология;
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру.
а) Сәлемдесу.
б) Сыныпты түгендеу.
ІІ. Үй жұмысын сұрау
1 - тапсырма 1топ (тест)
2 - тапсырма 2 топ (сәйкестендіру)
3 - тапсырма 3топ (тақтамен жұмыс)
Тест
1. Солтүстік Қазақ жазығының өзендері?
а. Іле, Шу
в. Сырдария, Сарысу,
с. Есіл, Ертіс
д. Жайық. Жем
2. Шөл зонасының алып жатқан аумағы?
а. 30%
в. 40%
с. 25%
д. 65%
3. Мұғалжар тауының ең биік жері?
а. Бесшоқы
в. Боқтыбай
с. Бесбақан
д. Ұлытау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қазақстандағы өсімдіктерді сақтаудағы қорықтар мен ұлттық саябақтардың маңызы
Оқушыларға Мемлекеттік табиғи қорық қоры ұғымын қалыптастыру, қорықтардың мақсатын түсіндіру, Қазақстанның қорықтары мен таныстыру.
Табиғи қорлар және өндіріс
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Мұнайшы селосы, № 5 орта мектебінің география пәні мұғалімі Кенжебаева Қаламқас
Ұлттық саябақтар мен қорықшалар
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Мұнайшы селосы, №5 орта мектебінің география пәні мұғалімі Кенжебаева Қаламқас
Қазақстан қорықтары
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Оразова Люба Қайырғалиқызы
Қазақстан қорықтары
“Абай атындағы орта” мектебінің география пәні мұғалімі Бисенова Жанат
Экология және биосфера 11 сынып
Жалпы Биология курсында «Экология» тараудың бірі болып есептеледі. Экология биология ғылымының саласы ретінде дамып қалыптасқан ғылым. Экология – қазіргі кезде күрделі, кешенді ғылымдар деңгейіне көтерілді.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.