Сенбі, 26 Сәуір 2025
  • :
  • :
Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері

01 ақпан 2018, Бейсенбі
Категориясы: География
10 сынып
Тақырыбы: Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері
Мақсат - міндеттер:
Білімділік мақсаты – Табиғат ресурстары мен олардың жіктелуі, табиғат ресурстары түрлерінің дүние жүзі бойынша таралуы мен әркелкі орналасу туралы білімдерін беріп, жетілдіру.
Дамытушылық мақсаты – Оқушылардың географиялық ой - өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы табиғат туралы оқушылардың көзқарастарын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.
Тәрбиелік мақсаты – Экологиялық тәрбие беру, еңбек тәрбиесін, патриоттық тәрбиесін беру, оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым - қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.
Оқу құралдары: Оқулық, 10 сынып Атлас, Дүние жүзінің саяси картасы, Еуропаның саяси картасы, әдістемелік құрал, хрестоматия, дидактикалық материалдар
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Оқыту әдістері: Репродуктивті, проблемалық әдіс
Сабақтың жоспары:
І кезең – ұйымдастыру
ІІ кезең – Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
ІІІ кезең – Өткен материялдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі
ІV кезең – Мақсат қою кезеңі
V кезең – Жаңа материалды түсіндіру
VI кезең – Жаңа материал бойынша түсінгендерін зерттеу кезеңі
VII кезең – Бекіту кезеңі
VIII кезең – Үйге тапсырма беру

І. Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу;
- Мұғалім оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
• Сұрақтар мен тапсырмалар
1. Халық өте тығыз орналасқан аймақтарды атаңдар?
2. Халықтың көші – қонының туындау себептері не деп ойлайсың?
3. Сыртқы және ішкі көші - қон айырмашылықтары не деп ойлайсың?
4. Елді мекен дегеніміз не?
5. Қала халқының өсуіне не әсер етеді?
6. Ауылды елді мекендер қалай бөлінеді?
• Географиялық сөздік
«Урбандалу» дегеніміз не?
«Агломерация» дегеніміз не?
«Мегаполис» дегеніміз не?
«Субурбандалу» дегеніміз не?
«Рурурбандалу» дегеніміз не?
«Контрурбандалу» дегеніміз не?

ІІІ – Өткен материялдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі

Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері. жүктеу

Жаңалықтар
Гидросфераның құрамдас бөліктері мен қасиеттері, су айналымы
Гидросфераның құрамдас бөліктері мен қасиеттері, су айналымы
Гидросфера туралы білімдерін одан әрі дамыту. Оқушылардың географиялық ой - өрісін дамыту.
Ұлыбритания
Ұлыбритания
Ұлыбританияның экономикалық - географиялық сипаты, табиғат жағдайлары мен ресурстары, халқы туралы білім беру. Ұлыбританияның ЭГЖ - ң басты ерекшеліктері, геосаяси жағдайының қолайлығы, табиғат ресурстарының түрлері, табиғи ортаны қорғау шаралары
«Шаруашылыққа сипаттама» бөлімі бойынша қайталау (күнделікті сабақ жоспары)
«Шаруашылыққа сипаттама» бөлімі бойынша қайталау (күнделікті сабақ жоспары)
Географиялық ой - өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.
Германияның экономикалық – географиялық жағдайы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы
Германияның экономикалық – географиялық жағдайы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, «Бейнеу гимназиясы» география пәні мұғалімі Іңірғалиева Нұргүл Нұрқызы
Дүниежүзіне аймақтық шолу
Дүниежүзіне аймақтық шолу
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю. А. Гагарин атындағы мектептің География пән мұғалімі Измамбетова Айбарша Итеменовна
10-cыныпқа күнделікті сабақ жоспары 68 сағат (жаратылыстану бағыты)
10-cыныпқа күнделікті сабақ жоспары 68 сағат (жаратылыстану бағыты)
10-cыныпқа күнделікті сабақ жоспары 68 сағат (жаратылыстану бағыты)
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×