Бауыржан Момышұлы «Жауынгердің тұлғасы» (2 - сағат)
Әдебиет 6 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Бауыржан Момышұлы «Жауынгердің тұлғасы» (2 - сағат)
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат - міндеттері
А) ақпараттық құзыреттілік – Бауыржан Момышұлының тұлғасы, қасиеттері туралы білімдерін кеңейтеді.
Ә) коммуникативтік құзыреттілік – оқушыларды алған жаңа материалдары бойынша жұмыстану дағдыларын қалыптастыру;
Б) проблеманы шешу құзыреттілігі – әр оқушыны өз бетімен жұмыстандыруға, жаңа материалды талдауға дағдыландыру;
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Көрнекілік әдісі, сөздік әдісі, көркемдеп оқу әдісі, практикалық әдіс.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, қазақ тілі.
Сабаққа қолданылатын педагогикалық технолгиялар: СТО, АКТ, білім беруді ізгілендіру.
I. Ұйымдастыру бөлімі
- Сәлеметсіздер ме оқушылар.
- Бүгін кім кезекші? Сабақта кім жоқ екенін айта ғой.
- Оқу құралдарыңды дайындап, сабаққа назар аударыңдар.
II. Үй тапсырмасын тексеру
1. Шығарманы оқып, мазмұнын әңгімелеу.
2. Бауыржан Момышұлы туралы қосымша мәліметтер қарастырып келу.
III. Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық 1. Б. Момышұлының өмір сүрген жылдарын ата.
2.«Жауынгердің тұлғасы» қандай жинақтың үзіндісі.
3. Әңгімеде қай жерде болған ұрыс жөнінде айтылған?
4. Бауыржан неше жыл әскерде болған?
5. Б. Момышұлы кім?
IV. Өткен материалды бекіту
А. Мұғалімнің көмегімен
Ә. Оқушының өз бетімен жұмыстануы
1 - тапсырма
144 - беттен бастап оқушыларға әңгімені тізбектетіп оқыту. Қысқаша түсінгендерін сұрау.
2 - тапсырма
Берілген кейіпкерлер есімдерінің ішінен «Тұтқын бала» шығармасының кейіпкерлерінің есімдерін тауып, теріп жаз. Олардың кім екендеріне жеке - жеке тоқталып өт.
Кейіпкерлер: надзиратель, Мұхаметқұл Исламқұлов, Жанбота, Ахат молда, полковник Серебряков, генерал, Аркадий, Жантас, Күлзайра, Бәуке, Приходько, Жанар, немістер, Майқанова, Федоров.
3 - тапсырма.
Берілген сөйлемдерді аяқтап, астын сыз.
1. Түске дейін төрт шабуылын.... 2...., өз тағына түнере мелшиіп отырған. 3. Жігіттер сүйегіміз қалса да,..... 4. Ол батальондардың жігіттері орнынан қозғалмай,...... 5. Бұл соғыс – дұшпанның араны ашылған басқыншылық мінез - құлқын,......
4 - тапсырма.
Ерлік, батырлық туралы мақал - мәтелдер айту.
Бауыржан Момышұлы «Жауынгердің тұлғасы» (2 - сағат). жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Бауыржан Момышұлы «Жауынгердің тұлғасы» (2 - сағат)
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат - міндеттері
А) ақпараттық құзыреттілік – Бауыржан Момышұлының тұлғасы, қасиеттері туралы білімдерін кеңейтеді.
Ә) коммуникативтік құзыреттілік – оқушыларды алған жаңа материалдары бойынша жұмыстану дағдыларын қалыптастыру;
Б) проблеманы шешу құзыреттілігі – әр оқушыны өз бетімен жұмыстандыруға, жаңа материалды талдауға дағдыландыру;
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Көрнекілік әдісі, сөздік әдісі, көркемдеп оқу әдісі, практикалық әдіс.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта
Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, қазақ тілі.
Сабаққа қолданылатын педагогикалық технолгиялар: СТО, АКТ, білім беруді ізгілендіру.
I. Ұйымдастыру бөлімі
- Сәлеметсіздер ме оқушылар.
- Бүгін кім кезекші? Сабақта кім жоқ екенін айта ғой.
- Оқу құралдарыңды дайындап, сабаққа назар аударыңдар.
II. Үй тапсырмасын тексеру
1. Шығарманы оқып, мазмұнын әңгімелеу.
2. Бауыржан Момышұлы туралы қосымша мәліметтер қарастырып келу.
III. Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық 1. Б. Момышұлының өмір сүрген жылдарын ата.
2.«Жауынгердің тұлғасы» қандай жинақтың үзіндісі.
3. Әңгімеде қай жерде болған ұрыс жөнінде айтылған?
4. Бауыржан неше жыл әскерде болған?
5. Б. Момышұлы кім?
IV. Өткен материалды бекіту
А. Мұғалімнің көмегімен
Ә. Оқушының өз бетімен жұмыстануы
1 - тапсырма
144 - беттен бастап оқушыларға әңгімені тізбектетіп оқыту. Қысқаша түсінгендерін сұрау.
2 - тапсырма
Берілген кейіпкерлер есімдерінің ішінен «Тұтқын бала» шығармасының кейіпкерлерінің есімдерін тауып, теріп жаз. Олардың кім екендеріне жеке - жеке тоқталып өт.
Кейіпкерлер: надзиратель, Мұхаметқұл Исламқұлов, Жанбота, Ахат молда, полковник Серебряков, генерал, Аркадий, Жантас, Күлзайра, Бәуке, Приходько, Жанар, немістер, Майқанова, Федоров.
3 - тапсырма.
Берілген сөйлемдерді аяқтап, астын сыз.
1. Түске дейін төрт шабуылын.... 2...., өз тағына түнере мелшиіп отырған. 3. Жігіттер сүйегіміз қалса да,..... 4. Ол батальондардың жігіттері орнынан қозғалмай,...... 5. Бұл соғыс – дұшпанның араны ашылған басқыншылық мінез - құлқын,......
4 - тапсырма.
Ерлік, батырлық туралы мақал - мәтелдер айту.
Бауыржан Момышұлы «Жауынгердің тұлғасы» (2 - сағат). жүктеу
Жаңалықтар
Ауызша көбейту мен бөлу тәсілдері
Сандарды ауызша көбейтуге берілген есептерді шығаруға дағдыландыру, тиімді тәсілмен есептеуді үйрету. дамыту. Ұқыпты, ретті жазу дағдысын қалыптастыру.
Бауыржан Момышұлы «Жауынгердің тұлғасы»
Бауыржан Момышұлы өмірімен, ерлік жолдарымен, кітаптарымен, естеліктерімен таныстыра отырып, елін, жерін құрметтеу, ұлтжандылыққа тәрбиелеу; көркем прозаға деген қызығушылыққа, халықтық салт - дәстүрін түсіне білуге тәрбиелеу;
Бауыржан Момышұлы «Жауынгердің тұлғасы»
Ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, шығармашылық ізденіске баулу, олардың ой-пікірін қалыптастыру.
Бауыржан Момышұлы «Жауынгердің тұлғасы»
Алматы қаласы, № 178 лицейдің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Борибаева Айжан Сауытбековна
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерге есептер шығару
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Бидайық ауылы, Бидайық орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Нурланова Риза Мучурбековна
Бауыржан Момышұлының өз бейнесі, батырлық тұлғасы
Атырау қаласы, № 6 орта мектептің қазақ тіл әдебиет пәні мұғалімі Әбуова Орынша Сақтағанқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.