Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Үстеу

12 қаңтар 2015, Дүйсенбі
Сабақ: қазақ тілі
Тақырыбы: Үстеу. Үстеу түрлері.
Мақсаты мен міндеттері:
1. Білімділік: сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру; үстеу, үстеу түрлері туралы түсінік беру.
2. Дамытушылық: сөз таптарын ажырата білу қабілеттерін дамыту; сөз таптарының сұрақтарын білу қабілеттерін дамыту, белсенділіктерін дамыту;
3. Тәрбиелік: ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу;
Көрнекіліктер: кесте, суреттер
Әдіс - тәсілдер: жұптық, топтық, СТО стратегиялары.

Сабақ барысы
Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту. Суреттер арқылы сөздік диктантын жазу. Суретте берілген заттарды атап, дәптерге жазу.
Каллиграфиялық минут
Мағынаны тану.
Кеше ертең қыстыгүні қыста тез қазір
- сөздерге сұрақтар қой.
- олар нені білдіреді деп ойлайсыңдар?
Ереже: іс - әрекеттің мезгілін, мекенін, сын - қимылын білдіретін сөз табын үстеу дейді. Үстеулер қашан? қайда? қалай? деген сұрақтарға жауап береді: Кемел кітапты тез оқиды. Алмас қазір келді. Түнде қар жауды.

Кубизм стратегиясы.
1 жаттығу. Мен бүгін ауылға жүремін. Жолаушылар ілгері жүріп кетті. Қарлығаш төмен ұшса, жаңбыр жауады. Үсен әдейі үндемеді. Айдын айтқанды тез ұғады.
1. Сұрақ қой.
2. Түсіндір.
3. Байланыстыр.
4. Дәлелде.

Әдебиет үйірмесі.
1. Зерттеуші тобы.
2 жаттығу Былтыр, күндіз, төмен, кенеттен, кезде, жорта, жоғары.
- Сөздерді етістіктермен тіркестіріп жаз, оларға сұрақ қой. Олар іс - әрекеттің қандай белгісін білдіріп тұрғанына назар аудар.
7 жаттығу мәтін бойынша жұмыс
Ереже бойынша жұмыс жүргізу.
2. жазушылар тобы.
9 жаттығу берілген үстеулерді қатыстырып сөйлем құра.
Бүрсігүні, бұрын, күні бойы, таң сәріде.
3. Дәнекер. Үстеуді пайдаланып мақалдар құрастыр.
Ой толғау.
3 жаттығу ребусты шеш (өзіндік жұмыс)
4 жаттығу жұмбақты көшіріп жаз, шешуін тап.
Күндіз білінбейді,
Түнде күлімдейді.

- Үстеулерді тауып, үстеу екенін дәлелде:
Іс - әрекеттің мезгілін (мекенін, сын - қимылын) білдіреді.
Бұл – үстеу, өйткені қалай?(қашан? қайда?) сұрағына жауап береді.
Үйге тапсырма: ережені пысықтау. 5 жаттығу.
Бағалау.
9 762
0
  • 80
2 дауыс


Жаңалықтар
Мезгіл үстеу
Мезгіл үстеу
Оқушыларды мезгіл үстеулері, оған қойылатын сұрақтармен таныстыру; үстеулердің мағыналық түрлері туралы алғашқы білімдерін қалыптастыру; мезгіл үстеулерін қатыстырып сөйлем құрастыра білуге және сөйлем ішінен таба алуға үйрету.
Менің сүйікті кейіпкерім (н/с) Үстеу. Мезгіл үстеу
Менің сүйікті кейіпкерім (н/с) Үстеу. Мезгіл үстеу
Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Мекен үстеуі. Мен оқушымын.
Мекен үстеуі. Мен оқушымын.
Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Мекен үстеу
Мекен үстеу
ОҚО Шымкент қаласы Бастауыш сынып мұғалімі: Унгарбекова Бақыткүл
Кім жүйрік?
Кім жүйрік?
Қостанай облысы, Арқалық қаласы, Восточный жалпы орта білім беретін мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Зейден Достияр
Үстеу. Үстеудің мағыналық топтары
Үстеу. Үстеудің мағыналық топтары
Солтүстік Қазақстан облысы, Уәлиханов ауданы, Бидайық орта мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі Маликова Айнұр Кеңесбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×