Тренинг. Сабақтың сараланған нәтижелерін даярлау
17 - күн 1 - сабақ
1 - 2 - сабақтар
Тақырыбы: Сабақтың сараланған нәтижелерін даярлау. Оқушыға оқу нәтижесіне жетуге және « Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасының тақырыптарын ықпалдастыруға көмектесетін тапсырмалар жоспарлау.
Мақсаты: Мұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасын ескере отырып сабақты қалай жоспарлау керектігі туралы негізгі идеяларды тұжырымдайды.
- Білім беру бағдарламасында жазылған оқу бағдарламасынан күтілетін нәтижелерді анықтау;
- Күтілетін нәтижеге қатысты әртүрлі топтағы оқушылар үшін нақты бағалау критерийлерін анықтау;
- Әртүрлі топтағы оқушыларға бағалау критерийлеріне жетуге мүмкіндік беретін жаттығуларды жоспарлау.
- Әр топтағы оқушыларды бағалау критерийлеріне қаншалықты жақсы жеткенін бағалау мүмкіндігі.
Оқу нәтижесі: Мұғалімдер барлық оқушылар қол жеткізетін, нақты өлшенетін нәтижелері бар сабақты жоспарлау тәсілдерін әзірлейді.
Түйінді идеялар:
Мұғалімдер жаңа білім беру бағдарламасында берілгендей оқушылардың оқудағы нақты нәтижелерін анықтайды. Олар оқушылардың үш деңгейі мен іс қимыл жоспары бойынша бағалау критерийлерін анықтайтын болады, ол оқушыларға өз табыстарын көрсетуге мүмкіндік береді. Кейбір педагогикалық ұстанымдар мен бағдарламаның стратегиялары сабақ жоспарында көрсетіледі. Мұғалімдер оқытуды жандандыру және оқушыларды ынталандыру бойынша жаттығу әзірлеуге жұмылдырылатын болады, ол тапсырмалар нақты оқу нәтижелеріне бағытталады.
Тренинг. Сабақтың сараланған нәтижелерін даярлау. жүктеу
Тренинг. Сабақтың сараланған нәтижелерін даярлау. 1 жүктеу
1 - 2 - сабақтар
Тақырыбы: Сабақтың сараланған нәтижелерін даярлау. Оқушыға оқу нәтижесіне жетуге және « Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасының тақырыптарын ықпалдастыруға көмектесетін тапсырмалар жоспарлау.
Мақсаты: Мұғалімдер «Тәжірибедегі рефлексия» бағдарламасын ескере отырып сабақты қалай жоспарлау керектігі туралы негізгі идеяларды тұжырымдайды.
- Білім беру бағдарламасында жазылған оқу бағдарламасынан күтілетін нәтижелерді анықтау;
- Күтілетін нәтижеге қатысты әртүрлі топтағы оқушылар үшін нақты бағалау критерийлерін анықтау;
- Әртүрлі топтағы оқушыларға бағалау критерийлеріне жетуге мүмкіндік беретін жаттығуларды жоспарлау.
- Әр топтағы оқушыларды бағалау критерийлеріне қаншалықты жақсы жеткенін бағалау мүмкіндігі.
Оқу нәтижесі: Мұғалімдер барлық оқушылар қол жеткізетін, нақты өлшенетін нәтижелері бар сабақты жоспарлау тәсілдерін әзірлейді.
Түйінді идеялар:
Мұғалімдер жаңа білім беру бағдарламасында берілгендей оқушылардың оқудағы нақты нәтижелерін анықтайды. Олар оқушылардың үш деңгейі мен іс қимыл жоспары бойынша бағалау критерийлерін анықтайтын болады, ол оқушыларға өз табыстарын көрсетуге мүмкіндік береді. Кейбір педагогикалық ұстанымдар мен бағдарламаның стратегиялары сабақ жоспарында көрсетіледі. Мұғалімдер оқытуды жандандыру және оқушыларды ынталандыру бойынша жаттығу әзірлеуге жұмылдырылатын болады, ол тапсырмалар нақты оқу нәтижелеріне бағытталады.
Тренинг. Сабақтың сараланған нәтижелерін даярлау. жүктеу
Тренинг. Сабақтың сараланған нәтижелерін даярлау. 1 жүктеу
Жаңалықтар
Тақырыптық – күнтізбелік жоспарлау 4 сынып
Тақырыптық – күнтізбелік жоспарлау Әдебиеттік оқу 4 сынып, Қазақ тілі 4 - сынып, Дүниетану 4 - сынып,
Lesson Study тәсілі арқылы «Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың белсенділігін қалай арттыруға болады?»
Оқушылардың білім аймағын кеңейту; жұмысқа деген жауапкершілікті арттыру; оқушыларды біріге отырып жұмыс жасауға, ынтымақтастыққа баулу; үлгермеуші оқушыларды қызықтыру, өзін - өзі бағалауды, бір - бірін бағалауды үйрету.
Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында тарих пәнінде әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі.
Педагогикалық тәжірибені дамыту мақсатында мұғалімдер бірлесіп жұмыс істеу керек. Сабақты бірлесіп жоспарлау, сабақтарға өзара қатысу мен талқылау оқытуды жақсартуға көмектеседі
Мектептегі әдістемелік жұмыс
Әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың алгоритміне төмендегілер кіреді: - Оқу - әдістемелік және педагогикалық - ұйымдастыру құжаттарын дайындау; - Мектеп әкімшілігінің әдістемелік жұмыс жүйесінде күн тәртібіндегі негізгі мәселелерді көтере білуі;
Орта мерзімді жоспарлау. Қазақ тілі
ШҚО, Ұлан ауданы, Мамай батыр, М. Ломоносов атындағы орта мектеп КММ Бастауыш сынып мұғалімі Чукуева Лаззат Толегеновна
Білім жүйесін бағалау: Бағалау жүйесіндегі кейбір мәселелер
Мақсаты: Оқушылардың оқу білімге деген қызығушылығын арттыра отырып, әрбір оқушының оқудағы күтілетін нәтижеге қол жеткізудегі жеткен табыстарын жан - жақты және әділ бағалай білу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.