Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері
10 сынып
Тақырыбы: Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері
Мақсат - міндеттер:
Білімділік мақсаты – Табиғат ресурстары мен олардың жіктелуі, табиғат ресурстары түрлерінің дүние жүзі бойынша таралуы мен әркелкі орналасу туралы білімдерін беріп, жетілдіру.
Дамытушылық мақсаты – Оқушылардың географиялық ой - өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы табиғат туралы оқушылардың көзқарастарын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.
Тәрбиелік мақсаты – Экологиялық тәрбие беру, еңбек тәрбиесін, патриоттық тәрбиесін беру, оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым - қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.
Оқу құралдары: Оқулық, 10 сынып Атлас, Дүние жүзінің саяси картасы, Еуропаның саяси картасы, әдістемелік құрал, хрестоматия, дидактикалық материалдар
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Оқыту әдістері: Репродуктивті, проблемалық әдіс
Сабақтың жоспары:
І кезең – ұйымдастыру
ІІ кезең – Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
ІІІ кезең – Өткен материялдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі
ІV кезең – Мақсат қою кезеңі
V кезең – Жаңа материалды түсіндіру
VI кезең – Жаңа материал бойынша түсінгендерін зерттеу кезеңі
VII кезең – Бекіту кезеңі
VIII кезең – Үйге тапсырма беру
І. Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу;
- Мұғалім оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
• Сұрақтар мен тапсырмалар
1. Халық өте тығыз орналасқан аймақтарды атаңдар?
2. Халықтың көші – қонының туындау себептері не деп ойлайсың?
3. Сыртқы және ішкі көші - қон айырмашылықтары не деп ойлайсың?
4. Елді мекен дегеніміз не?
5. Қала халқының өсуіне не әсер етеді?
6. Ауылды елді мекендер қалай бөлінеді?
• Географиялық сөздік
«Урбандалу» дегеніміз не?
«Агломерация» дегеніміз не?
«Мегаполис» дегеніміз не?
«Субурбандалу» дегеніміз не?
«Рурурбандалу» дегеніміз не?
«Контрурбандалу» дегеніміз не?
ІІІ – Өткен материялдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі
Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері. жүктеу
Тақырыбы: Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері
Мақсат - міндеттер:
Білімділік мақсаты – Табиғат ресурстары мен олардың жіктелуі, табиғат ресурстары түрлерінің дүние жүзі бойынша таралуы мен әркелкі орналасу туралы білімдерін беріп, жетілдіру.
Дамытушылық мақсаты – Оқушылардың географиялық ой - өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы табиғат туралы оқушылардың көзқарастарын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.
Тәрбиелік мақсаты – Экологиялық тәрбие беру, еңбек тәрбиесін, патриоттық тәрбиесін беру, оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым - қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.
Оқу құралдары: Оқулық, 10 сынып Атлас, Дүние жүзінің саяси картасы, Еуропаның саяси картасы, әдістемелік құрал, хрестоматия, дидактикалық материалдар
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Оқыту әдістері: Репродуктивті, проблемалық әдіс
Сабақтың жоспары:
І кезең – ұйымдастыру
ІІ кезең – Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
ІІІ кезең – Өткен материялдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі
ІV кезең – Мақсат қою кезеңі
V кезең – Жаңа материалды түсіндіру
VI кезең – Жаңа материал бойынша түсінгендерін зерттеу кезеңі
VII кезең – Бекіту кезеңі
VIII кезең – Үйге тапсырма беру
І. Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу;
- Мұғалім оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
• Сұрақтар мен тапсырмалар
1. Халық өте тығыз орналасқан аймақтарды атаңдар?
2. Халықтың көші – қонының туындау себептері не деп ойлайсың?
3. Сыртқы және ішкі көші - қон айырмашылықтары не деп ойлайсың?
4. Елді мекен дегеніміз не?
5. Қала халқының өсуіне не әсер етеді?
6. Ауылды елді мекендер қалай бөлінеді?
• Географиялық сөздік
«Урбандалу» дегеніміз не?
«Агломерация» дегеніміз не?
«Мегаполис» дегеніміз не?
«Субурбандалу» дегеніміз не?
«Рурурбандалу» дегеніміз не?
«Контрурбандалу» дегеніміз не?
ІІІ – Өткен материялдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі
Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері. жүктеу
Жаңалықтар
Гидросфераның құрамдас бөліктері мен қасиеттері, су айналымы
Гидросфера туралы білімдерін одан әрі дамыту. Оқушылардың географиялық ой - өрісін дамыту.
Ұлыбритания
Ұлыбританияның экономикалық - географиялық сипаты, табиғат жағдайлары мен ресурстары, халқы туралы білім беру. Ұлыбританияның ЭГЖ - ң басты ерекшеліктері, геосаяси жағдайының қолайлығы, табиғат ресурстарының түрлері, табиғи ортаны қорғау шаралары
«Шаруашылыққа сипаттама» бөлімі бойынша қайталау (күнделікті сабақ жоспары)
Географиялық ой - өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.
Германияның экономикалық – географиялық жағдайы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, «Бейнеу гимназиясы» география пәні мұғалімі Іңірғалиева Нұргүл Нұрқызы
Дүниежүзіне аймақтық шолу
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю. А. Гагарин атындағы мектептің География пән мұғалімі Измамбетова Айбарша Итеменовна
10-cыныпқа күнделікті сабақ жоспары 68 сағат (жаратылыстану бағыты)
10-cыныпқа күнделікті сабақ жоспары 68 сағат (жаратылыстану бағыты)
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.