Реттік сан есім. Шахмат әліппесі
Қазақ тілі 7 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Шахмат әліппесі. Реттік сан есім
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Шахмат әліппесі туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
А) мәтіннің мазмұнын сұрау;
Ә) мына сан есімдерді сөзбен жазып, реттік сан есімнің жұрнағын жалғап жаз.
85
456
98
587
123
325
412
4126
96
905
1036
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз: - Балалар, бүгін біздер сендермен жаңа тақырып өтеміз. Шахмат әліппесі тақырыбын өту арқылы біздер мәтін оқып, аударамыз. Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамытамыз.
2. Мәтінді оқу, ат қою. Оқылым
Шахмат ойынын сендердің көпшілігің жақсы көресіңдер. Ал шахматты кім, қашан ойлап тапқанын білесіңдер ме? Бұл ойын әуелі Ежелгі Шығыста пайда болды. Деректерге жүгінсек, Үндістанда 6 - ғасырдың өзінде – ақ шахмат ойналғанын көреміз. Шахматты үндінің бір ақылгөйі өзінің қожасы үшін ойлап тауыпты деген аңыз бар. Алайда шахмат тек бір адам ақыл - ойының жемісі ғана емес, онда көптеген халықтың үлесі бар екені даусыз.
3. Жазылым 3 - тапсырмадағы сөйлемдерді аяқтап жазу
1. Орыс жерінде шахмат ойнау ХV ғасырдың басында патша мен ақсүйектердің балаларын тәрбиелеп,...
2. Мәскеу мемлекеті үстем таптарының арасында шахматтың кең таралғанын, шахмат фигуралары мен тақтасын нағыз бағалы материалдардан...
Керекті сөздер: піл сүйегінен, хрустальдан, янтарьдан, алтын жалатқан металдан жасауға маманданған қолөнершілерден көруге болады; баулу жүйесіне енгізілген.
IV. Жаңа сабақты бекіту: Диалог бойынша өзара сөйлесу. 165 - бет 2 - тапсырма
V. Сабақты қорыту: Пысықтау сұрақтарын қою:
- Шахмат ойыны қай елдерге ауысқан?
- Шахмат деген атау қайдан алынған?
- Ойынның мәні неде?
- Бұл ойын әуелі қай елде пайда болған?
- Қандай әлем чемпиондарын білесің?
VI. Үй тапсырмасын беру: 166 - бет деңгейлік тапсырмаларды орындау,
VII. Бағалау
Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
Сабақтың тақырыбы: Шахмат әліппесі. Реттік сан есім
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Шахмат әліппесі туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
А) мәтіннің мазмұнын сұрау;
Ә) мына сан есімдерді сөзбен жазып, реттік сан есімнің жұрнағын жалғап жаз.
85
456
98
587
123
325
412
4126
96
905
1036
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз: - Балалар, бүгін біздер сендермен жаңа тақырып өтеміз. Шахмат әліппесі тақырыбын өту арқылы біздер мәтін оқып, аударамыз. Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамытамыз.
2. Мәтінді оқу, ат қою. Оқылым
Шахмат ойынын сендердің көпшілігің жақсы көресіңдер. Ал шахматты кім, қашан ойлап тапқанын білесіңдер ме? Бұл ойын әуелі Ежелгі Шығыста пайда болды. Деректерге жүгінсек, Үндістанда 6 - ғасырдың өзінде – ақ шахмат ойналғанын көреміз. Шахматты үндінің бір ақылгөйі өзінің қожасы үшін ойлап тауыпты деген аңыз бар. Алайда шахмат тек бір адам ақыл - ойының жемісі ғана емес, онда көптеген халықтың үлесі бар екені даусыз.
3. Жазылым 3 - тапсырмадағы сөйлемдерді аяқтап жазу
1. Орыс жерінде шахмат ойнау ХV ғасырдың басында патша мен ақсүйектердің балаларын тәрбиелеп,...
2. Мәскеу мемлекеті үстем таптарының арасында шахматтың кең таралғанын, шахмат фигуралары мен тақтасын нағыз бағалы материалдардан...
Керекті сөздер: піл сүйегінен, хрустальдан, янтарьдан, алтын жалатқан металдан жасауға маманданған қолөнершілерден көруге болады; баулу жүйесіне енгізілген.
IV. Жаңа сабақты бекіту: Диалог бойынша өзара сөйлесу. 165 - бет 2 - тапсырма
V. Сабақты қорыту: Пысықтау сұрақтарын қою:
- Шахмат ойыны қай елдерге ауысқан?
- Шахмат деген атау қайдан алынған?
- Ойынның мәні неде?
- Бұл ойын әуелі қай елде пайда болған?
- Қандай әлем чемпиондарын білесің?
VI. Үй тапсырмасын беру: 166 - бет деңгейлік тапсырмаларды орындау,
VII. Бағалау
Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Ұлттық киімдер
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Сырт киімдер
Сырт киімдер туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Судың пайдасы. Тіл дамыту. Топтау сан есімдері
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Мектепке немен барасың?
Мектеп туралы алған білімдерін толықтыра түсу. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Менің сүйікті кейіпкерім (н/с) Үстеу. Мезгіл үстеу
Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.