Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында тарих пәнінде әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі.

12 ақпан 2018, Дүйсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Өткізілетін орны: Мультимедия кабинеті
Тақырыбы: Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында тарих пәнінде әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі.
Мақсаты: Мұғалімдер тарих пәнінде оқыту мен оқудағы әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігін ұғынады.

Нәтижесі • Бала бойында сенімділік пайда болады.
• Ізденуге ұмтылады.
• Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі.
• Мұғалім тек бағыт береді.
• Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді.
Түйінді идея: Педагогикалық тәжірибені дамыту мақсатында мұғалімдер бірлесіп жұмыс істеу керек. Сабақты бірлесіп жоспарлау, сабақтарға өзара қатысу мен талқылау оқытуды жақсартуға көмектеседі
Ұйымдастыру 5 мин
«Ыстық картоп» жаттығуы
«Кел танысайық» жаттығуы
Мұғалімдерді жаттығу жасату арқылы топқа біріктіру. Топқа «Алғыр тарихшылар», «Үздік тарихшылар», «Белсенді тарихшылар» сөздерін шеңбер бойында кезекпен айтып, сол сөздер арқылы 3 топқа біріктіру.
Миға шабуыл 5 мин

Сұрақ - жауап 10 мин
«Серпілген сауал» ойын арқылы мұғалімдер топта талқылайды
1. Мозайкадағы бейнені нақты көрсету. Уй, мектеп, қонақ үй
2. Құрастырылған суретті 5 жолды өлең арқылы сипаттау.

Сұрақтар:
- Тапсырманы орындау барысында нені байқадыңыздар?
- Суретті құрастыруда белгілі бір жүйелілік сақталды ма?
- Өлең құрастыруда қандай қиындық кездесті?

«Графикалық органайзерлер» әдісін қолдану 25 минут
Андронов және Беғазы - Дәндібай мәдениеттеріне сипаттама жасау
“Алғыр тарихшылар” тобына:
«Хикая картасы»
“Үздік тарихшылар”тобына:
«Торлы диаграмма»
“Белсенді тарихшылар”тобына:
«Қос диаграмма»

Мектеп: №83 А. Байтұрсынов ЖОМ
Тренер: Игенбаева Д. М.

Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында тарих пәнінде әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі. жүктеу
4 970
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында критериалды бағалау жүйесін информатика пәнін оқытуда қолдану
Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында критериалды бағалау жүйесін информатика пәнін оқытуда қолдану
Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы — заман талабына сай тың бағдарлама
Оқытудағы жаңа тәсілдер. Тарих пәнін оқытудағы диалогтік оқытудың тиімділігі
Оқытудағы жаңа тәсілдер. Тарих пәнін оқытудағы диалогтік оқытудың тиімділігі
Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу. Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар аудару болып табылады.
Оқушыларды математика факультативтерінде олимпиадаға дайындау
Оқушыларды математика факультативтерінде олимпиадаға дайындау
Әріптестердің заман талабына сай жұмыс істеу іскерлігін қалыптастыру, әдіс - тәсілдерді насихаттау арқылы күрделі есептерді шешуде негізгі ұғымды меңгерту және оларды қабылдауға мүмкіндік жасау, қызығушылықтарын арттыра отырып, өз тәжірибелеріне
Қазақстан тарихы сабағында сын тұрғысынан ойлау мен әртүрлі әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі
Қазақстан тарихы сабағында сын тұрғысынан ойлау мен әртүрлі әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі
Ақтасты селосы, Абай атындағы орта мектептің тарих пәні мұғалімі Султанова Асем Атабаевна
Инновациялық әдістер мен оқыту технологияларын қолданудың тиімділігі
Инновациялық әдістер мен оқыту технологияларын қолданудың тиімділігі
Алматы облысы, Ескелді ауданы, Шымыр ауылы М. Мәметова атындағы орта мектеп мұғалімі Дауленбекова Назира
Жаңашыл мұғалімдер идеясы және олардың тәжірибесі
Жаңашыл мұғалімдер идеясы және олардың тәжірибесі
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Сенек ауылы, Қашаған Күржіманұлы атындағы орта мектеп Технология пәнінің мұғалімі: Джанбаева М.Н
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×